kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In die kassen werken ook vooral Afrikanen al dan niet illegaal toch
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
klopt
Of ze verkopen brillen en horloges en tasjes
en de vrouwen die je haar willen vlechtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoep
Die werken hier ook hard in voornamelijk het nachtelijke transportquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
En de mocro's werken daar wel hard overigens. Waarvan veel in de horeca
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
De zon schijnt fijn , woonkamer lekker warm
Wat tegenstrijdigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nu
Maar nog heb ik het koud
ja de verwarming slaat niet aan omdat de zon het heeft opgewarmd tot 20 graden. heb het alleen wel koudquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dan ben je @mario390 zeker nog niet tegengekomen in de nachtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:35 schreef KoningWouter het volgende:
Hoppa! 8e.
Vannacht heeft vruchten afgeworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |