Ja is toch raar dat BB zoveel SL heeft en bij een EJVJL niet het geval was..quote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin toch erg terug te verlangen naar ejvjl waar alles wel gewoon op stream te zien was.
Ja dit is niet leuk meer zoveel SLquote:Op zondag 21 januari 2024 10:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begin toch erg terug te verlangen naar ejvjl waar alles wel gewoon op stream te zien was.
Ja die filmpjes hebben we nu wel gezien, wordt tijd voor nieuwe filmpjesquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Het is ook wel heel erg. Het lijken er wel meer dan vorig jaar.
Geen doen zo. Ik zie nog liever dat oog dan de hele tijd die filmpjes
Dat zou wel leuker zijn, maar wellicht te veel werkquote:Op zondag 21 januari 2024 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die filmpjes hebben we nu wel gezien, wordt tijd voor nieuwe filmpjes
Kijk ook niet veel, je ziet maar een uur streams en daarna weer een streamlockquote:Op zondag 21 januari 2024 16:11 schreef Ebinas het volgende:
Het is ook wel heel erg. Het lijken er wel meer dan vorig jaar.
Geen doen zo. Ik zie nog liever dat oog dan de hele tijd die filmpjes
Denk het ook. Het zijn wel veel en lange Slquote:Op zondag 21 januari 2024 16:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou wel leuker zijn, maar wellicht te veel werk
En vandaag red je een uur niet eens.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk ook niet veel, je ziet maar een uur streams en daarna weer een streamlock
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..quote:Op zondag 21 januari 2024 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En vandaag red je een uur niet eens.
Kijk vaak, maar ik heb ze maar een paar keer gezien.
De rest dit.
Jammer wel.
Snap ook niet zo goed waarom dan nog streams leveren.
Het is wat het is. Even aankijken nog en anders tijd voor andere dingen
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaatsquote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..
Vorig seizoen niet gekeken omdat ik de bewoners niks vond, nu wel en dan krijgen we om de haverklap een sl
Ben er dan ook snel klaar mee
Ja of in ieder geval een stuk meer dan dit mogen zien.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de streams toch zodat wij meer zien dan de tv kijkers..
Vorig seizoen niet gekeken omdat ik de bewoners niks vond, nu wel en dan krijgen we om de haverklap een sl
Ben er dan ook snel klaar mee
Maar dat jaar er voor niet, toen keek ik wel meerquote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaats
Het is meer SL dan streams helaas
Oh ook zoveel dus.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vorig jaar speelde ook alles achter een SL plaats
Het is meer SL dan streams helaas
Ik dus ook .. maar naar de tv uitzending kijken via vlquote:Op zondag 21 januari 2024 16:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja of in ieder geval een stuk meer dan dit mogen zien.
Want ik vind deze bewoners wel wat beter dan die van vorig jaar. Toen haakte ik ook heel snel af.
Had dus nu op wat meer vermaak gehoopt.
De uitzendingen kijk ik eigenlijk nooit.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik dus ook .. maar naar de tv uitzending kijken via vl
Ligt wel een beetje aan de doelgroepen.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:27 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat een BB volledig op Videoland/Go Play beter is en niet meer op lineaire zenders als RTL 5. Alles voor de kijkcijfers is het nu, dus krijg je SL's want 'kijk maar naar de TV uitzending, schaap!'. Als je het volledig streaming doet en on demand en alles open gooit denk ik dat je misschien veel meer kijkers kan binden.
Ouderen weten het ook wel te vinden, en je trekt dan misschien ook meer jongeren ja, dus win-win.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje aan de doelgroepen.
Denk dat je de wat "ouderen"verliest dan.
Maar wel weer meer jongeren zullen dan wellicht kijken.
haha wilde hier net wat schrijvenquote:Op zondag 21 januari 2024 16:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Heb ik weer, ben even weg Trashley terug :-(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |