Jij ook Goedemorgen.quote:
Nee dat is Mazikeen van luciferquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij ook Goedemorgen.
Is dat Madonna in je ui?
(drowned world tour) vinnik haar beste. Inmiddels helaas vergane glorie (jammer)
quote:
Morguh Mazquote:
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkasquote:
Ja die is wel lelijk jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkas
Nog niet opgeknapt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Net weer paracetamol genomen
Ben er wel een beetje klaar mee
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/armquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet opgeknapt?
Mijn arm gelukkig wel een heel stuk beter, wat ben ik daar blij mee zeg.
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/arm
Voel lichte steekjes. Het is niet stijf
Zenuwklemquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.
Lekkere warme douche er op zo en die man van je even goed laten masseren. Misschien zit het ook gewoon allemaal vast door de griep.
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bentquote:
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bent
Of je hebt hem overbelast door het bolken
Hoop het met je mee zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaan![]()
Hoop dat het de griep is
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggenquote:
En cocktails drinken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggen
Dat vooral en dan al zonnend genieten van een cocktail bolk roepenquote:
Kom net weer binnen maar het is echt vies waterkoud buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet veel gemist zo te zien, kan melden dat in het Belgie net zo koud is, als hier
Stoute @Lillibetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |