Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 zijn nieuwe BB liefde
[ afbeelding ]
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroekquote:
snap ik wel dat mario loopt te steigeren danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroek
En ja je ziet een kamelenteen
OKquote:
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoonquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach het houdt hem van de straat
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 zijn nieuwe BB liefde
[ afbeelding ]
je schrijft rukbunker verkeerd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoon
Oh haiquote:
Ik blijf nog een uurtje plakken op het werk en dan een halfuur door -10 richting kroeg lopen.quote:
Eigenlijk is hij een Hikikomoriquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Koken hoeft hij toch niet, want mutti brengt hem iedere dag zijn eten. Waarschijnlijk doet ze ook zijn was en maakt ze zijn flatje schoon
er zijn ergere bestemmingen om met -10 naar toe te moetenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik blijf nog een uurtje plakken op het werk en dan een halfuur door -10 richting kroeg lopen.
Dat is correct. Alleen woont zijn moeder 1 verdieping boven hem, maar verder klopt het welquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij een Hikikomori
Klopt, naar huis bv.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
er zijn ergere bestemmingen om met -10 naar toe te moeten
als het schuim voor in mijn ogen staat vind ik zelfs dat nooit meer ergquote:
Als ik meer of iets anders eet dan komt het er van boven en van onder uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:23 schreef Harrie het volgende:
alleen maar kippensoep is ook niet goed joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |