quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een soort Aloa met alle soorten prestatie verbeterende druks om maar te blijven bolken in zijn systeem
quote:
Linda de Mol en DJ Kat op Skychannel in de jaren 80quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:42 schreef mario390 het volgende:
40 jaren RTL duitsland
nu was kort linda de mol
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Linda de Mol en DJ Kat op Skychannel in de jaren 80![]()
Een eenvoudige doch voedzame maaltijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Gegrilde vis, gebakken aardappeltjes en gestoomde groenten. Heel simpel, maar wel lekker
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.quote:
Ik heb nog wel een paar puntjes sneeuw voor je liggen voor een paar barkiequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:59 schreef Homijn het volgende:
Ik zie dat ik niet meer 38e sta. Ik heb dus dringend een punt nodig.
Dat zeker ja. Veel Engels wel van tv geleerdquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.![]()
Eigenlijk nooit iets hoeven te doen voor Engels op school en dat kwam dus allemaal door Inspector Gadget, Transformers, He-Man, GI-Joe etc.
Werd niks ondertiteld en dan blijkt dat je als kind absurd snel een tweede taal oppikt.
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genotquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb van cartoons op Sky channel kijken toch wel mooi als kind 80% van mijn Engels geleerd.![]()
Eigenlijk nooit iets hoeven te doen voor Engels op school en dat kwam dus allemaal door Inspector Gadget, Transformers, He-Man, GI-Joe etc.
Werd niks ondertiteld en dan blijkt dat je als kind absurd snel een tweede taal oppikt.
Beetje tot een uur of 12-13 de Heere liggen eren in m'n nest is wel mijn plan!quote:Op zondag 7 januari 2024 00:01 schreef DerRabbit het volgende:
Bolkers en Bolkerinnetjes, jongens, meisjes, mannen, vrouwen en alle anders gebolkte. Ik wens jullie bij konijnlijk besluit een mooie, rustvolle en vooral gebed volle zondag des heren toe![]()
Ik keek veel darts op BBCquote:Op zondag 7 januari 2024 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genot
We hadden toen ook zo'n sportzender (dacht Eurosport maar kan ook anders hebben geheten) en dat was ook 100% Engels zonder ondertitels, heeft ook meegeholpen.quote:Op zondag 7 januari 2024 00:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb dat met Top Gear en later met de F1 uitzendingen van de Engelse kanalen gedaan. 0 reclame, 0 ondertiteling en volledige uitzendingen genot
Dat is eren zoals de Heere het bedoeld heeft in zijn oneindige wijsheidquote:Op zondag 7 januari 2024 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje tot een uur of 12-13 de Heere liggen eren in m'n nest is wel mijn plan!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |