met de mes dat was enquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Was dat voor of nadat je er een mes in gepleurd had?
De dichtende panter doet het gewoon maar eventjes alsof het niks isquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh wacht, deze heb ik nog gevonden op m'n harde schijf
[..]
Allang gedaan en mijn CV meteen even bijgewerktquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schrijf er een lange linkedinpost over
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: @:devzero
Seizoen 22: Haags
Waarom ging het dicht toen?quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.
Waarom het 21,5 en niet gewoon seizoen 22 werd, weet ik ook niet meer.
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Seizoen 22 was wel beter geweest om makkelijk te zien hoe lang DTS al bestaat dan constant in je hoofd hebben dat een seizoen maar een halve maand open was.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Het topic ging halverwege dicht en ik stond toen heel ruim bovenaan. Kennelijk vond men mij zielig genoeg dat ik toch als winnaar werd uitgeroepen. Tenslotte kreeg ik een bolke&bolke gedichtje en dat daar gaat het om.
Ik meen me iets te herinneren van dat een half nummer leuker zou staan in de lijst. En het roept na al die tijd nog vragen op dus ik zeg dat het de juiste beslissing wasquote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we willen nu natuurlijk wel weten hoe het met de radiator is afgelopen!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is grappig zolang je het zonder veel schade overleeft hebt
Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, we willen nu natuurlijk wel weten hoe het met de radiator is afgelopen!
Ik zal over een paar weken weer gaan kijken en nieuwe foto's maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nice. Mooie staat van ontbinding ook
Daar is tenslotte een topic over op FOK!quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schrijf er een lange linkedinpost over
Op zaterdag 6 januari 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:Ja ik denk dat ik maar ga slapenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 6 januari 2024 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
Quote klote
[/quoe]
Het is weer de tijd van de maand zeker
Ouderwetse gok ik.quote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
En of het een energiezuinige, of een ouderwetse was!
Zelf nooit gebruikt maar heel fijne volgende dagen schijn je er niet van te hebben neequote:Op zaterdag 6 januari 2024 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel eens speed gebruikt om een zaterdag nacht door te halen, maar vond het zo'n enorme kut kater wat ik ervan had. Dan sliep ik van vrijdag op zaterdag al max 5 uur, dan door trekken van zaterdag morgen 5 uur tot zondag avond 6 uur op werk. En dan zondag avond om 2 uur in de nacht nog wakker liggen met een zwaar vermoeid lijf en een kop die nog door werkt op bijna volle toeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |