Dat snap ik. Laat je maar goed vertroetelen!quote:
Inb4 'mijn katten hebben nu een streak van tien dagen waarin ze juist wel ballen uit de boom slaan.'quote:Op donderdag 4 januari 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ze moeten nog een dag of tien wachten
Beterschap en dat je maar goed en snel van de operatie mag herstellen.quote:
Niet met de trein in ieder geval. Ik pak de fiets.quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
Na het overweldigende succes met de pakketjes ga ik straks mijn geluk beproeven met een trein. Ik hoop dus dat jullie niet meer hoeven te reizen vanavond
Ziekjes?quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu thuis l, maar wel af en toe misselijk
Lees eens post 3 terug. Of de eennalaatste/laatste pagina van het vorige topic.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2024 18:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lees eens post 3 terug. Of de eennalaatste/laatste pagina van het vorige topic.Ze is net geopereerd.
Heb je nog een goed recept ?quote:
Kutquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:05 schreef H_T het volgende:
Na het overweldigende succes met de pakketjes ga ik straks mijn geluk beproeven met een trein. Ik hoop dus dat jullie niet meer hoeven te reizen vanavond
Oh bah, da’s vervelendquote:Op donderdag 4 januari 2024 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben nu thuis l, maar wel af en toe misselijk
Ik heb een beetje pijn. Ik hoop dat ik vanacht goed slaap.quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:58 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Oh bah, da’s vervelend![]()
Heb je veel pijn?
Hopelijk slaap je een beetje vannacht
Sterkte! Heb je pijnstilling meegekregen?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een beetje pijn. Ik hoop dat ik vanacht goed slaap.
Alleen paracetamol en ander medicijn. Ibuprofen mag ik niet hebben vanwege een andere ziekte.quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sterkte! Heb je pijnstilling meegekregen?
Gisteren een ESF invasie in de CUL SCquote:Op donderdag 4 januari 2024 19:00 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je nog een goed recept ?
Dat de meesten niet in de CUL-SC posten willen niet zegggen dat we niet culinair zijn.
Of nou ja, sommigen van ons dan
ESF on Tourquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren een ESF invasie in de CUL SC
Ik weet hetquote:Op donderdag 4 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gisteren een ESF invasie in de CUL SC
Oeiquote:
Zonnig was vanavond sowieso al uitgeslotenquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag droog en lekker zonnig. En 's avonds ga ik sporten, is het aan het regenen.
Dat klopt. Maar die regen had van mij niet gehoeven.quote:Op donderdag 4 januari 2024 22:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Zonnig was vanavond sowieso al uitgesloten
Tweeënhalf uur en ik was een uur onderweg, dus ik heb geen last van je gehad hoorquote:Op donderdag 4 januari 2024 22:22 schreef H_T het volgende:
[..]
OeiHoe lang duurt dat traject normaal?
Overigens was ik om 19:36 al een half uur de trein uit
Twaalfpuntentochtquote:
Ah, gelukkigquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Tweeënhalf uur en ik was een uur onderweg, dus ik heb geen last van je gehad hoor
Ja, die DM komt er zeker aan!quote:Op donderdag 4 januari 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
Hallo daar! Hier nog een belangrijke mededeling!
Zaterdag begint het nieuwe seizoen van Wie is de mol. En ook dit jaar is er weer een ESF-poule!
De winnaar krijgt eeuwige roem in de ESF hall of fame. Ja die bestaat echt. Vraag Moira maar, de winnaar van het vorig seizoen. Stuur mij een DM en kom er gezellig bij. Deze kans wil je niet missen!
Ik hoorde vandaag van 'warmies'. Een magnetronknuffel die je - net als een waterkruik - in je bed kan leggen. Is dat geen idee?quote:Op donderdag 4 januari 2024 20:20 schreef Arizona het volgende:
Ik lig lekker al in bed, met een kruik bij mijn voeten en mijn warmtekussen in de rug![]()
Ben niet misselijk meer, maar heb het stervenskoud en heb keelpijn. Maar écht ziek voel ik me ook nog steeds niet
quote:Zijn stem was te horen in bijna 17.000 radiouitzendingen van NOS Met het Oog op Morgen. Sinds het allereerste Oog van 5 januari 1976 sprak Hans Hogendoorn - inmiddels is hij 76 - de begintune en jingles in. "Buiten is het twaalf graden, binnen zit... ", je hoort het hem zeggen.
Maar aan alles komt een einde, zelfs aan de stem van Hans Hogendoorn in het Oog. Hij krijgt een opvolger die via een wedstrijd gekozen gaat worden. Vanaf donderdag 4 januari kan iedereen via deze tool met zijn eigen stem de tune van het Oog inspreken. Een vakjury onder leiding van Oog- en NOS Journaalpresentator Rob Trip kiest vervolgens de stem die het beste past bij het dagelijkse radioprogramma.
https://nos.nl/artikel/25(...)et-het-oog-op-morgen
Ik ga eens kijken! Supertof, bedankt voor de tip!quote:
Ja klopt. De meeste SC's hebben een heel groot 'ons kent ons' gehalte. Hoe gezellig dat ook vaak is en hoe goed de bedoelingen naar eventuele nieuwe mensen ook is, het is heel lastig voor iemand om daar tussen te komen. Voelt voor diegene toch alsof je jezelf in een discussie mengt waar je dat niet zou mogen doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 03:26 schreef Strani het volgende:
Ik zit nog eens in de CUL-SC te kijken en dat is direct een goeie herinnering aan hoe een SC eruit ziet als je er zelf geen deel van uitmaakt. Bijna als een vreemde taal/cultuur. Je kent de finesses niet, je weet niet wat je tegen wie kan zeggen enz.
Ik denk dat het hier in de ESF-SC voor ons allemaal heel vanzelfsprekend is. We weten precies wat we aan elkaar hebben en dat is voor ons heel fijn, maar maakt het voor anderen misschien wat lastiger om 'in te breken', zogezegd.
Zin in de vorst met een zonnetjequote:Op donderdag 4 januari 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hele dag droog en lekker zonnig. En 's avonds ga ik sporten, is het aan het regenen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2024 03:20 schreef Strani het volgende:
Zo dat was een gezellig avondje uit, dat begon met een telefoontje van iemand of ik zin had in Chinees eten dus 10 minuten later zat ik in een Chinees restaurant. Dat was mogelijk omdat ik zoals @:GeorgeM terecht opmerkte niks te doen heb verder
En daarna de wijnvoorraad van m'n stamkroeg wat doen slinken. Gelukkig heb ik morgen nog vrij.
Hoe gaat het met je? Beetje geslapen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |