Modelletje hout kachel of stookte jullie al op gas toen?quote:
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de fotoquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal over een paar weken weer gaan kijken en nieuwe foto's maken.
en ik me maar afvragen waarom er nooit iemand met me mee wil gaan wandelen
Ik weet niet eens wat het verschil zou zijn tussen de werking van speed of coke!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.
Ik zou het je niet aanraden nee. Ik heb tien keer liever een kater van alcohol dan van speedquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelf nooit gebruikt maar heel fijne volgende dagen schijn je er niet van te hebben nee
Ik weet niet wat ze bij Mario stokenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Modelletje hout kachel of stookte jullie al op gas toen?
Ow, dat kachel verhaalquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bij Mario stoken
Bruinkool?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doet wel wat met je jaquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.
z'n eigen hopenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het verschil zou zijn tussen de werking van speed of coke!
Naar mijn idee zou het ongeveer het zelfde moeten zijn? Misschien speed wat sterker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Het hoort er allemaal bij. Natuur is mooi, maar ook soms hard.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de foto![]()
Lijken zijn eigenlijk vet interessant. Tis zo jammer dat het stinkt
Ik zag ook n keer dode konijnen tijdens t wandelenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kwam vorig jaar op Terschelling een dood konijn tegen. Staat ook op de foto![]()
Lijken zijn eigenlijk vet interessant. Tis zo jammer dat het stinkt
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Ow, is dat niet een speedball?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje van The Blues Brothers is daar aan overleden.
@DerRabbitquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik zag ook n keer dode konijnen tijdens t wandelen
Ik gilde
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.quote:
Bolke wel droog?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.
tja tegen de regenbuien de afgelopen maanden is geen hoop tegen bestandquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarover gesproken, heel mijn mestvaalt is weggespoeld de afgelopen tijd. En het was zo'n indrukwekkende berg.
Veel op stal gestaan, maar het weiland is nog begaanbaar, al staan er wel dikke plassen (en dan niet van het pissen deze keer)quote:
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
tja tegen de regenbuien de afgelopen maanden is geen hoop tegen bestand
Happyquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen als ik 'm zelf zie
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik gil alleen bij dode knijnen
Godnondeju.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:19 schreef Mazikeen het volgende:
De tweede
Bolke und Bolke ( ) vieren feest voor @:mario390 :
:"2021 is voorbij!"
:"De laatste titelstrijd maakte ons blij!"
:"Elke dag werd de stand geflipped!"
:"Zo spannend dat zelfs Nostradamus geen winnaar tipt!"
:"Dottert zei: ik ga nimmer winnen!"
:"Dus zag die östenriecher kans om de berg te beklimmen!"
:"Mario, oh Mario, je krijgt de winst echt niet zo cadeau!"
:"Veel bolkers juichen voor Dotterieau!"
:"Maar na een maand van bittren strijd!"
:"Is het Mario die ons aan de top verblijdt!"
+ :"GEFELICITEERDT MET JE KAMPIOENSCHAP MARIO!1!1!!!!1!! MOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! TJILP! TJILP!!!! TJIIIIIIIIIILP!!!!!!!"
•
de onderbuuf begon zeker al te klagen dat de hopen weg zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon weer opnieuw beginnen dan maar.
Veel bolkers die juichen voor @Dottekequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Godnondeju.Zonde dat ik me echt geen réét herinner van hoe zo'n seizoen verlopen is dan
Ben ik dan ongemerkt herrezen uit de doodquote:
Ja dat waren andere tijdenquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:21 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Veel bolkers die juichen voor @:dotteke
Ja ben ook erg benieuwd hoe dat seizoen liep
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Speed werkt veel langer idd en veel goedkoper.
Goedkoop was het zeker.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Veel goedkoper! Althans weet niet wat het tegenwoordig kost, maar in de tijd dat ik wel eens gebruikte zat er een behoorlijk verschil qua prijs in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |