Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde ook net openen
Koffie. Goed idee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik log in op FOK!
Zie geen DTS topic staan
Gaat zoeken waarom DTS nu weer gesloten isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Duurde te langquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:12 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde ook net openen
Koffie. Goed idee.
Had zomaar gekundquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik log in op FOK!
Zie geen DTS topic staan
Gaat zoeken waarom DTS nu weer gesloten is![]()
![]()
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter
![]()
![]()
Dat is kutquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 11:26:11 ]![]()
Fixed. En kut wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter fysiotherapeut
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik heb al sinds vorig jaar dat mijn schouder niet helemaal fijn voelt maar nu net had ik het gevoel dat er iets af brak maar ik wacht het eerst wel ff af zal vanzelf weer herstellen denk ik. groeit vanzelf aan behalve als het zwart wordt dan beter ff naar laten kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja goed plaN dat doe ik nu uhhhh effe denken vanaf mei 2017![]()
Ik heb vandaag een kersenpitten knuffel mee naar werk om daarmee ook op te warmen.Trotste mama van Ambar
Eens toch dat als je BigBrother kijkt dat het een soort van Inception is toch?quote:Trotste mama van Ambar
Heb die zin nu 6x gelezen en ik snap niet wat je er mee bedoeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens toch dat als je BigBrother kijkt dat het een soort van Inception is toch?![]()
Big Brother kijken is kijken hoe andere mensen leven terwijl je zelf ook in de gaten wordt gehouden. Dus jouw kijker is aan het kijken hoe jij Big Brother aan het kijken bent. Dus inception.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb die zin nu 6x gelezen en ik snap niet wat je er mee bedoeld.Trotste mama van Ambar
TraaaaaaaaaaaaaaaagIk heb er één en ik ben er trots op
Ow zo..... Alleen waarom Fok! daar dan zo traag van wordt is me een raadselquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Big Brother kijken is kijken hoe andere mensen leven terwijl je zelf ook in de gaten wordt gehouden. Dus jouw kijker is aan het kijken hoe jij Big Brother aan het kijken bent. Dus inception.![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow zo..... Alleen waarom Fok! daar dan zo traag van wordt is me een raadsel![]()
![]()
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
mijn collega's vinden de muziek die ik aan had staan niet geschikt voor op het werk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Onterechte klacht dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
had gewoon een DJ setje aan staan van Mark With A KUw ADH vitamine Worst
gewoon een rustig achtergrond muziekje als ik full focus bezig ben werkt dat vaak het beste
Nu de yearmix van Armin op spotify maar aan gegooid zijn ze ook weer blij![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
ik was ook al aan het klagen op onze netwerkbeheerder dat het internet zo teringtraag was![]()
Kon niks vinden hier wat de vertraging kon verklaren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht fok had ook flink de griep te pakken![]()
![]()
En maar punten harken die Mazi...I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja ging niet echt lekker he, ik kwam er helemaal niet meer in. En toch zag ik net dat er wel wat waren die wel erin kwamenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht fok had ook flink de griep te pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier lag hij er helemaal uit kon niets meer. Dacht nog wie zou laatste post hier gehad hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
ja duurde lang voordat je reactie geplaatst werd
Maar jij kon dus gewoon doorposten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee ben gaan douchenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lag hij er helemaal uit kon niets meer. Dacht nog wie zou laatste post hier gehad hebben
Maar jij kon dus gewoon doorposten?
Daarna weer geprobeerd en zag toevallig net dat harrie had greageerd. maar tussen mij en hem zaten 15 minuten ofzo?![]()
Hebben ze 112 niet gebeld,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ben gaan douchen
Daarna weer geprobeerd en zag toevallig net dat harrie had greageerd. maar tussen mij en hem zaten 15 minuten ofzo?Help Maz is spoorloos ze is al 15 min niet gesignaleerd
P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahahaha nee dat niet. Maar wel lekker gedouchtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze 112 niet gebeld,Help Maz is spoorloos ze is al 15 min niet gesignaleerd
P
![]()
![]()
Knap je altijd wel iets van op als je ziek bentquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hahahaha nee dat niet. Maar wel lekker gedoucht
Was net even in de winkel, liggen er al paaseitjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
meeen je nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap je altijd wel iets van op als je ziek bent
Was net even in de winkel, liggen er al paaseitjes
Ik zit braaf een kippensoepje te eten![]()
![]()
Lekker eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
meeen je niet
Ik zit braaf een kippensoepje te etenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezond! Eet smakelijk. Ik ga maar een stokbroodje kaas eten. Zwaar leven
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Ja ze zeggen dat je kippensoep moet eten als je ziek ben, maar volgens mij slaat dat nergens op
eet smakelijk, ik heb liever een broodje kaas
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 13:17:47 ]![]()
In kip zit het stofje carnosine. Deze stof komt van nature ook voor in ons lichaam en helpt het immuunsysteem te vechten tegen virussen en bacterieën. Traditioneel gezien zitten er flink wat groenten in kippensoep, zoals wortels, prei, bleekselderij en ui.![]()
ik hou niet van groentesoepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef Harrie het volgende:
gelukkig maar anders zou het groentensoep moeten heten toch![]()
![]()
Sws is soep fijn als je grieperig bent. Stoom en warmte en zoUw ADH vitamine Worst
quote:Ja hele week soepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Sws is soep fijn als je grieperig bent. Stoom en warmte en zo![]()
![]()
Je baas dit laten lezenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:39 schreef Harrie het volgende:
veel bier ook alleen vind mijn baas dat denk ik niet zo'n goed idee
https://panorama.nl/artik(...)aakt-je-productieverUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je baas dit laten lezen
https://panorama.nl/artik(...)aakt-je-productiever![]()
![]()
goed verhaal en ik was daar al jaren achterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je baas dit laten lezen
https://panorama.nl/artik(...)aakt-je-productieverpaar paters activeerd mijn creatieve brein 100%
![]()
In spanje drinken ze bij ontbijt en lunch gewoon bier en ga weer aan het werk![]()
vandaar dat het regelmatig manana manana is![]()
![]()
daar hebben mensen ook veel minder last van stress dan hierquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
In spanje drinken ze bij ontbijt en lunch gewoon bier en ga weer aan het werk![]()
vandaar dat het regelmatig manana manana is![]()
Ja ze zijn daar niet zo strikt met op tijd komen zoals hier he. Had lang geleden appartement gehuurd voor weekje in Madrid, waren we uur lang bij dat adres moeten wachten op verhuursterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
vandaar dat het regelmatig manana manana is
Uw ADH vitamine Worst
nou ik moest gewoon op tijd op het werk zijn hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar niet zo strikt met op tijd komen zoals hier he. Had lang geleden appartement gehuurd voor weekje in Madrid, waren we uur lang bij dat adres moeten wachten op verhuurster
Anders was het adios![]()
![]()
Nou ja, werkloosheid en zeker jeugdwerkloosheid is er best hoogquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar hebben mensen ook veel minder last van stress dan hierUw ADH vitamine Worst
En hoe zit het bij meer informele afspraken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik moest gewoon op tijd op het werk zijn hoor
Anders was het adiosUw ADH vitamine Worst
de jeugd wilt niet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja, werkloosheid en zeker jeugdwerkloosheid is er best hoog
En dan klagen dat buitenlanders al het werk in pikken![]()
![]()
Bij reservering restaurant bijvoorbeeld moest je wel op tijd zijn. En als we met vrienden of familie afspraken, dan nooit een tijd afsprekenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hoe zit het bij meer informele afspraken?
Dat werkt niet. Gewooon aan komen waaien wanneer je wilt![]()
![]()
In die kassen werken ook vooral Afrikanen al dan niet illegaal tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
de jeugd wilt niet werken
En dan klagen dat buitenlanders al het werk in pikkenUw ADH vitamine Worst
kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In die kassen werken ook vooral Afrikanen al dan niet illegaal toch
Of ze verkopen brillen en horloges en tasjes![]()
![]()
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
klopt
Of ze verkopen brillen en horloges en tasjesUw ADH vitamine Worst
en de vrouwen die je haar willen vlechtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoep![]()
![]()
Die werken hier ook hard in voornamelijk het nachtelijke transportquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
En de mocro's werken daar wel hard overigens. Waarvan veel in de horeca![]()
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
De zon schijnt fijn , woonkamer lekker warm
Maar nog heb ik het koud![]()
Wat tegenstrijdigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nu
Maar nog heb ik het koud
Uw ADH vitamine Worst
ja de verwarming slaat niet aan omdat de zon het heeft opgewarmd tot 20 graden. heb het alleen wel koudquote:![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 4093 / +527 / +261 / 4449 / 5404
2. Harrie / 2176 / +193 / +55 / 1453 / 2232
3. Mickytjuh / 794 / +46 / +31 / 700 / 974
4. KillemWieft / 603 / +12 / +27 / 321 / 590
5. mario390 / 396 / +6 / +0 / 395 / 653
6. _UserName_ / 386 / +5 / +2 / 166 / 290
7. devzero / 355 / +20 / +0 / 479 / 690
8. KoningWouter / 345 / +21 / +119 / 373 / 559
9. Tjalala / 341 / +0 / +0 / 420 / 611
10. hemarookworst / 331 / +17 / +19 / 571 / 825
11. chufi / 302 / +0 / +0 / 136 / 246
12. ToT / 255 / +3 / +0 / 590 / 800
13. DerRabbit / 241 / +23 / +0 / 639 / 781
14. kree / 226 / +0 / +0 / 333 / 478
15. Dr.Mikey / 216 / +18 / +2 / 261 / 401
16. DJMO / 198 / +7 / +10 / 304 / 439
17. Grrrrrrrr / 195 / +0 / +0 / 182 / 253
18. Ply_ / 161 / +0 / +7 / 230 / 304
19. M_0_0_N / 142 / +1 / +14 / 358 / 467
20. ieniminimuis / 134 / +0 / +2 / 415 / 523SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dan ben je @mario390 zeker nog niet tegengekomen in de nachtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppa! 8e.
Vannacht heeft vruchten afgeworpen.![]()
![]()
Terrorcorequote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:27 schreef Harrie het volgende:
wat zal ik eens voor muziekje aan knallenUw ADH vitamine Worst
Nope, die was er niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dan ben je @:mario390 zeker nog niet tegengekomen in de nacht![]()
Waar zit je ?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 01:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier is het lekker 21 graadjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja toen was ik er ook nog.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
vanmorgen Maar normaal is hij er nooit overdag
Totdat hij ging trippen op die strip Zolpidem. Toen was het ineens stil.
Oja
Hij
Wilde
Dat
Jij
Kwam
Trippen
In
Bed
Samen
Zoiets.![]()
![]()
Ja i knowquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja toen was ik er ook nog.
Totdat hij ging trippen op die strip Zolidem. Toen was het ineens stil.
Oja
Hij
Wilde
Dat
Jij
Kwam
Trippen
In
Bed
Samen
Zoiets.![]()
![]()
wie Harrie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef KoningWouter het volgende:
Ja zo'n beetje. Kwam af en toe wel een of andere joker weer langs as usual.![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik lag gewoon in bed afgelopen nacht![]()
![]()
Harrie ging wel redelijk op tijd slapen. 2 uur of zo.quote:
Ik was om 12 uur wakker geworden en heb de hele nacht meegemaakt.
Killem kan zijn deel van het verhaal straks het best uitleggen. Vind ik niet zo netjes om over te praten als hij er niet echt bij is.![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Ben je nog ziek?
Spierpijn overal. En dat is niet van het sporten![]()
![]()
Damn. Hopelijk ben je straks weer beter als je op vakantie gaat!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
@Harrie
Progressive Techno · Playlist · 688 songs · 23.2K likes
Progressive Techno lijst.
Zitten wel lekkere deuntjes tussen.![]()
ziekquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar weer alleen alleen. Waar was je nou?![]()
![]()
Als een roos.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef KoningWouter het volgende:
Hoe gaat het @:KillemWieft ? Nog kunnen slapen?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Spierpijn van de sex dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja
![]()
KoffieeeeeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weten jullie wat ook lekker is in plaats van Hotwings?
Chicken Tenders met samourai saus!
Hemelse crunchy korst met kipfillet.
Alleen wel veel duurder dan hotwings.![]()
Nog een paar uurtjes @Harrie !quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef Harrie het volgende:
ik heb ook koffie maar ik heb zin in bier![]()
A gezellig. Ik was naar de vergadering maar na een uur op moeten geven. Drink nu even een bakkie en dan even liggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
Gelukt met de sneeuw en de fysio?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah jammer. Rust maar lekker uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A gezellig. Ik was naar de vergadering maar na een uur op moeten geven. Drink nu even een bakkie en dan even liggen.![]()
Kippen haasjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:09 schreef KoningWouter het volgende:
Weten jullie wat ook lekker is in plaats van Hotwings?
Chicken Tenders met samourai saus!
Hemelse crunchy korst met kipfillet.
Alleen wel veel duurder dan hotwings.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
O ja sneeuw ging goed. En krijg vrijdag een extra behandelingquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik doe met je mee!
Gelukt met de sneeuw en de fysio?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolk dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zit even te nixxen op mn werkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb heel de nacht al gebolkd. Ik neem even pauze.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Takke Mazzie, gister 527?!
Ja, ik ga maar eens douchen en boodschappen doenIk heb er één en ik ben er trots op
Haai skatje met de leuke plaatjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoi Sally! Leuk dat je er bent. Heb je gemist’![]()
![]()
Ben er maar even hoor, even gedag zeggen. En een beetje Wolken![]()
de ONZ SC is wel gezelligquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
DTS is een beetje aan het doodbloeden. Dat BB weer is begonnen zal ook niet echt helpenLekker druk van tijd tot tijd!
Maar nu kon jij eens DTS winnen, zag ik?![]()
Iedereen zit in onz sc of bbquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:48 schreef devzero het volgende:
DTS is een beetje aan het doodbloeden. Dat BB weer is begonnen zal ook niet echt helpen
Was in december al![]()
ik heb zoveel te kijken LOL
WIDM seizoen
BB seizoen
komende vrijdag begint Dschungelcamp ook weer (met de ralf schumacher ex, Cora Schumacher en das boot acteur Heinz Hoenig)
en qua disney+ heb ik percy jackson olympians, echo, seizoen 3 van siren afronden (en hopen op een wonder ergens keertje voor een seizoen 4 van siren, mag wel van mij dat die hopelijk door petitie wordt teruggebracht)Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Awww wat jammer nou.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Haai skatje met de leuke plaatjes![]()
Ben er maar even hoor, even gedag zeggen. En een beetje Wolken![]()
[ afbeelding ]
Ik ben er kapot van. DTS zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou.
Aaaaaahhhhwwwwwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Awww wat jammer nou.
Ik ben er kapot van. DTS zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou.
[ afbeelding ]
Kusje d'rop?
Ah ja, die gifjes weer jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kusje? Een kusje!?
[ afbeelding ]![]()
Zo lief!
Ja, jij gunt ze mij?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:09 schreef Mazikeen het volgende:
Sally heeft weer puntjes lalallalalalaa![]()
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Sally het volgende:
[..]
de ONZ SC is wel gezelligLekker druk van tijd tot tijd!
Maar nu kon jij eens DTS winnen, zag ik?![]()
Ik zal binnenkort weer eens komen buurten
![]()
Ow. Te klef...?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijIk zal binnenkort weer eens komen buurten
Omdat we elkaar goedemorgen/ middag wensen?
Of de plagerijtjes![]()
![]()
- guilty -Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja, dat is toch raarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Omdat we elkaar goedemorgen/ middag wensen?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijIk zal binnenkort weer eens komen buurten
![]()
![]()
Hahahahaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dan is iedereen naar BBquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Huidige ONZ SC is al 2 dagen oud, zo druk is het dus ook niet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoorquote:![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoor![]()
dan pest je terugquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen mensen pesten mij hier ONZ / Ik ben 20 jaar op FOK!![]()
![]()
Vind je het gek, 3 dagen te laat aan komen kakken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen mensen pesten mij hier ONZ / Ik ben 20 jaar op FOK!![]()
Boodschappen doen viel zwaar zeg, alle geluiden en prikkels komen extra hard aanUw ADH vitamine Worst
hou opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind je het gek, 3 dagen te laat aan komen kakken?![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja, niet dan?quote:
Of wist je het zelf niet meer?
Dat je ouder bent dan 20 geloof ik dan nog wel, al kon het zijn dat je mams idd je posts getypt had in het begin
Hou op nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, niet dan?
Of wist je het zelf niet meer?
Dat je ouder bent dan 20 geloof ik dan nog wel, al kon het zijn dat je mams idd je posts getypt had in het begin
oja mario is natuurlijk druk met BB gluren en heeft minder tijd voor dtsUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
oja mario is natuurlijk druk met BB gluren en heeft minder tijd voor dts![]()
![]()
Ja hoor, ik hou wel opquote:![]()
Hoest met Wilma dan?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hij moet screenshots maken van blote vrouwen en dan weer de frontpage halenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
oja mario is natuurlijk druk met BB gluren en heeft minder tijd voor dts
Goed wijffie alleen was ze afgelopen weekend vermist, moet ik mij zorgen makenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou wel op![]()
Hoest met Wilma dan?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die moet nu 3 verschillende BB volgen. En screenshots maken van vermeende tepel openbaringen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
oja mario is natuurlijk druk met BB gluren en heeft minder tijd voor dts![]()
ze zijn beetje preutsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
[..]
hij moet screenshots maken van blote vrouwen en dan weer de frontpage halen![]()
ach het houdt hem van de straatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die moet nu 3 verschillende BB volgen. En screenshots maken van vermeende tepel openbaringen.Uw ADH vitamine Worst
Ja. Onmiddellijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
was ze afgelopen weekend vermist, moet ik mij zorgen makenOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 zijn nieuwe BB liefde
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroekquote:
En ja je ziet een kamelenteen
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 16:56:51 ]![]()
snap ik wel dat mario loopt te steigeren danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroek
En ja je ziet een kamelenteen
Uw ADH vitamine Worst
OKquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach het houdt hem van de straat![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 zijn nieuwe BB liefde
[ afbeelding ]
je schrijft rukbunker verkeerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoon
Proost trouwens, hoogste tijd alweer![]()
![]()
Oh haiquote:
I'm surrounded by morons!
Klaar met vandaagOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik blijf nog een uurtje plakken op het werk en dan een halfuur door -10 richting kroeg lopen.quote:I'm surrounded by morons!
Eigenlijk is hij een Hikikomoriquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoonUw ADH vitamine Worst
er zijn ergere bestemmingen om met -10 naar toe te moetenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik blijf nog een uurtje plakken op het werk en dan een halfuur door -10 richting kroeg lopen.![]()
![]()
Dat is correct. Alleen woont zijn moeder 1 verdieping boven hem, maar verder klopt het welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij een Hikikomori![]()
Klopt, naar huis bv.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
er zijn ergere bestemmingen om met -10 naar toe te moetenI'm surrounded by morons!
ben wel al langs de slager geweest want daar tegenover eindigde vandaag mijn werkdag maar ik heb nog geen honger dus eerst maar een paar koude paters![]()
![]()
![]()
als het schuim voor in mijn ogen staat vind ik zelfs dat nooit meer ergquote:
maar als dan thuis dat boze oog zit te wachten wordt het minder fijn![]()
![]()
Als ik meer of iets anders eet dan komt het er van boven en van onder uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
alleen maar kippensoep is ook niet goed joh![]()
niks gezegdquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als ik meer of iets anders eet dan komt het er van boven en van onder uit![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: