Ik heb het wel eens gevraagd. Maar echt duidelijk antwoord nooit gekregen volgens mijquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom hij niet meer hier post. Hij nam het ook niet al te serieus, hoewel hij wel serieus fanatiek kon posten
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oome Grrrrrrr tegen neefjes: "psssst, yo neefjes. Kunnen jullie nog wat snelle of wat sneeuw voor me regelen voor een barkie?"
Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolkenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waarom hij niet meer hier post. Hij nam het ook niet al te serieus, hoewel hij wel serieus fanatiek kon posten
Die heeft een ban voor onz.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post niet meer vanwege een andere reden.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Die post niet meer vanwege een andere reden.
Laap slekker!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar ja. Ik ga lekker slapen
@:harrie neem jij het over
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk wasquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolken![]()
Haags was echt wel de ergste verslaafde die DTS ooit voortgebracht heeft en ook de hardste bolker die we hier ooit gezien hebben.
Haags had zelfs botjes draaien om te winnenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Hij nam het zó niet serieus dat hij zichzelf uit de stand moest laten halen omdat hij anders toch weer heel de dag zat te bolken![]()
Haags was echt wel de ergste verslaafde die DTS ooit voortgebracht heeft en ook de hardste bolker die we hier ooit gezien hebben.
Ik denk zijn airfryer aan het uitproberenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laap slekker!
En waar is Harrie eigenlijk ja?
Harrie is aan het saufen in de kroeg terwijl hij de vrouwtjes aan het versieren isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laap slekker!
En waar is Harrie eigenlijk ja?
Hij geloofde het zelf denk ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk was
Een soort aloa dusquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had als doel 1M posts op FOK! gezet. Dus hij postte in DTS en zat tegelijkertijd het halve MEN forum vol te spammen. En dan nog beweren dat hij aan het werk was
Een soort Aloa met alle soorten prestatie verbeterende druks om maar te blijven bolken in zijn systeemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |