quote:
Ja hele week soepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
Sws is soep fijn als je grieperig bent. Stoom en warmte en zo
Je baas dit laten lezenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:39 schreef Harrie het volgende:
veel bier ook alleen vind mijn baas dat denk ik niet zo'n goed idee
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je baas dit laten lezen
https://panorama.nl/artik(...)aakt-je-productiever
goed verhaal en ik was daar al jaren achterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je baas dit laten lezen
https://panorama.nl/artik(...)aakt-je-productiever
daar hebben mensen ook veel minder last van stress dan hierquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
In spanje drinken ze bij ontbijt en lunch gewoon bier en ga weer aan het werk![]()
vandaar dat het regelmatig manana manana is
Ja ze zijn daar niet zo strikt met op tijd komen zoals hier he. Had lang geleden appartement gehuurd voor weekje in Madrid, waren we uur lang bij dat adres moeten wachten op verhuursterquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:45 schreef Mazikeen het volgende:
In spanje drinken ze bij ontbijt en lunch gewoon bier en ga weer aan het werk![]()
vandaar dat het regelmatig manana manana is
nou ik moest gewoon op tijd op het werk zijn hoorquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ze zijn daar niet zo strikt met op tijd komen zoals hier he. Had lang geleden appartement gehuurd voor weekje in Madrid, waren we uur lang bij dat adres moeten wachten op verhuurster
Nou ja, werkloosheid en zeker jeugdwerkloosheid is er best hoogquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
daar hebben mensen ook veel minder last van stress dan hier
En hoe zit het bij meer informele afspraken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nou ik moest gewoon op tijd op het werk zijn hoor
Anders was het adios
de jeugd wilt niet werkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nou ja, werkloosheid en zeker jeugdwerkloosheid is er best hoog
Bij reservering restaurant bijvoorbeeld moest je wel op tijd zijn. En als we met vrienden of familie afspraken, dan nooit een tijd afsprekenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En hoe zit het bij meer informele afspraken?
In die kassen werken ook vooral Afrikanen al dan niet illegaal tochquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:54 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
de jeugd wilt niet werken
En dan klagen dat buitenlanders al het werk in pikken
kloptquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In die kassen werken ook vooral Afrikanen al dan niet illegaal toch
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
klopt
Of ze verkopen brillen en horloges en tasjes
en de vrouwen die je haar willen vlechtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oja die kwam ik ook tegen in Tenerife zo op de stoep
Die werken hier ook hard in voornamelijk het nachtelijke transportquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:59 schreef Mazikeen het volgende:
En de mocro's werken daar wel hard overigens. Waarvan veel in de horeca
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
De zon schijnt fijn , woonkamer lekker warm
Wat tegenstrijdigquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:11 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja heb gordijn ook open gegooid. Geen verwarming nodig nu
Maar nog heb ik het koud
ja de verwarming slaat niet aan omdat de zon het heeft opgewarmd tot 20 graden. heb het alleen wel koudquote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-01-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |