Onterechte klacht dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
had gewoon een DJ setje aan staan van Mark With A K
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht fok had ook flink de griep te pakken
Ja ging niet echt lekker he, ik kwam er helemaal niet meer in. En toch zag ik net dat er wel wat waren die wel erin kwamenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:33 schreef hemarookworst het volgende:
Dacht fok had ook flink de griep te pakken
Hier lag hij er helemaal uit kon niets meer. Dacht nog wie zou laatste post hier gehad hebbenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:54 schreef Mazikeen het volgende:
ja duurde lang voordat je reactie geplaatst werd
nee ben gaan douchenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier lag hij er helemaal uit kon niets meer. Dacht nog wie zou laatste post hier gehad hebben
Maar jij kon dus gewoon doorposten?
Hebben ze 112 niet gebeld,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ben gaan douchen
Daarna weer geprobeerd en zag toevallig net dat harrie had greageerd. maar tussen mij en hem zaten 15 minuten ofzo?
hahahaha nee dat niet. Maar wel lekker gedouchtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze 112 niet gebeld,Help Maz is spoorloos ze is al 15 min niet gesignaleerd
P
Knap je altijd wel iets van op als je ziek bentquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hahahaha nee dat niet. Maar wel lekker gedoucht
meeen je nietquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap je altijd wel iets van op als je ziek bent
Was net even in de winkel, liggen er al paaseitjes
Lekker eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
meeen je niet
Ik zit braaf een kippensoepje te eten
ik hou niet van groentesoepquote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:25 schreef Harrie het volgende:
gelukkig maar anders zou het groentensoep moeten heten toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |