Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik wilde ook net openen
Koffie. Goed idee.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik log in op FOK!
Zie geen DTS topic staan
Gaat zoeken waarom DTS nu weer gesloten isTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Duurde te langquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:12 schreef DJMO het volgende:
Ik wilde ook net openen
Koffie. Goed idee.
Had zomaar gekundquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik log in op FOK!
Zie geen DTS topic staan
Gaat zoeken waarom DTS nu weer gesloten is![]()
![]()
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter
![]()
![]()
Dat is kutquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2024 11:26:11 ]![]()
Fixed. En kut wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:24 schreef Harrie het volgende:
Trek ik net mijn rechter schouder bijna uit elkaar toen ik ff een kar vol laptops mee in de bus aan het gooien wasGelukkig deed die niet al maanden pijn, nog ff en dan moet ik er toch mee naar de dokter fysiotherapeut
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik heb al sinds vorig jaar dat mijn schouder niet helemaal fijn voelt maar nu net had ik het gevoel dat er iets af brak maar ik wacht het eerst wel ff af zal vanzelf weer herstellen denk ik. groeit vanzelf aan behalve als het zwart wordt dan beter ff naar laten kijkenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:33 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja goed plaN dat doe ik nu uhhhh effe denken vanaf mei 2017![]()
Ik heb vandaag een kersenpitten knuffel mee naar werk om daarmee ook op te warmen.Trotste mama van Ambar
Eens toch dat als je BigBrother kijkt dat het een soort van Inception is toch?quote:Trotste mama van Ambar
Heb die zin nu 6x gelezen en ik snap niet wat je er mee bedoeld.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eens toch dat als je BigBrother kijkt dat het een soort van Inception is toch?![]()
Big Brother kijken is kijken hoe andere mensen leven terwijl je zelf ook in de gaten wordt gehouden. Dus jouw kijker is aan het kijken hoe jij Big Brother aan het kijken bent. Dus inception.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb die zin nu 6x gelezen en ik snap niet wat je er mee bedoeld.Trotste mama van Ambar
TraaaaaaaaaaaaaaaagIk heb er één en ik ben er trots op
Ow zo..... Alleen waarom Fok! daar dan zo traag van wordt is me een raadselquote:Op dinsdag 16 januari 2024 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Big Brother kijken is kijken hoe andere mensen leven terwijl je zelf ook in de gaten wordt gehouden. Dus jouw kijker is aan het kijken hoe jij Big Brother aan het kijken bent. Dus inception.![]()
![]()
Echt hequote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ow zo..... Alleen waarom Fok! daar dan zo traag van wordt is me een raadsel![]()
![]()
Wat voor muziek?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 12:17 schreef Harrie het volgende:
mijn collega's vinden de muziek die ik aan had staan niet geschikt voor op het werk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: