Ik verplaatste ooit van LIF naar CUL, geen idee wanneer.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:25 schreef Vanyel het volgende:
2011
Toen postte ik nog niet in CUL.
Jullie zijn mijn surrogaatLesbeaus want Lesbeau ging ten onder en toen verschoven mijn posts spontaan van GC naar CUL(na 2 magere jaren)
Virale infecties kunnen je echt uitputten. Maar je hebt wel wat gedaanquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:28 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ben dus nog steeds ziek. Sliep tot bijna 10u (maar sliep ook pas om 2u in).
Klein uurtje buiten takken geraapt, dat was wel de max van wat mijn intellectuele capaciteit aan kon vandaag.
Daarna maar eens een uurtje ingestort op bed (maar niet echt geslapen, dus dat is hoopgevend).
Daarna nog half uurtje geholpen met zagen (ik schoof de houtjes door die liefste doorzaagde) en de koelkastinhoud van koelkast 1 naar koelkast 2 verhuisd.
Nou, en dan nog 3 heeeele kleine rondjes met de hond en dat was het wel. Lig er op tijd in vanavond denk ik.
Jouw plaatje doet hier hetzelfde als het mijne.quote:
Dit.quote:Op woensdag 3 januari 2024 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik verplaatste ooit van LIF naar CUL, geen idee wanneer.
Nee, het jaar waarin mijn oudste werd geborenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Was dat het piek jaar van de Slankies?
Soms vraag ik mij af hoe het met sommige gaat, die niet meer op fok zijn!? 😎
Met Conleche? Met Principessa?
Ik heb bij mezelf ook al zitten kijken wat voor subfora dat allemaal warenquote:Op woensdag 3 januari 2024 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk…
CUL toch op de 4e plek. Tijdens ons etentje in Arnhem vroeg iemand waarom ik 'ineens' in CUL kwam…
Ik zie wel subfora aangehaald worden, waar ik niet eens meer van weet waarover ze gingen…
Nieuw dak nieuwe kozijnen nieuw glas nieuwe zolderisolatie nieuwe spouwmuurisolatie. Dus het was niet gratisquote:Op woensdag 3 januari 2024 21:23 schreef AnneX het volgende:
Grappig, dar meer mensen in de fokhistorie duiken.😂
@:Vanyel Jij vertelde dat je 2 jaar achter elkaar Vijfhonderd kuub gas minder hebt verbruikt.
Dat is 1000 m3…hóe dan?
Djee, dat was een investering! Met een reuze goed rendement. 👍🏼quote:Op woensdag 3 januari 2024 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Nieuw dak nieuwe kozijnen nieuw glas nieuwe zolderisolatie nieuwe spouwmuurisolatie. Dus het was niet gratis
En daarna(ast) ook mensen uit de douche schoppen als ze er te lang onder staan en de verwarming een of soms twee graden lager.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
In ruil leveren we Strani tijdelijk uit. Heeft erg veel verstand van de Spaanse keuken.Ik zeg meteen maar dat chorizo heel lekker is maar het hoort niet in de paella!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, dát doe ik dus fout.quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zeg meteen maar dat chorizo heel lekker is maar het hoort niet in de paella!
quote:Op woensdag 3 januari 2024 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
In ruil leveren we Strani tijdelijk uit. Heeft erg veel verstand van de Spaanse keuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |