Goed zoquote:Op woensdag 3 januari 2024 11:49 schreef Lonaa het volgende:
IK ben wel begonnen met beginnen geloof ik.
Die link hier in zetten https://archive.ph/quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Micha. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
En als je interesse en tijd hebt, is dit vrij te lezen https://decorrespondent.n(...)42-032c-e207eb986e66quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:52 schreef Tuindier het volgende:
Micha. In volkskrant stond een verhaal hoe hij zijn show gemaakt heeft. Mocht iemand dat wel kunnen lezen, dan houd ik me aanbevolen.
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welke regelgeving is dat? Die voor verhuur aan derden toch niet?
Dan moet er toch op de verpakking staan dat er wortel in zit? Maar er wordt wel vaker geklooid met ons eten en dan staat het ook keurig tussen de ingrediënten, maar bijna niemand die dat leest. Of begrijpt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 11:50 schreef AnneX het volgende:
Een hele goeiie TT van Loesje![]()
Deze week een verse (?) volle jus d’orange van een andere leverancier.
Sinds Micha Wertheim - hij was goed!- uit zijn mond liet vallen, dat wortelrasp wordt gebruikt alsof het vezels zijn in de jus, ben ik achterdochtig.
Volgend keer weer zelf tappen in de super. 😉
Eigenlijk wel raar dat een afgeloste schuld meetelde voor de hoogte vam je hypotheekquote:Op woensdag 3 januari 2024 12:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Studieschuld wordt niet meer volledig maar alleen niet afgeloste deel meegerekend, energielabel heeft een beetje positieve invloed, starters korting overdrachtsbelasting is wat gunstiger.
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.quote:Op woensdag 3 januari 2024 13:54 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Hoe is het met jouw trainingsprogramma en blessures met het sjouwwerk dat je ook doet?
Wow. Dat gaat goed 👍🏼quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik train eigenlijk niet meer, geen blessures van al het sjouwen, alleen blauw.
En het Woudagemaal draait.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
Er worden zandzakken gelegd hier in het dorpaan deze kant van het dorp aan de rivier lijkt nog wel wat speling te zijn maar waarom leek het ons ook alweer leuk, dat wonen aan het water
(nee gekheid maar wel 'n gedoe nu zeg)
ja maar IJsselmeer en Waddenzee staat ook heel hoog dus daar kan ook niet alles op volle toeren naartoe.quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
En het Woudagemaal draait.
Hebben jullie een kelder ook? Knap onrustig zeg.
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef AnneX het volgende:
Zag dit in GC. waar ik nooit kwam.
GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
En de stats: https://mycroft.fok.nl/st(...)ction=stats_per_year
🫢
Oh ja , dat viel me op toen ik het zkh uitliepquote:Op woensdag 3 januari 2024 17:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik fietste naar huis terwijl het nog min of meer soort van licht was![]()
![]()
Het komt goed
Wel natgeregend. Maar licht
Was dat het piek jaar van de Slankies?quote:Op woensdag 3 januari 2024 15:35 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Grappig om te zien, ik zit nu zo'n 3 jaar stabiel rond de 1000 posts per jaar. Drukste Fok!-jaar was 2012 met 3270 posts. Minder dan ik had gedacht eigenlijk.
Zo hey, meer dan 17.000 posts in 2006quote:Op woensdag 3 januari 2024 14:26 schreef AnneX het volgende:
Zag dit in GC. waar ik nooit kwam.
GC / Bekijk *hier* je FOK! statistieken
En de stats: https://mycroft.fok.nl/st(...)ction=stats_per_year
🫢
Jij hebt ook 2006 als 'topjaar'quote:
Voor mij was dat een POL-bewonersjaarquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt ook 2006 als 'topjaar'Wat was er in 2006 aan de hand!
2011quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij hebt ook 2006 als 'topjaar'Wat was er in 2006 aan de hand!
Ik verplaatste ooit van LIF naar CUL, geen idee wanneer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:25 schreef Vanyel het volgende:
2011
Toen postte ik nog niet in CUL.
Jullie zijn mijn surrogaatLesbeaus want Lesbeau ging ten onder en toen verschoven mijn posts spontaan van GC naar CUL(na 2 magere jaren)
Virale infecties kunnen je echt uitputten. Maar je hebt wel wat gedaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:28 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ben dus nog steeds ziek. Sliep tot bijna 10u (maar sliep ook pas om 2u in).
Klein uurtje buiten takken geraapt, dat was wel de max van wat mijn intellectuele capaciteit aan kon vandaag.
Daarna maar eens een uurtje ingestort op bed (maar niet echt geslapen, dus dat is hoopgevend).
Daarna nog half uurtje geholpen met zagen (ik schoof de houtjes door die liefste doorzaagde) en de koelkastinhoud van koelkast 1 naar koelkast 2 verhuisd.
Nou, en dan nog 3 heeeele kleine rondjes met de hond en dat was het wel. Lig er op tijd in vanavond denk ik.
Jouw plaatje doet hier hetzelfde als het mijne.quote:
Dit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verplaatste ooit van LIF naar CUL, geen idee wanneer.
Nee, het jaar waarin mijn oudste werd geborenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat het piek jaar van de Slankies?
Soms vraag ik mij af hoe het met sommige gaat, die niet meer op fok zijn!? 😎
Met Conleche? Met Principessa?
Ik heb bij mezelf ook al zitten kijken wat voor subfora dat allemaal warenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk…
CUL toch op de 4e plek. Tijdens ons etentje in Arnhem vroeg iemand waarom ik 'ineens' in CUL kwam…
Ik zie wel subfora aangehaald worden, waar ik niet eens meer van weet waarover ze gingen…
Nieuw dak nieuwe kozijnen nieuw glas nieuwe zolderisolatie nieuwe spouwmuurisolatie. Dus het was niet gratisquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:23 schreef AnneX het volgende:
Grappig, dar meer mensen in de fokhistorie duiken.😂
@:Vanyel Jij vertelde dat je 2 jaar achter elkaar Vijfhonderd kuub gas minder hebt verbruikt.
Dat is 1000 m3…hóe dan?
Djee, dat was een investering! Met een reuze goed rendement. 👍🏼quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuw dak nieuwe kozijnen nieuw glas nieuwe zolderisolatie nieuwe spouwmuurisolatie. Dus het was niet gratis
En daarna(ast) ook mensen uit de douche schoppen als ze er te lang onder staan en de verwarming een of soms twee graden lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
In ruil leveren we Strani tijdelijk uit. Heeft erg veel verstand van de Spaanse keuken.Ik zeg meteen maar dat chorizo heel lekker is maar het hoort niet in de paella!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dát doe ik dus fout.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zeg meteen maar dat chorizo heel lekker is maar het hoort niet in de paella!
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
In ruil leveren we Strani tijdelijk uit. Heeft erg veel verstand van de Spaanse keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Oei een ESF invasiequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX wanneer kregen jullie ook al weer de nieuwe ramen? Dat merk je vast goed in de stookkosten. Net even gekeken, in 2023 115m3 gebruikt
Oh wauw, nouja je moet iets hebben dat het land bind zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
https://www.theguardian.c(...)together-against-him
Was echt een heel ding hier
Dat zouden ze inderdaad beter niet doen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh wauw, nouja je moet iets hebben dat het land bind zullen we maar zeggen.
Sowieso erger ik me altijd wel een beetje aan die TV-chefs die dan zo'n land doortrekken, daar dan authentieke recepten leren. En dan op het einde van aflevering het gaan koken, maar er dan een eigen draai aan geven op zo'n manier dat ze gelijk het hele land beledigen.
Ik zit nog steeds op de 1350quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:01 schreef Kaatje1 het volgende:
@:AnneX wanneer kregen jullie ook al weer de nieuwe ramen? Dat merk je vast goed in de stookkosten. Net even gekeken, in 2023 115m3 gebruikt
Ja hoiquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Er is vanuit ESF een speciaal verzoek gekomen voor twee aanwijsplekken:
@:Lucky_Strike
@:Lonaa
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
Er is vanuit ESF een speciaal verzoek gekomen voor twee aanwijsplekken:
@:Lucky_Strike
@:Lonaa
Een goede chef kan multitasken!quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja hoiIk heb wel ESF liefde dus als ik niet hier zou zijn, zou ik zeker bij jullie zijn.
quote:
Nee joh dat is achterhaald. De ESF-SC is een mix van letterlijk alles.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik ben van de verkeerde gayness voor ESF. Dan kijk ik nog liever rugby.
Ik heb nog wel een ESF mix op de planken liggen…quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh dat is achterhaald. De ESF-SC is een mix van letterlijk alles.
Ik stel me voor dat dat alles wel, om maar iets te noemen, ESF kijkt?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh dat is achterhaald. De ESF-SC is een mix van letterlijk alles.
Dat zou je denken maar zelfs dát is niet 100% waar.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat dat alles wel, om maar iets te noemen, ESF kijkt?
dat is net zo niet waar als dat in KSC iedereen koffie zou drinkenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat dat alles wel, om maar iets te noemen, ESF kijkt?
ik kijk hooguit de halve finale waar NL in zit en de finalequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, het helpt wel als je het wel kijkt.
Ja precies, maar goed dan kijk je het dusquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk hooguit de halve finale waar NL in zit en de finale
als iedere Fokker die ESF kijkt in het topic zou posten dan zou het de best lopende SC zijn ;-)quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies, maar goed dan kijk je het dus
Hallo ik kwam hier eigenlijk kijken of er al mensen overlopen MAAR HOE KUN JE JE VERHEUGEN OP THE EMPTY CHILD. Nu kan ik vannacht niet meer slapenquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:40 schreef Vanyel het volgende:
Maar wat ik eigenlijk kwam doen hier is fangirlen over hoe lief Father's day was en hoe ik me nu verheug op The empty child
kerelquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:44 schreef fietsie het volgende:
Koen, Koen? Jij hier ?
En wat is er met je icoontje aan de hand?
Jij had toch een Okerkleurige cirkel ?quote:
die wissel ik af en toe om met dezequote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij had toch een Okerkleurige cirkel ?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die wissel ik af en toe om met deze
Ja nu herken ik je weer.quote:
ik heb het niet op m'n todo lijst staan eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nu herken ik je weer.
Ben jij al deze binnenvallende lieden weer keurig naar hun herkomst terug aan het begeleiden ?
Maar je kent ze wel ?quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb het niet op m'n todo lijst staan eigenlijk
Wij zijn relatief vredelievend hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja nu herken ik je weer.
Ben jij al deze binnenvallende lieden weer keurig naar hun herkomst terug aan het begeleiden ?
zoals je weet ben ik een SC Hopper dus ik verblijf ook regelmatig in het ESF thuishonkquote:
Aangezien je een bedreiging vormt voor de toch al schaarse aanwezigheid waarmee @Lonaa en @Lucky_Strik -ons- kunnen verblijden... heb ik daar mijn twijfels overquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij zijn relatief vredelievend hoor.
Ja jij hopt vaak wel op de leuke plekjes binnen ja... daar heb je wel een neusje voorquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoals je weet ben ik een SC Hopper dus ik verblijf ook regelmatig in het ESF thuishonk
We hebben de forumstatistieken bekeken en het is een kwestie van overleven. Sorryquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aangezien je een bedreiging vormt voor de toch al schaarse aanwezigheid waarmee @:Lonaa en @:Lucky_Strik -ons- kunnen verblijden... heb ik daar mijn twijfels over
Kijk nou, helemaal territoriaal en allesquote:Op woensdag 3 januari 2024 22:34 schreef Vanyel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Ik ben van de verkeerde gayness voor ESF. Dan kijk ik nog liever rugby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |