Aaaaaahhhhwwwwwquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Awww wat jammer nou.
Ik ben er kapot van. DTS zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jou.
[ afbeelding ]
Ah ja, die gifjes weer jaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kusje? Een kusje!?
[ afbeelding ]
Ja, jij gunt ze mij?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:09 schreef Mazikeen het volgende:
Sally heeft weer puntjes lalallalalalaa![]()
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Sally het volgende:
[..]
de ONZ SC is wel gezelligLekker druk van tijd tot tijd!
Maar nu kon jij eens DTS winnen, zag ik?![]()
Ow. Te klef...?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijIk zal binnenkort weer eens komen buurten
Ja, dat is toch raarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:16 schreef Sally het volgende:
Omdat we elkaar goedemorgen/ middag wensen?
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vond de ONZ SC soms net iets te klef, zelfs voor mijIk zal binnenkort weer eens komen buurten
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan is iedereen naar BBquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Huidige ONZ SC is al 2 dagen oud, zo druk is het dus ook niet
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |