En kuipje margarine staat in de koelkast en is mij te koudquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Schuimt mij te veel en prikt op gevoelige plekken
quote:
quote:
Gewoon wat Nivea dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:41 schreef Rob het volgende:
[..]
En kuipje margarine staat in de koelkast en is mij te koud
Beroemdheden zijn publiek bezit, dat weet iedereen.quote:
Steamboat Willy inmiddels ook!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beroemdheden zijn publiek bezit, dat weet iedereen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:42 schreef Rob het volgende:
genoeg gespeeld voor vandaag.. Fijne voortzetting
Daarom.quote:
Tijd voor actie?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:42 schreef Rob het volgende:
genoeg gespeeld voor vandaag.. Fijne voortzetting
Ehhhh....ik heb inmiddels begrepen dat het juist DJMO is die het voorzichtig met Rob aan zou moeten doen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje voorzichtig met onze DJMO jij hè.
Ik vind de vergelijking van @DJMO en een oude schuit die zo goed als gezonken is wel een beetje raarquote:
Ik ben geen beroemdheid. Ik was bijna beroemd. Bijna is nog niet helemaal!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beroemdheden zijn publiek bezit, dat weet iedereen.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking van @:DJMO en een oude schuit die zo goed als gezonken is wel een beetje raar
@Paul is bijna beroemd, jij bent gewoon beroemd (en berucht bij menig klantenservice)quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben geen beroemdheid. Ik was bijna beroemd. Bijna is nog niet helemaal!
Fokberoemd is ook beroemdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Tjas. Het is alsof je @Rob en mij naast elkaar zetquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking van @:DJMO en een oude schuit die zo goed als gezonken is wel een beetje raar
Lieve mannenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is wel wat alle vrouwtjes hier denken. Die willen geen nice guy, maar een über gevaarlijke bad boy
Doet me denken aan toen een niet nader te benoemen modje me rond de millenniumwisseling heel trots vertelde dat hij moderator op FOK! was....quote:
Ik keek voor het eerst op dat gedeelte van FOKquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
So, da's lang geleden!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik zit bij de winnaars te kijken. Wat is het verhaal van dat halve Seizoen?
Maar dat was dus een sluiting van DTS. Bijna een halve maand dus dat was net genoeg voor een bolkrijm en een vermelding als halve winnaarquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: @:devzero
Seizoen 22: Haags
Duidelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje te veel in een tong80-mood door de paintjes die ik vandaag gemaakt heb!
Ik wilde nog een Jochem Meijer gifje maken van zijn "NEUKEN! NEUK!N" en daar "BOLKEN! BOLKEN!" van maken, maar kan niks geschikts er voor vinden....quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde nog een Jochem Meijer gifje maken van zijn "NEUKEN! NEUK!N" en daar "BOLKEN! BOLKEN!" van maken, maar kan niks geschikts er voor vinden....
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tot op heden is @:devzero dus de enige officiële halfkampioen die DTS ooit gekend heeft. Uniek ventje is het ook hè!
Gewoon zo boos doen dat niemand meer durfde te reageren?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En @:mario390 heeft ook gewoon al 2 keer gewonnen
Hoe ging dat dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |