dan is iedereen naar BBquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Huidige ONZ SC is al 2 dagen oud, zo druk is het dus ook niet
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Sally het volgende:
[..]
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoorquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij was niet de reden dat ik DTS verliet hoor![]()
dan pest je terugquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen mensen pesten mij hier ONZ / Ik ben 20 jaar op FOK!
Vind je het gek, 3 dagen te laat aan komen kakken?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:27 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen mensen pesten mij hier ONZ / Ik ben 20 jaar op FOK!
hou opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Vind je het gek, 3 dagen te laat aan komen kakken?![]()
Ja, niet dan?quote:
Hou op nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, niet dan?
Of wist je het zelf niet meer?
Dat je ouder bent dan 20 geloof ik dan nog wel, al kon het zijn dat je mams idd je posts getypt had in het begin
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
oja mario is natuurlijk druk met BB gluren en heeft minder tijd voor dts
Ja hoor, ik hou wel opquote:
hij moet screenshots maken van blote vrouwen en dan weer de frontpage halenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
Goed wijffie alleen was ze afgelopen weekend vermist, moet ik mij zorgen makenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor, ik hou wel op![]()
Hoest met Wilma dan?
Die moet nu 3 verschillende BB volgen. En screenshots maken van vermeende tepel openbaringen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
ze zijn beetje preutsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
[..]
hij moet screenshots maken van blote vrouwen en dan weer de frontpage halen
ach het houdt hem van de straatquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Die moet nu 3 verschillende BB volgen. En screenshots maken van vermeende tepel openbaringen.
Ja. Onmiddellijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:53 schreef Paul het volgende:
was ze afgelopen weekend vermist, moet ik mij zorgen maken
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:54 schreef Mazikeen het volgende:
@:mario390 zijn nieuwe BB liefde
[ afbeelding ]
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroekquote:
snap ik wel dat mario loopt te steigeren danquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
die huppelt al de hele dag rond in een sportbroek
En ja je ziet een kamelenteen
OKquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |