De Heere heeft er best verstand van, maar al die kerkgangers hebben het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is eren zoals de Heere het bedoeld heeft in zijn oneindige wijsheid
Volgens mij heeft Alard Kalf voor Eurosport nog een tijdje in de jaren 90 Engels commentaar gegeven voor Eurosport. In ieder geval in 1997 toen Villeneuve zijn titel word heb ik fragmenten gezien van Eurosport met Kalfs commentaar in stonekool Engelsquote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hadden toen ook zo'n sportzender (dacht Eurosport maar kan ook anders hebben geheten) en dat was ook 100% Engels zonder ondertitels, heeft ook meegeholpen.
Tsja, niet iedereen is slim genoeg om het woord van de Heere goed te begrijpen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Heere heeft er best verstand van, maar al die kerkgangers hebben het verkeerd begrepen.
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Alard Kalf voor Eurosport nog een tijdje in de jaren 90 Engels commentaar gegeven voor Eurosport. In ieder geval in 1997 toen Villeneuve zijn titel word heb ik fragmenten gezien van Eurosport met Kalfs commentaar in stonekool Engels
Konijnlijk besluit?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Bolkers en Bolkerinnetjes, jongens, meisjes, mannen, vrouwen en alle anders gebolkte. Ik wens jullie bij konijnlijk besluit een mooie, rustvolle en vooral gebed volle zondag des heren toe![]()
Die zit er nog steeds bij.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!
Deze nieuwe 'in your face'-UI doet 't m wel moet ik zeggen beste Hominus!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Konijnlijk besluit?Wel in samenspraak met de KVD en de Raad van Stampertjes, neem ik aan?
Die gaat echt al lang mee jaquote:
Ik las hertelling (geen idee waarom). Dat zou wel leuk zijn bij darts. Dat zo'n wedstrijd dan een uur stil ligt omdat de gegooide punten moeten worden herteld.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik keek veel darts op BBC![]()
Zat geen ondertiteling bij
Van wat ik van hem als commentator en verslaggever van autosport heb gezien, gehoord en gelezen heeft hij zeker verstand van autosport en een best goed analytisch vermogen!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jazeker! Alard Kalf! Was mijn held toen!
Zekers! Waarom denk je dat de Raad der Stampertjes nog op zaterdag middag bijeen heb geroepen?quote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Konijnlijk besluit?Wel in samenspraak met de KVD en de Raad van Stampertjes, neem ik aan?
Een VAR invoeren en dan bij de helft van de worpen 5 minuten kijken of het geen buitenspel was.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:08 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik las hertelling (geen idee waarom). Dat zou wel leuk zijn bij darts. Dat zo'n wedstrijd dan een uur stil ligt omdat de gegooide punten moeten worden herteld.
Doet nog steeds werk voor de Le Mans uitzendingen toch?quote:
En ieder kwartier een blaastest om te kijken of het promillage alcohol nog wel hoog genoeg is bij de deelnemersquote:Op zondag 7 januari 2024 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een VAR invoeren en dan bij de helft van de worpen 5 minuten kijken of het geen buitenspel was.
Bedankt, maar alle credits gaan naar @ieniminimuisquote:Op zondag 7 januari 2024 00:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze nieuwe 'in your face'-UI doet 't m wel moet ik zeggen beste Hominus!
Dat is niet meer.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ieder kwartier een blaastest om te kijken of het promillage alcohol nog wel hoog genoeg is bij de deelnemers
Klopt. Nu hebben ze jongens van 16 die eruit zien alsof ze 35 zijn.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet meer.Dat darten is gewoon professionele topsport geworden
Geen zatte vetkleppen meer op het podium.
Dan kijk je nooitquote:Op zondag 7 januari 2024 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Niks tegen darten of dart liefhebbers overigens, maar ik heb nog steeds het idee in mijn hoofd dat darten een kroeg sport is en alle darters op TV hebben vrijwel allemaal een bierbuik
Iedere dag van de week van 14:00 uur tot 05:00 in de ochtend snoeihard trainen in de kroeg en maar een half uurtje pauze tussendoor om naar de snackbar te gaan voor avond eten. Daar zijn wielrenners, voetballers en autosporters maar mietjes mee in vergelijkingquote:Op zondag 7 januari 2024 00:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is niet meer.Dat darten is gewoon professionele topsport geworden
Geen zatte vetkleppen meer op het podium.
Ja, die zal dus ook echt even een omslag moeten maken. Anders eindigt ie als dronken pubdarter die voor 100 pond per avond een clinic komt geven.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:12 schreef Homijn het volgende:
[..]
Klopt. Nu hebben ze jongens van 16 die eruit zien alsof ze 35 zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |