Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echtquote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon zo boos doen dat niemand meer durfde te reageren?![]()
![]()
Nou gewoon, dat hij de meeste punten had, en dan vervolgens niks van de bolkrijm snaptequote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:57 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En @:mario390 heeft ook gewoon al 2 keer gewonnen
Hoe ging dat dan
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou gewoon, dat hij de meeste punten had, en dan vervolgens niks van de bolkrijm snaptebewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
![]()
![]()
ik winnte deswegen om dat ik
daar soms 24 uren wakker was dat
ging zo ver dat ik en keer van stoel
gevallen ben met de kop tegen
de radiator![]()
![]()
Die heb ik niet meer paraat helaas nee. Eigenlijk nooit echt werk van gemaakt, achteraf zonde.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]bewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator
Was dat voor of nadat je er een mes in gepleurd had?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator![]()
24 uur wakkerquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef mario390 het volgende:
de radiator![]()
![]()
Het is grappig zolang je het zonder veel schade overleeft hebtquote:
Godverklere ik ben weer een plekje gestegen![]()
Ik wil bij deze alle strijdende strijders bedanken dat jullie me genoeg puntjes hebben gegund om over paultje heen te gaan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb er 1quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer paraat helaas nee. Eigenlijk nooit echt werk van gemaakt, achteraf zonde.![]()
Ik heb 3 rijmpjes in mijn fobo staan
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh wacht, deze heb ik nog gevonden op m'n harde schijfquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]bewaar je alle rijmen of moet ik gaa terug zoeken
quote::"Dit seizoen, 1 keer 5, plus twee keer 10."
:"Dat liep zo raar, dat is nog nooit gezien!"
:"De eerste weken was de strijd superfel!"
:"Ik had geen idee wie ging winnen, Bolke (
) jij wel?"
:"Nee, het echt totaal onvoorspelbaar!"
:"En toen er twee mee stopten werd het helemaal raar!"
:"aKboR kwam op één maar wilde niet winnen!"
:"Dat was echt mal! Per ongeluk haalde hij hem bijna binnen!"
:"Hema had ook gekunnen, die kan bolken als de beste!"
:"Maar die zei iets van:"Neuh, ik ga over de balustrade bloemetjes bemesten."
"
:"Dan blijft er maar één iemand over, die praat in het Duits!"
:"Ik weet wie dat is, zijn geklaag klonk het luidst!
:"Het is wel wat lastig, want Deutsch sprechen wir nicht!"
:"Moooooo! Dat was wél Duits! Bolke, je liegt!"
:"De kampioen van januari ging vaak essen mit mutti!"
:"Heel uitgebreid, voorgerecht, hoofdgerecht en toetie!"
:"Dit seizoen, waarover ik me verbijster!"
:"Eindigt met Oostenrijkse kampioen, der Mario is WELTMEISTER!"
+
:"CONGRATULIERE MET JE MEISTERSCHAFT MARIO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOHOOOOOOO! TJILP! TJILP! TJILP!"
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:34 schreef devzero het volgende:
[..]
* niet klikken als je niet tegen fotos van dode dieren kanNice. Mooie staat van ontbinding ookSPOILER: dood hert!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit beest heeft een natuurlijke dood gehad. Er is geen verkeer daar en er wordt niet gejaagd. Voor grote roofdieren is het te dicht bij de bebouwde kom.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Schrijf er een lange linkedinpost overquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Godverklere ik ben weer een plekje gestegen![]()
Ik wil bij deze alle strijdende strijders bedanken dat jullie me genoeg puntjes hebben gegund om over paultje heen te gaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: