Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo boos doen dat niemand meer durfde te reageren?![]()
![]()
Nou gewoon, dat hij de meeste punten had, en dan vervolgens niks van de bolkrijm snaptequote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En @:mario390 heeft ook gewoon al 2 keer gewonnen
Hoe ging dat dan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat hij de meeste punten had, en dan vervolgens niks van de bolkrijm snaptebewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
![]()
![]()
ik winnte deswegen om dat ik
daar soms 24 uren wakker was dat
ging zo ver dat ik en keer van stoel
gevallen ben met de kop tegen
de radiator![]()
![]()
Die heb ik niet meer paraat helaas nee. Eigenlijk nooit echt werk van gemaakt, achteraf zonde.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]bewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator
Was dat voor of nadat je er een mes in gepleurd had?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator![]()
24 uur wakkerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator![]()
![]()
Het is grappig zolang je het zonder veel schade overleeft hebtquote:
Godverklere ik ben weer een plekje gestegen![]()
Ik wil bij deze alle strijdende strijders bedanken dat jullie me genoeg puntjes hebben gegund om over paultje heen te gaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er 1quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer paraat helaas nee. Eigenlijk nooit echt werk van gemaakt, achteraf zonde.![]()
Ik heb 3 rijmpjes in mijn fobo staan
Oh wacht, deze heb ik nog gevonden op m'n harde schijfquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]bewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
quote::"Dit seizoen, 1 keer 5, plus twee keer 10."
:"Dat liep zo raar, dat is nog nooit gezien!"
:"De eerste weken was de strijd superfel!"
:"Ik had geen idee wie ging winnen, Bolke (
) jij wel?"
:"Nee, het echt totaal onvoorspelbaar!"
:"En toen er twee mee stopten werd het helemaal raar!"
:"aKboR kwam op één maar wilde niet winnen!"
:"Dat was echt mal! Per ongeluk haalde hij hem bijna binnen!"
:"Hema had ook gekunnen, die kan bolken als de beste!"
:"Maar die zei iets van:"Neuh, ik ga over de balustrade bloemetjes bemesten."
"
:"Dan blijft er maar één iemand over, die praat in het Duits!"
:"Ik weet wie dat is, zijn geklaag klonk het luidst!
:"Het is wel wat lastig, want Deutsch sprechen wir nicht!"
:"Moooooo! Dat was wél Duits! Bolke, je liegt!"
:"De kampioen van januari ging vaak essen mit mutti!"
:"Heel uitgebreid, voorgerecht, hoofdgerecht en toetie!"
:"Dit seizoen, waarover ik me verbijster!"
:"Eindigt met Oostenrijkse kampioen, der Mario is WELTMEISTER!"
+
:"CONGRATULIERE MET JE MEISTERSCHAFT MARIO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOHOOOOOOO! TJILP! TJILP! TJILP!"
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanNice. Mooie staat van ontbinding ookSPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Schrijf er een lange linkedinpost overquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Godverklere ik ben weer een plekje gestegen![]()
Ik wil bij deze alle strijdende strijders bedanken dat jullie me genoeg puntjes hebben gegund om over paultje heen te gaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
met de mes dat was enquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je er een mes in gepleurd had?
andere jaar![]()
De dichtende panter doet het gewoon maar eventjes alsof het niks isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh wacht, deze heb ik nog gevonden op m'n harde schijf
[..]![]()
Wat een held
Allang gedaan en mijn CV meteen even bijgewerktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schrijf er een lange linkedinpost over
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: @:devzero
Seizoen 22: Haags
Waarom het 21,5 en niet gewoon seizoen 22 werd, weet ik ook niet meer.![]()
Waarom ging het dicht toen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.
Waarom het 21,5 en niet gewoon seizoen 22 werd, weet ik ook niet meer.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2024 23:07:19 ]![]()
Seizoen 22 was wel beter geweest om makkelijk te zien hoe lang DTS al bestaat dan constant in je hoofd hebben dat een seizoen maar een halve maand open was.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.
Waarom het 21,5 en niet gewoon seizoen 22 werd, weet ik ook niet meer.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik meen me iets te herinneren van dat een half nummer leuker zou staan in de lijst. En het roept na al die tijd nog vragen op dus ik zeg dat het de juiste beslissing wasquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom het 21,5 en niet gewoon seizoen 22 werd, weet ik ook niet meer.
Ja, we willen nu natuurlijk wel weten hoe het met de radiator is afgelopen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is grappig zolang je het zonder veel schade overleeft hebt![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
Quote klote
[/quoe]
Het is weer de tijd van de maand zeker
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, we willen nu natuurlijk wel weten hoe het met de radiator is afgelopen!
Ik zal over een paar weken weer gaan kijken en nieuwe foto's maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice. Mooie staat van ontbinding ook
en ik me maar afvragen waarom er nooit iemand met me mee wil gaan wandelen![]()
![]()
Daar is tenslotte een topic over op FOK!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schrijf er een lange linkedinpost over![]()
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.
[quote]Op zaterdag 6 januari 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
Ja ik denk dat ik maar ga slapenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
Quote klote
[/quoe]
Het is weer de tijd van de maand zeker![]()
![]()
Ouderwetse gok ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En of het een energiezuinige, of een ouderwetse was!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zelf nooit gebruikt maar heel fijne volgende dagen schijn je er niet van te hebben neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.
Modelletje hout kachel of stookte jullie al op gas toen?quote:
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de fotoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal over een paar weken weer gaan kijken en nieuwe foto's maken.
en ik me maar afvragen waarom er nooit iemand met me mee wil gaan wandelen![]()
Lijken zijn eigenlijk vet interessant. Tis zo jammer dat het stinktTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik weet niet eens wat het verschil zou zijn tussen de werking van speed of coke!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Naar mijn idee zou het ongeveer het zelfde moeten zijn? Misschien speed wat sterker?![]()
Ik zou het je niet aanraden nee. Ik heb tien keer liever een kater van alcohol dan van speedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf nooit gebruikt maar heel fijne volgende dagen schijn je er niet van te hebben nee
Ik weet niet wat ze bij Mario stokenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Modelletje hout kachel of stookte jullie al op gas toen?
Ow, dat kachel verhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij Mario stoken
Bruinkool?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij Mario stoken![]()
Doet wel wat met je jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.![]()
![]()
z'n eigen hopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij Mario stokenUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het verschil zou zijn tussen de werking van speed of coke!
Naar mijn idee zou het ongeveer het zelfde moeten zijn? Misschien speed wat sterker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het hoort er allemaal bij. Natuur is mooi, maar ook soms hard.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de foto![]()
Lijken zijn eigenlijk vet interessant. Tis zo jammer dat het stinkt![]()
Ik zag ook n keer dode konijnen tijdens t wandelenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de foto![]()
Lijken zijn eigenlijk vet interessant. Tis zo jammer dat het stinkt
Ik gilde
♡♡♡♡![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ow, is dat niet een speedball?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje van The Blues Brothers is daar aan overleden.![]()
@DerRabbitquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag ook n keer dode konijnen tijdens t wandelen
Ik gilde![]()
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.quote:
Bolke wel droog?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.![]()
tja tegen de regenbuien de afgelopen maanden is geen hoop tegen bestandquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.Uw ADH vitamine Worst
Veel op stal gestaan, maar het weiland is nog begaanbaar, al staan er wel dikke plassen (en dan niet van het pissen deze keer)quote:
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja tegen de regenbuien de afgelopen maanden is geen hoop tegen bestand
De tweede
Bolke und Bolke ( ) vieren feest voor @mario390 :
:"2021 is voorbij!"
:"De laatste titelstrijd maakte ons blij!"
:"Elke dag werd de stand geflipped!"
:"Zo spannend dat zelfs Nostradamus geen winnaar tipt!"
:"Dottert zei: ik ga nimmer winnen!"
:"Dus zag die östenriecher kans om de berg te beklimmen!"
:"Mario, oh Mario, je krijgt de winst echt niet zo cadeau!"
:"Veel bolkers juichen voor Dotterieau!"
:"Maar na een maand van bittren strijd!"
:"Is het Mario die ons aan de top verblijdt!"
+ :"GEFELICITEERDT MET JE KAMPIOENSCHAP MARIO!1!1!!!!1!! MOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJILP!!!! TJIIIIIIIIIILP!!!!!!!"
•![]()
Happyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen als ik 'm zelf zie![]()
![]()
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen![]()
Ik bij alle. Ik vind konijnen eng![]()
Godnondeju.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
De tweede
Bolke und Bolke ( ) vieren feest voor @:mario390 :
:"2021 is voorbij!"
:"De laatste titelstrijd maakte ons blij!"
:"Elke dag werd de stand geflipped!"
:"Zo spannend dat zelfs Nostradamus geen winnaar tipt!"
:"Dottert zei: ik ga nimmer winnen!"
:"Dus zag die östenriecher kans om de berg te beklimmen!"
:"Mario, oh Mario, je krijgt de winst echt niet zo cadeau!"
:"Veel bolkers juichen voor Dotterieau!"
:"Maar na een maand van bittren strijd!"
:"Is het Mario die ons aan de top verblijdt!"
+ :"GEFELICITEERDT MET JE KAMPIOENSCHAP MARIO!1!1!!!!1!! MOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJILP!!!! TJIIIIIIIIIILP!!!!!!!"
•Zonde dat ik me echt geen réét herinner van hoe zo'n seizoen verlopen is dan
de onderbuuf begon zeker al te klagen dat de hopen weg zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.Uw ADH vitamine Worst
Veel bolkers die juichen voor @Dottekequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godnondeju.Zonde dat ik me echt geen réét herinner van hoe zo'n seizoen verlopen is dan
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liep
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2024 23:21:47 ]![]()
Ben ik dan ongemerkt herrezen uit de doodquote:![]()
Ja dat waren andere tijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Veel bolkers die juichen voor @:dotteke
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liepUw ADH vitamine Worst
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Goedkoop was het zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.
Heb dat ook maanden gebruikt![]()
![]()
De laatste keer dat ik er iets van mee kreeg was dat nog steeds zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mazi
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Of zag het konijn dat je tegenkwam er zo uit @HappyCharly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Al meer dan 5 jaar aan DTS-seizoenen!![]()
![]()
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er iets van mee kreeg was dat nog steeds zo.
Enige drugs die ik de laatste jaren gebruik is alcohol
Mijn neefjes zijn nogal feestbeesten en nog begin 20 dus zo af en toe krijg ik nog een inkijkje in dat wereldje.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.
Enige drugs die ik de laatste jaren gebruik is alcohol
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Of zag het konijn dat je tegenkwam er zo uit @:happycharly
Dat is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Of zag het konijn dat je tegenkwam er zo uit @:happycharly
Jezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡![]()
Oome Grrrrrrr tegen neefjes: "psssst, yo neefjes. Kunnen jullie nog wat snelle of wat sneeuw voor me regelen voor een barkie?"quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn neefjes zijn nogal feestbeesten en nog begin 20 dus zo af en toe krijg ik nog een inkijkje in dat wereldje.
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al meer dan 5 jaar aan DTS-seizoenen!![]()
![]()
![]()
![]()
Is ook harddrugsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.
Enige drugs die ik de laatste jaren gebruik is alcohol![]()
Van 6 jaar bolken heb ik geleerd dat er altijd mensen klagen dat het een zure bende isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus nemen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is![]()
Gewoon lekker bolken toch.![]()
Haags? Dud0r?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is![]()
Om Van Wilder te quoten:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus nemen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende isquote:You shouldn't take life to seriously. You'll never get out alive.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
6 jaar alquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is![]()
Damn ik was er vanaf het begin bij.![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oome Grrrrrrr tegen neefjes: "psssst, yo neefjes. Kunnen jullie nog wat snelle of wat sneeuw voor me regelen voor een barkie?""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik weet eigenlijk niet waarom hij niet meer hier post. Hij nam het ook niet al te serieus, hoewel hij wel serieus fanatiek kon postenquote:![]()
Ik heb het wel eens gevraagd. Maar echt duidelijk antwoord nooit gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom hij niet meer hier post. Hij nam het ook niet al te serieus, hoewel hij wel serieus fanatiek kon posten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oome Grrrrrrr tegen neefjes: "psssst, yo neefjes. Kunnen jullie nog wat snelle of wat sneeuw voor me regelen voor een barkie?"Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom hij niet meer hier post. Hij nam het ook niet al te serieus, hoewel hij wel serieus fanatiek kon posten![]()
Haags was echt wel de ergste verslaafde die DTS ooit voortgebracht heeft en ook de hardste bolker die we hier ooit gezien hebben."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die heeft een ban voor onz.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post niet meer vanwege een andere reden.
Toch?![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post niet meer vanwege een andere reden.![]()
Maar ja. Ik ga lekker slapen
@Harrie neem jij het over![]()
![]()
Laap slekker!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar ja. Ik ga lekker slapen
@:harrie neem jij het over
En waar is Harrie eigenlijk ja?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk wasquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolken![]()
Haags was echt wel de ergste verslaafde die DTS ooit voortgebracht heeft en ook de hardste bolker die we hier ooit gezien hebben.![]()
![]()
Haags had zelfs botjes draaien om te winnenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolken![]()
Haags was echt wel de ergste verslaafde die DTS ooit voortgebracht heeft en ook de hardste bolker die we hier ooit gezien hebben.
Ik denk zijn airfryer aan het uitproberenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laap slekker!
En waar is Harrie eigenlijk ja?![]()
![]()
Harrie is aan het saufen in de kroeg terwijl hij de vrouwtjes aan het versieren isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laap slekker!
En waar is Harrie eigenlijk ja?
Voor puntjes moet je kei en kei hard strijden!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij geloofde het zelf denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk was![]()
Een soort aloa dusquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk was![]()
![]()
Een soort Aloa met alle soorten prestatie verbeterende druks om maar te blijven bolken in zijn systeemquote:
Gaat u maken?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een soort Aloa met alle soorten prestatie verbeterende druks om maar te blijven bolken in zijn systeem![]()
![]()
quote:
Linda de Mol en DJ Kat op Skychannel in de jaren 80quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
40 jaren RTL duitsland
nu was kort linda de mol![]()
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Linda de Mol en DJ Kat op Skychannel in de jaren 80![]()
![]()
![]()
Een eenvoudige doch voedzame maaltijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gegrilde vis, gebakken aardappeltjes en gestoomde groenten. Heel simpel, maar wel lekker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.quote:![]()
Eigenlijk nooit iets hoeven te doen voor Engels op school en dat kwam dus allemaal door Inspector Gadget, Transformers, He-Man, GI-Joe etc.
Werd niks ondertiteld en dan blijkt dat je als kind absurd snel een tweede taal oppikt.
Ik zie dat ik niet meer 38e sta. Ik heb dus dringend een punt nodig.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Bolkers en Bolkerinnetjes, jongens, meisjes, mannen, vrouwen en alle anders gebolkte. Ik wens jullie bij konijnlijk besluit een mooie, rustvolle en vooral gebed volle zondag des heren toe![]()
Ik heb nog wel een paar puntjes sneeuw voor je liggen voor een paar barkiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:59 schreef Homijn het volgende:
Ik zie dat ik niet meer 38e sta. Ik heb dus dringend een punt nodig.
Dat zeker ja. Veel Engels wel van tv geleerdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.![]()
Eigenlijk nooit iets hoeven te doen voor Engels op school en dat kwam dus allemaal door Inspector Gadget, Transformers, He-Man, GI-Joe etc.
Werd niks ondertiteld en dan blijkt dat je als kind absurd snel een tweede taal oppikt.![]()
![]()
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genotquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.![]()
Werd niks ondertiteld en dan blijkt dat je als kind absurd snel een tweede taal oppikt.
Beetje tot een uur of 12-13 de Heere liggen eren in m'n nest is wel mijn plan!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Bolkers en Bolkerinnetjes, jongens, meisjes, mannen, vrouwen en alle anders gebolkte. Ik wens jullie bij konijnlijk besluit een mooie, rustvolle en vooral gebed volle zondag des heren toe![]()
![]()
Ik keek veel darts op BBCquote:Op zondag 7 januari 2024 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genot![]()
Zat geen ondertiteling bij![]()
![]()
We hadden toen ook zo'n sportzender (dacht Eurosport maar kan ook anders hebben geheten) en dat was ook 100% Engels zonder ondertitels, heeft ook meegeholpen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genot
Dat is eren zoals de Heere het bedoeld heeft in zijn oneindige wijsheidquote:Op zondag 7 januari 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje tot een uur of 12-13 de Heere liggen eren in m'n nest is wel mijn plan!![]()
De Heere heeft er best verstand van, maar al die kerkgangers hebben het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is eren zoals de Heere het bedoeld heeft in zijn oneindige wijsheid
Volgens mij heeft Alard Kalf voor Eurosport nog een tijdje in de jaren 90 Engels commentaar gegeven voor Eurosport. In ieder geval in 1997 toen Villeneuve zijn titel word heb ik fragmenten gezien van Eurosport met Kalfs commentaar in stonekool Engelsquote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden toen ook zo'n sportzender (dacht Eurosport maar kan ook anders hebben geheten) en dat was ook 100% Engels zonder ondertitels, heeft ook meegeholpen.
Tsja, niet iedereen is slim genoeg om het woord van de Heere goed te begrijpen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Heere heeft er best verstand van, maar al die kerkgangers hebben het verkeerd begrepen.
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Alard Kalf voor Eurosport nog een tijdje in de jaren 90 Engels commentaar gegeven voor Eurosport. In ieder geval in 1997 toen Villeneuve zijn titel word heb ik fragmenten gezien van Eurosport met Kalfs commentaar in stonekool Engels"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Konijnlijk besluit?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Wel in samenspraak met de KVD en de Raad van Stampertjes, neem ik aan?
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zulks een baas!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Die zit er nog steeds bij.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!![]()
Deze nieuwe 'in your face'-UI doet 't m wel moet ik zeggen beste Hominus!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Konijnlijk besluit?Wel in samenspraak met de KVD en de Raad van Stampertjes, neem ik aan?
Die gaat echt al lang mee jaquote:
Ik las hertelling (geen idee waarom). Dat zou wel leuk zijn bij darts. Dat zo'n wedstrijd dan een uur stil ligt omdat de gegooide punten moeten worden herteld.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik keek veel darts op BBC![]()
Zat geen ondertiteling bij
Van wat ik van hem als commentator en verslaggever van autosport heb gezien, gehoord en gelezen heeft hij zeker verstand van autosport en een best goed analytisch vermogen!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zekers! Waarom denk je dat de Raad der Stampertjes nog op zaterdag middag bijeen heb geroepen?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Konijnlijk besluit?Wel in samenspraak met de KVD en de Raad van Stampertjes, neem ik aan?
Een VAR invoeren en dan bij de helft van de worpen 5 minuten kijken of het geen buitenspel was.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik las hertelling (geen idee waarom). Dat zou wel leuk zijn bij darts. Dat zo'n wedstrijd dan een uur stil ligt omdat de gegooide punten moeten worden herteld."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker stampen met zo'n hele Raad van Nijnen!
Doet nog steeds werk voor de Le Mans uitzendingen toch?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En ieder kwartier een blaastest om te kijken of het promillage alcohol nog wel hoog genoeg is bij de deelnemersquote:Op zondag 7 januari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een VAR invoeren en dan bij de helft van de worpen 5 minuten kijken of het geen buitenspel was.
Bedankt, maar alle credits gaan naar @ieniminimuisquote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze nieuwe 'in your face'-UI doet 't m wel moet ik zeggen beste Hominus!
Dat is niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ieder kwartier een blaastest om te kijken of het promillage alcohol nog wel hoog genoeg is bij de deelnemersDat darten is gewoon professionele topsport geworden
Geen zatte vetkleppen meer op het podium.
Niks tegen darten of dart liefhebbers overigens, maar ik heb nog steeds het idee in mijn hoofd dat darten een kroeg sport is en alle darters op TV hebben vrijwel allemaal een bierbuik
Klopt. Nu hebben ze jongens van 16 die eruit zien alsof ze 35 zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet meer.Dat darten is gewoon professionele topsport geworden
Dan kijk je nooitquote:Op zondag 7 januari 2024 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Niks tegen darten of dart liefhebbers overigens, maar ik heb nog steeds het idee in mijn hoofd dat darten een kroeg sport is en alle darters op TV hebben vrijwel allemaal een bierbuik![]()
![]()
Iedere dag van de week van 14:00 uur tot 05:00 in de ochtend snoeihard trainen in de kroeg en maar een half uurtje pauze tussendoor om naar de snackbar te gaan voor avond eten. Daar zijn wielrenners, voetballers en autosporters maar mietjes mee in vergelijkingquote:Op zondag 7 januari 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet meer.Dat darten is gewoon professionele topsport geworden
![]()
Ja, die zal dus ook echt even een omslag moeten maken. Anders eindigt ie als dronken pubdarter die voor 100 pond per avond een clinic komt geven.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben ze jongens van 16 die eruit zien alsof ze 35 zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: