Veel op stal gestaan, maar het weiland is nog begaanbaar, al staan er wel dikke plassen (en dan niet van het pissen deze keer)quote:
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja tegen de regenbuien de afgelopen maanden is geen hoop tegen bestand
Happyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen als ik 'm zelf zie
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
Godnondeju.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
De tweede
Bolke und Bolke ( ) vieren feest voor @:mario390 :
:"2021 is voorbij!"
:"De laatste titelstrijd maakte ons blij!"
:"Elke dag werd de stand geflipped!"
:"Zo spannend dat zelfs Nostradamus geen winnaar tipt!"
:"Dottert zei: ik ga nimmer winnen!"
:"Dus zag die östenriecher kans om de berg te beklimmen!"
:"Mario, oh Mario, je krijgt de winst echt niet zo cadeau!"
:"Veel bolkers juichen voor Dotterieau!"
:"Maar na een maand van bittren strijd!"
:"Is het Mario die ons aan de top verblijdt!"
+ :"GEFELICITEERDT MET JE KAMPIOENSCHAP MARIO!1!1!!!!1!! MOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJILP!!!! TJIIIIIIIIIILP!!!!!!!"
•
de onderbuuf begon zeker al te klagen dat de hopen weg zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.
Veel bolkers die juichen voor @Dottekequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godnondeju.Zonde dat ik me echt geen réét herinner van hoe zo'n seizoen verlopen is dan
Ben ik dan ongemerkt herrezen uit de doodquote:
Ja dat waren andere tijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Veel bolkers die juichen voor @:dotteke
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liep
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.
Goedkoop was het zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |