Hier mag offtopic.quote:
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:19 schreef Shii het volgende:
Hoe vind je BB tot nu toe Fresh?
De vorige keren heb ik amper gekeken, maar nu heb ik wel de eerste tv-uitzendingen al meegepikt. Misschien dat ik het zo af en toe toch ga volgen. En als je de COS af en toe meeleest, krijg je ook al veel mee.
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vrij positief,gister wel leuke momenten.En de COS loopt ook wel nice.
Dat zeker wel.En ook leuk dat velen er weer zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 01:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja vind het tot nu toe ook leuk om af en toe mee te lezen. Dus positief begin in ieder geval.
Hey Enginequote:
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toequote:Op donderdag 18 januari 2024 08:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weer een nieuwe dag met nieuwe gebeurtenissen in het BB-huis
Ik deed een poging tot positiviteitquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk gaat er iets gebeuren ,het was wel een beetje saai tot nu toe
Is geluktquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik deed een poging tot positiviteit
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is gelukt![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tv uitzendingen momenteel leuke vind dat de streams. Juist dat spel element wat je daar ziet is leuk
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SLquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik merk zelf dat ik (nog) niet de neiging heb om die te bekijken. Ik ben De Bondgenoten wel genoeg op een dag.
Misschien moet ik het wel doenmaar ja... trekt me niet zo
Ik ga zo eens kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een aanrader. Je ziet gewoon meer als op de streams. Bij de streams heb je steeds een SL
Maar ik heb mij ook voorgenomen om niet iedere avond te kijken doe ik bij bondgenoten ook niet
Goed plan, het staat ook op videoland kan je zonder reclame terug kijkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ga zo eens kijken
In de avond Bondgenoten vind ik leuk. Dan kan ik bij het ontbijt BB kijken... klinkt als een plan
Gelukkig maar, een hele opluchtingquote:Op donderdag 18 januari 2024 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed plan, het staat ook op videoland kan je zonder reclame terug kijken
Ja en wat zullen ze zich vervelen, daar zitten en ook niet weten wanneer je er uit magquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een zeur zit er in die glinsterkamer
Ik zou wel helemaal gek worden van continu overal jezelf zien
Ik heb medelijden met die knul, die meid is zo negatief... Je kan ook elkaar proberen op te fleurenquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wat zullen ze zich vervelen, daar zitten en ook niet weten wanneer je er uit mag
Ik heb beneden niet eens een spiegel, alleen boven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met die knul, die meid is zo negatief... Je kan ook elkaar proberen op te fleuren
maar die spiegels... ik kijk thuis alleen in de spiegel als ik mijn haren kam, verder nooit. Ik zou echt gestoord worden van die spiegels daar. Maar goed, 24/7 in zo'n groep is het hem ook niet voor mij. Beetje gesloten afdeling
Ik heb boven de wasbak in de keuken een spiegel en een passpiegel in de slaapkamer, maar daar hangt wat voorquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb beneden niet eens een spiegel, alleen boven.
Moet er ook niet aan denken om mijzelf de hele dat te zien
quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb boven de wasbak in de keuken een spiegel en een passpiegel in de slaapkamer, maar daar hangt wat voor
Tja... kan ookquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef Lovely het volgende:
Of gewoon geen spiegels in huis op hangen
Dat is waar, had ik ook op mijn kast.. maar keek er té vaak inquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kan ook
maar soms is een passpiegel wel handig om te hebben
ik heb er een op de slaapkamer, maar kijk er alleen in als ik wat nieuws aan hebquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... kan ook
maar soms is een passpiegel wel handig om te hebben
quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:12 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat je zo over je zelf denkt.
Mij maakt het uiterlijk eigenlijk niets uit. Het gaat mij erom hoe een mens is, wat voor karakter
Jij bent een goed mens, leeft met mensen mee en hebt indien nodig altijd een luisterend oor.
Ik zeg altijd maar wat heb je aan een mooie appel als de binnenkant verrot is
Dank je wel wat een lief compliment.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach, bij anderen geef ik ook niet om uiterlijken er zijn wel dingen die ik prima vind ik aan mezelf. En we kunnen niet allemaal knap zijn
genoeg andere kwaliteiten
Je bent lief, dank je welJij bent sowieso een prachtmens
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel wat een lief compliment.
Nee uiterlijk zegt mij echt helemaal niets.
De kleur ook niet.
Is ook niet belangrijk vind ik.
Maar goed andere vinden het wel weer belangrijk en zo is iedereen anders
Daar lijk je mij ook geen type voor om iemand te kwetsen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Dat is ook het leuke aan FOK, niemand ziet hoe je eruit ziet (tenzij je dat zelf wil) het is voor mij de plek om gewoon helemaal mezelf te zijn zonder drie keer over elke stap na te denken. 'k Ben hier ook wel harder dan in het echt leven en durf veel meer dingen te zeggen die op het randje zijn. Al let ik wel erop dat ik niemand kwets, dat wil ik absoluut niet.
Nee, mensen kwetsen is niet leuk. Als dat gebeurt, heeft je grap gefaaldquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar lijk je mij ook geen type voor om iemand te kwetsen.
Ik durf buiten net zoveel te zeggen als hier. Buiten misschien wel meer als hier.
Dat kan in de anonimiteit durven mensen vaak wat meer te zeggen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, mensen kwetsen is niet leuk. Als dat gebeurt, heeft je grap gefaald
Grappig! Net andersom dus. Ik ben wel open en ontspannen bij mijn vrienden. Alleen toch iets meet een toetsenbordheld
Soms gebeurd het wel eens dat het anders looptquote:Op donderdag 18 januari 2024 11:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, ik ben bij met de afleveringen. De dag loopt anders dan verwacht, dus ik kom tot niks. Dus BB teruggekeken. Ga toch COS en televisie kijken. Zit er nu wel helemaal in
Ja... en ik weet dat ik dan niet meer functioneer. Morgen weerquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms gebeurd het wel eens dat het anders loopt
Hier ook vandaag de afspraken gingen niet door het ene verschoven naar morgen het ander moeten we nog plannen
Misschien even een uurtje relaxen en een nieuw plan voor de middag makenquote:Op donderdag 18 januari 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... en ik weet dat ik dan niet meer functioneer. Morgen weer
Succes met het plannen en morgen met inhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |