Happyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen als ik 'm zelf zie
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
Godnondeju.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
De tweede
Bolke und Bolke ( ) vieren feest voor @:mario390 :
:"2021 is voorbij!"
:"De laatste titelstrijd maakte ons blij!"
:"Elke dag werd de stand geflipped!"
:"Zo spannend dat zelfs Nostradamus geen winnaar tipt!"
:"Dottert zei: ik ga nimmer winnen!"
:"Dus zag die östenriecher kans om de berg te beklimmen!"
:"Mario, oh Mario, je krijgt de winst echt niet zo cadeau!"
:"Veel bolkers juichen voor Dotterieau!"
:"Maar na een maand van bittren strijd!"
:"Is het Mario die ons aan de top verblijdt!"
+ :"GEFELICITEERDT MET JE KAMPIOENSCHAP MARIO!1!1!!!!1!! MOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJILP!!!! TJIIIIIIIIIILP!!!!!!!"
•
de onderbuuf begon zeker al te klagen dat de hopen weg zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.
Veel bolkers die juichen voor @Dottekequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godnondeju.Zonde dat ik me echt geen réét herinner van hoe zo'n seizoen verlopen is dan
Ben ik dan ongemerkt herrezen uit de doodquote:
Ja dat waren andere tijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Veel bolkers die juichen voor @:dotteke
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liep
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.
Goedkoop was het zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.
De laatste keer dat ik er iets van mee kreeg was dat nog steeds zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er iets van mee kreeg was dat nog steeds zo.
Mijn neefjes zijn nogal feestbeesten en nog begin 20 dus zo af en toe krijg ik nog een inkijkje in dat wereldje.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.
Enige drugs die ik de laatste jaren gebruik is alcohol
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Of zag het konijn dat je tegenkwam er zo uit @:happycharly
Dat is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef DerRabbit het volgende:
Of zag het konijn dat je tegenkwam er zo uit @:happycharly
Jezus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Oome Grrrrrrr tegen neefjes: "psssst, yo neefjes. Kunnen jullie nog wat snelle of wat sneeuw voor me regelen voor een barkie?"quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn neefjes zijn nogal feestbeesten en nog begin 20 dus zo af en toe krijg ik nog een inkijkje in dat wereldje.
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al meer dan 5 jaar aan DTS-seizoenen!![]()
![]()
Is ook harddrugsquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg al jaren niets van dat wereldje mee en wil er ook niks meer van meekrijgen.
Enige drugs die ik de laatste jaren gebruik is alcohol
Van 6 jaar bolken heb ik geleerd dat er altijd mensen klagen dat het een zure bende isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus nemen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is
Haags? Dud0r?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is
Om Van Wilder te quoten:quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus nemen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is
quote:You shouldn't take life to seriously. You'll never get out alive.
6 jaar alquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog even en we hebben 6 jaar van ons leven verbolkt. Ik heb een hoop mensen voorbij zien komen. De mensen die het niet zo serieus nemen zitten nog hier, de mensen die het te serieus namen lopen nu te klagen dat het hier zo'n zure bende is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |