Jij ook Goedemorgen.quote:
Nee dat is Mazikeen van luciferquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:13 schreef Iceage het volgende:
[..]
Jij ook Goedemorgen.
Is dat Madonna in je ui?
(drowned world tour) vinnik haar beste. Inmiddels helaas vergane glorie (jammer)
quote:
Morguh Mazquote:
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkasquote:
Ja die is wel lelijk jaquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben afgeknapt door die tattoo op zijn borstkas
Nog niet opgeknapt?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Mazikeen het volgende:
Net weer paracetamol genomen
Ben er wel een beetje klaar mee
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/armquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog niet opgeknapt?
Mijn arm gelukkig wel een heel stuk beter, wat ben ik daar blij mee zeg.
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alles weg. Maar ik heb last vak mijn schouder/nek/arm
Voel lichte steekjes. Het is niet stijf
Zenuwklemquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, als je maar niets klem hebt zitten.
Lekkere warme douche er op zo en die man van je even goed laten masseren. Misschien zit het ook gewoon allemaal vast door de griep.
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bentquote:
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaanquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je. Denk waarschijnlijk door dat je ziek geweest bent
Of je hebt hem overbelast door het bolken
Hoop het met je mee zal wel meevallen denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee dat laatste heb ik op laptop gedaan![]()
Hoop dat het de griep is
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggenquote:
En cocktails drinken.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker hoor, de kou achterlaten en dan in je b ikini aan het zwembad liggen
Dat vooral en dan al zonnend genieten van een cocktail bolk roepenquote:
Kom net weer binnen maar het is echt vies waterkoud buiten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Niet veel gemist zo te zien, kan melden dat in het Belgie net zo koud is, als hier
Stoute @Lillibetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:10 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]kon t niet latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jij gaat nu door voor 2 blauwe ogenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:12 schreef Lillibet het volgende:
[..]
nee nee JIJ hebt geen blauw oog
![]()
had ergens anders gemikt
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Jij gaat nu door voor 2 blauwe ogen![]()
![]()
![]()
![]()
geen van beidequote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:22 schreef Lillibet het volgende:
[..]
wat heb je liever het zingen van lenie of schrapen in een bakje?
Ik haat elke dag nieuwe gezichtenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Lillibet het volgende:
ashley vind amsterdam leuk want daar zijn iedere dag nieuwe gezichten
jij bent echt eenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:24 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik haat elke dag nieuwe gezichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig iedere dag nieuwe gezichten![]()
nieuwe avonturen![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:27 schreef Lillibet het volgende:
[..]
jij bent echt eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig iedere dag nieuwe gezichten![]()
nieuwe avonturen![]()
![]()
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:33 schreef Dotteke het volgende:
We doen het goed BB fans
[ afbeelding ]
Maze post nu hierquote:Op zondag 21 januari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?
Geen idee. Het is er erg rustig momenteelquote:Op zondag 21 januari 2024 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs DTS voorbij? Wat is daar mis?
Die uitzendingen zijn ook weinig zeggend, ja je ziet de dingen die achter zal zaten, maar de uitslag weet je vaak al.quote:Op zondag 21 januari 2024 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die van mij ook niet maar ik had toch geen herhaling van zetten verwacht.... ja zeker draait het om de uitzendingen en kijkcijfers daarom hebben ze schijt aan de streamers, totaal niet belangrijk!
Ja we gaan ophouden, we zijn stout..
De tv kijkers weten natuurlijk geen uitslagquote:Op zondag 21 januari 2024 07:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Die uitzendingen zijn ook weinig zeggend, ja je ziet de dingen die achter zal zaten, maar de uitslag weet je vaak al.
Ze kunnen beter stoppen SL en gewoon laten zien.
De liveshow was een aanfluiting
Het format,in zijn huidige vorm is rijp voor de eeuwige jachtvelden van topvrouwen , als je het mij vraagt
Dat is waar, maar kijkend naar mijzelf ik scroll door de uitzending heen. Kijk aflevering niet compleetquote:Op zondag 21 januari 2024 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tv kijkers weten natuurlijk geen uitslag
En de streamers die gaan kijken gaan kijken wat ze moesten doen ondanks dat ze de uitslag al weten
Ja dat is een idee, maar dan moet je via videoland kijken. Kan ik ook wel eens gaan doenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:33 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar kijkend naar mijzelf ik scroll door de uitzending heen. Kijk aflevering niet compleet
Ik heb sowieso een hekel aan reclame dus die heb je alvast gewonnenquote:Op zondag 21 januari 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is een idee, maar dan moet je via videoland kijken. Kan ik ook wel eens gaan doen
Dat is waar, ik vergeet het altijd om op videoland te kijken. ALs die er nu heel veel vroeger op zou staan. Maar het is zo goed als gelijk tijdigquote:Op zondag 21 januari 2024 08:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan reclame dus die heb je alvast gewonnen
Ja is Max 5 minuten eerder in mijn ervaringquote:Op zondag 21 januari 2024 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vergeet het altijd om op videoland te kijken. ALs die er nu heel veel vroeger op zou staan. Maar het is zo goed als gelijk tijdig
We gaan het zien, lees net in de SV dat Sonja ook weer vermist wordt?quote:Op zondag 21 januari 2024 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Wie zal er vandaag billenkoekkrijgen bij de FEBO voor de blamage van de live gisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |