abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211894291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:16 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zit wel heel leuk in de richting :)
Maar Drachten <-- --> Deinum is niet heel logisch, en als ik wat rondpor in die Griffioen (ik stam zelf ook uit een van die landadel stammen :P) dan blijft die familie vrij statisch. Maar wel leuk! :)
Ik hou van pluizen in families :Y
  dinsdag 2 januari 2024 @ 17:26:56 #252
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211894308
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Geen idee ik frementeer nooit.
Bedoel je niet fermenteren?
pi_211894318
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Bekijk de pagina met dat fabuleuze apparaat eens goed.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211894333
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb zowaar een middagdut gedaan. Dat is (voor mij) wel ongeveer de definitie van ziek.
Herkenbaar! :D
(Nu niet ziek, maar middagdut hier ook alleen maar indien ziek).

Beterschap!

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Katten O+ ze vinden altijd het perfecte plekje

Ik hou van road trips. Als je die reisdagen als vakantie kan zien is het helemaal leuk.
Afgelopen vakanties zijn road trips geweest. Top, maar ook vermoeiend. Dus daarom wilde ik nu iets anders.
Reisdagen van 10 uur snelweg als vakantie zien… ik moet nog oefenen. Snelwegen vermijden en (mooi) binnendoor rijden (meer reistijd,) … is mijn maag op langere afstanden weer niet zo goed in ;(
En als we dat doen én opknippen -> stiekeme roadtrip _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211894406
Dit jaar 500 kuub minder gas verbruikt dan vorig jaar *O*
Vorig jaar ook al 500 minder dan gebruikelijk *O*

En wij worden net wakker uit een samenslaapje met kind half op ons dat tv laag te kijken. De leef O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 02-01-2024 18:32:11 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211894417
Mogguh! Of avond! Of weet ik veel :')
Vrijdag pas weer werken, dus ik heb nog even om uit te brakken gelukkig.

Nu op de bank Doctor Who aan het kijken. Wilde eigenlijk de nieuwere seizoenen kijken, maar er was teveel weggezakt. Dus tijdje terug weer begonnen met seizoen 1 (Eccleston O+ ).

Team #roadtrip . Maar als je minder binnendoor kunt rijden is het niet altijd even spannend. En het hangt ook wel sterk van je reisgezelschap af. (Ik duld eigenlijk vrij weinig mensen voortdurend in mijn buurt, op vakantie of op de weg er naar toe. :+ )
pi_211894573
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:40 schreef Candaasje het volgende:

Nu op de bank Doctor Who aan het kijken. Wilde eigenlijk de nieuwere seizoenen kijken, maar er was teveel weggezakt. Dus tijdje terug weer begonnen met seizoen 1 (Eccleston O+ ).

Team #roadtrip . Maar als je minder binnendoor kunt rijden is het niet altijd even spannend. En het hangt ook wel sterk van je reisgezelschap af. (Ik duld eigenlijk vrij weinig mensen voortdurend in mijn buurt, op vakantie of op de weg er naar toe. :+ )
Boven water :D

Drukke tijden gehad of heb ik over je aanwezigheid heen gelezen?

Ik ben ook ‘moeilijk’ wat betreft 1 op 1 reisgezelschap. Vriendin is een van de weinige mensen waarmee ik road trips kan doen. Dus dat punt is geen probleem.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211894600
Dr Who O+

gisteren de een-na-laatste aflevering van seizoen 10 gekekeken. :'( :'( :'( :'( :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na seizoen helaas niks meer op Prime, dus nog steeds op zoek naar een legale manier om nu verder te komen. Ik overweg een binge-watch vakantie naar de UK zodat ik BBC iPlayer kan gebruiken, maar ik sta open voor goedkopere alternatieven :P.
pi_211894664
Wij gingen vanmorgen naar IKEA. Het was te doen, ik denk dat we op tijd weg waren. Een aantal lampen in de woonkamer vervangen vanwege ouderdom, en nog wat lampen toegevoegd. Van een van de oude lampen verpulverde de kunststof kap toen ik hem demonteerde, en het rijstpapier van een andere lamp was inmiddels ook tot stof aan het vergaan.

Meteen ook kleden gekocht voor de aanbouw waar de vloer gewoon niet geisoleerd is, en die dus onmogelijk is warm te krijgen. Als we (over een paar jaar) gaan verbouwen pakken we dat aan, maar voor nu is het een betaalbare oplossing.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 19:03:28 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211895230
Zo, het avondeten van Kabeljauw (met ravigottesaus) uit de koekepan met aardappelkroketjes en appelmoest was gedenkwaardig.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211895394
Ik had op mijn to do list voor deze week staan: rode stadsfiets naar de fietsenmaker voor nieuwe achterband.

Vanochtend uitstelgedrag gedaan.

Vanmiddag op weg naar huis klapband ;( :(

Fiets geparkeerd, naar huis gewandeld, wat gegeten, hardloopkleren aan, naar fiets gehold, fiets naar fietsenmaker gezeuld, naar huis gehold.

Was niet helemaal m'n planning voor een rustige avond naar werk maar ging wel efficiënt zo _O-
pi_211895466
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Dat is niet wat op de website van dat ding staat. Fermenteren doe ik wel :p
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211895548
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Boven water :D

Drukke tijden gehad of heb ik over je aanwezigheid heen gelezen?

Ik ben ook ‘moeilijk’ wat betreft 1 op 1 reisgezelschap. Vriendin is een van de weinige mensen waarmee ik road trips kan doen. Dus dat punt is geen probleem.
Af en toe met een schuin oog meegelezen, maar ik was een beetje in winterslaap modus qua sociale activiteiten :P

Inmiddels weer wat meer ruimte in het hoofd. Voor even dan in elk geval :D ben gevraagd als nieuwe werkgroep coördinator van de partij hier. En ik ging al helpen met de communicatie. Dus genoeg te doen naast het werk, klussen in huis en nog iets van een sociaal leven proberen te houden :+
pi_211895880
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:40 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben ook weer terug in seizoen 1 O+
pi_211896333
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 19:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik had op mijn to do list voor deze week staan: rode stadsfiets naar de fietsenmaker voor nieuwe achterband.

Vanochtend uitstelgedrag gedaan.

Vanmiddag op weg naar huis klapband ;( :(

Fiets geparkeerd, naar huis gewandeld, wat gegeten, hardloopkleren aan, naar fiets gehold, fiets naar fietsenmaker gezeuld, naar huis gehold.

Was niet helemaal m'n planning voor een rustige avond naar werk maar ging wel efficiënt zo _O-
Oh lijkt me eng een klapband :o

Goed opgelost dat wel :D
pi_211896341
Pfoe de taart valt zwaaaaaar _O-
Met avondeten hadden we alleen een worstje en wat spruitjes. Dus prima :D
pi_211896386
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef Tuindier het volgende:
Wij gingen vanmorgen naar IKEA. Het was te doen, ik denk dat we op tijd weg waren. Een aantal lampen in de woonkamer vervangen vanwege ouderdom, en nog wat lampen toegevoegd. Van een van de oude lampen verpulverde de kunststof kap toen ik hem demonteerde, en het rijstpapier van een andere lamp was inmiddels ook tot stof aan het vergaan.

Wij zochten ook een nieuwe lamp voor bij de bank, die papieren kap laat helemaal los.
Nu wel eentje gevonden die simpel is en er eigenlijk alleen functioneel uitziet, hopelijk is ie dat ook. We wilden per se een lamp met een dimmer.
Wij hebben boven de tafel een grote rijstpapieren hangen (met zo'n boog) die is nog geen stof geworden gelukkig!

Welke heb je gekocht?
  dinsdag 2 januari 2024 @ 20:40:53 #268
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211896493
Ik krijg ook weer zin om Doctor Who te gaan kijken door jullie.
Spoilers!
pi_211896671
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 20:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh lijkt me eng een klapband :o

Goed opgelost dat wel :D
Valt wel mee hoor. Hij was al erg versleten, waardoor hij niet heel goed meer van vorm was en ik merkte iets eerder al dat de band ergens was gaan aanlopen. Dus ik was rustiger gaan fietsen en vroeg me af of ik moest stoppen, en toen *plop* *leeg* :(

Maar goed. Vrijdag heb ik 'm weer terug en lijkt me dat een fietsenmaker aan het vervangen van een band niet al te veel zal kunnen verkloten. *fingers crossed*
pi_211896857
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg ook weer zin om Doctor Who te gaan kijken door jullie.
Doe het! *O*
  dinsdag 2 januari 2024 @ 21:01:18 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211896886
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 17:38 schreef Vanyel het volgende:
Dit jaar 500 kuub minder gas verbruikt dan vorig jaar *O*
Vorig jaar ook al 500 minder dan gebruikelijk *O*

En wij worden net wakker uit een samenslaapje met kind half op ons dat tv laag te kijken. De leef O+
Nice _O_
Spoilers!
  dinsdag 2 januari 2024 @ 21:06:43 #272
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211896968
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:00 schreef yinu het volgende:

[..]
Doe het! *O*
Misschien wel idd :)

Mijn dag was fijn! Ik heb wat zaden uitgezocht, bedacht wat er met de kapotte moestuinbakken moet gebeuren, boodschapje gedaan, normaal gekookt, lekker zware yoga gedaan.

Ik heb geleerd dat er een fire hydrant pose is _O-
Spoilers!
pi_211897136
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Misschien wel idd :)

Mijn dag was fijn! Ik heb wat zaden uitgezocht, bedacht wat er met de kapotte moestuinbakken moet gebeuren, boodschapje gedaan, normaal gekookt, lekker zware yoga gedaan.

Ik heb geleerd dat er een fire hydrant pose is _O-
Wat dan?

DIe storm hè en stormvlagen…het staat nu op de achtergevel.
En ik word er knap onrustig van, bijna panisch.
Doe ik muziek -luid - op mijn oren en hoor gewoon de tv en mnX en de storm erdoorheen. WIe zegt dat oordoppen werken. He ik ook geen goeie ervaringen mee.

#schijtlijster
pi_211897245
Sterkte @AnneX Zo onrustig zijn is niks leuk.

Ik mag me morgen om 9.30 uur in de kerk melden :D
Wel goed voor me, beetje structuur. Verbazend hoe snel een weekje van geen wekker zetten ontaardt in naar bed gaan na middernacht en wakker worden van de wekker om half 11. Zonde van de dag.
Dus morgen bijtijds eruit, piano oppikken en die donderdagmorgen afleveren in het buurthuis, waar we met een paar man een kast (of twee) gaan uitpuinen.
  dinsdag 2 januari 2024 @ 21:22:13 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_211897264
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:15 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat dan?

DIe storm hè en stormvlagen…het staat nu op de achtergevel.
En ik word er knap onrustig van, bijna panisch.
Doe ik muziek -luid - op mijn oren en hoor gewoon de tv en mnX en de storm erdoorheen. WIe zegt dat oordoppen werken. He ik ook geen goeie ervaringen mee.

#schijtlijster
Je moet op je knieën zitten en 1 been schuin opheffen alsof je een plassende hond bent _O_

Het stormt inderdaad flink. Sterkte er mee, lastig om bang te zijn van het weer. Misschien eens noise canceling headphones kopen?
Spoilers!
pi_211897556
Jaaa…goeie tip: de noise cancelling oren over mijn oren met muziek. Dank 💐 Het scheelt enorm.

Snap er niks van. Het is iets van het afgelopen jaar ongeveer.
En dan ben ik aan de kust opgegroeid n.b. in Den Haag.

@Cat-astrophe wij zijn 2 x 3 weken met auto naar Portugal geweest. Prima te doen.
Halverwege Frankrijk van de weg: bleek 2e keer ongepland dezelfde afslag.😂
De ene keer via Noord Spanje langs de kust en Noord Portugal.
Andere keer na Santander de Picos door naar Salamanca en halverwege Portugal binnengereden naar Porto. Door Frankrijk is het ook leuk de Bison Futée - de “snelle buffel” route - te nemen.
Veel voorpret. En succes met de kasten.
pi_211897809
Goede tip! Hier hoor ik het ook behoorlijk razen en ik vind het ook niet heel erg fijn. Niet echt paniek, maar wel dat ik er wat onrustig van word en gedachten heb van wat nou als de schutting dit keer echt losvliegt en dan door het raam in de woonkamer gaat en daar zitten juist de katten enzo. De schutting is eerder een keer beetje los gekomen bij een storm, maar kans is natuurlijk veel groter dat die dan gewoon platgeblazen wordt en daar blijft liggen want best zwaar ding, en het zijn maar 2 schuttingdelen dus geen tientallen meters schutting met de wind er vol op ofzo. Het lukt me wel om te zien hoe (niet) realistisch die gedachten zijn, maar ze gewoon helemaal niet hebben is natuurlijk fijner. Komt vooral door het geluid, dus ik ga zo lekker een podcast luisteren met noise cancelling koptelefoon tot ik moe genoeg ben om in slaap te vallen :)
  Moderator dinsdag 2 januari 2024 @ 22:04:29 #278
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211898059
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef AnneX het volgende:

Halverwege Frankrijk van de weg: bleek 2e keer ongepland dezelfde afslag.
Zo ben ik twee keer van/naar Slovenië terug naar huis gereden. Heenweg via de Sauerland Autobahn (Dortmund-Siegen) richting Würzburg.

Beide keren was het plan om terug over Kassel te gaan. Beide keren bij Würzburg "verkeerd" gereden en ook weer via de 45 terug gegaan :D

Moet je nu niet doen geloof ik, er zitten nogal wat bruggen in de A45 waaraan werkzaamheden zijn momenteel.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211898120
Ik hoop dat de bomen netjes blijven staan, 10 jaar geleden waaide er een op het gebouw en 2 stormen geleden waaide een andere boom iets verderop op een auto en flat. Al die bomen zijn gelijktijdig geplant en al zo’n 10-15 jaar over de houdbaarheidsdatum
We have far more in common than that which devides us..
pi_211898175
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef AnneX het volgende:
Jaaa…goeie tip: de noise cancelling oren over mijn oren met muziek. Dank 💐 Het scheelt enorm.

Snap er niks van. Het is iets van het afgelopen jaar ongeveer.
En dan ben ik aan de kust opgegroeid n.b. in Den Haag.

@:Cat-astrophe wij zijn 2 x 3 weken met auto naar Portugal geweest. Prima te doen.
Halverwege Frankrijk van de weg: bleek 2e keer ongepland dezelfde afslag.😂
De ene keer via Noord Spanje langs de kust en Noord Portugal.
Andere keer na Santander de Picos door naar Salamanca en halverwege Portugal binnengereden naar Porto. Door Frankrijk is het ook leuk de Bison Futée - de “snelle buffel” route - te nemen.
Veel voorpret. En succes met de kasten.
^O^
pi_211898357
Het klinkt hier alsof de metalen platen weer van de 5e verdieping af aan het komen zijn. Het gedender gaat door het hele gebouw heen :X
Al denk ik eigenlijk dat ze minder herrie maken als ze echt loskomen, dus ze zullen nog wel vastzitten...
pi_211899280
Ach @sigme Beterschap gewenst💐
Eigenlijk hoor ik jou nooit over ziekjes, echt Ziek of iets dergelijks.

Mn.X zegt alsmaar, dat het stormen minder wordt.
En ik blijf lekker in een cocoon met Satie in mijn oren. Lang leve blue tooth. 👍🏼
  woensdag 3 januari 2024 @ 00:43:05 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211899807
Hier liggen ondertussen rijtjes pannen op te wippen op het dak, kraken de houten spanten van de zolder
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211899830
Hier gaat Henk ook flink tekeer ja, genoeg om me wakker te houden maar gelukkig niet zo erg als in t noorden.
  woensdag 3 januari 2024 @ 01:10:47 #285
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211899839
Het laag ligt nu vlak boven terschelling dus de wind begint flink te draaien
pi_211899866
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 00:43 schreef fietsie het volgende:
Hier liggen ondertussen rijtjes pannen op te wippen op het dak, kraken de houten spanten van de zolder
Hou op!
Windkracht 7 zeggen hullie.
En vanaf vrijdag n.o. wind mét koufront vanuit Scandinavië. Vorst. -4
Best fripsjes.
pi_211899872
Nou sliep ik toch al niet, maar sinds 12u Hijgt Hond Henk Heel Hard.
Dus liefste werd ook wakker en nu zijn we allemaal wakker. Het water wast en wast, ons weiland staat nu half onder. Schaapjes wel op het droge.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 3 januari 2024 @ 06:40:13 #288
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211900038
Goedemorgen!

De tegelleverancier staat hier ergens tussen 7.00 en 9.00 uur voor de deur, dus maar weer vroeg uit de veren. Niet zo vroeg als @sigme gelukkig.
Het is hier nu droog en de soms stevige windvlagen hebben de vandaag af te voeren zooi van de badkamer ongemoeid gelaten…
pi_211900111
Goedemorgen! Ik heb redelijk geslapen voorzover de klapperende metalen platen op de 5e verdieping dat toelieten.
Week bijna doormidden. Toe aan weekend. O-)
pi_211900123
Ik ga weer onderweg naar werk na weer eens een matig nachtje.
Benieuwd naar alle omgevallen bomen.
Het ging hier (aan de kust) flink tekeer, lekker naar liggen luisteren met in slaap vallen. Met soms een klein knoopje in de buik ivm schuttingen en onze enorme boom.

sterkte met ziek en wassende water en honT @sigme

Ik heb g aangestoken met mijn verkoudheid -O- en laat nou net hoesten en niezen nog flink pijn doen in zijn geopereerde buik ;(
pi_211900429
Wat een nacht :O
pi_211900432
De schaapjes van sigme staan droog *O* Geruststellend.
Wat naar voor golfer met hoesten en niezen!

Bij gebrek aan podcast was er het geruststellende geleuter van 24 kitchen op mijn oren.
Eigenlijk een heerlijk geluid om stormgeraas en alle wereldellende buiten te sluiten.
Het werd half vier. :Z

Madmaster Het kost wat oa. energie en dan heb je een heerlijke badkamer.
Alleen hoop ik dan voor je, dat mw.MM geen verdere onrustige bouwplannen heeft….
pi_211900863
Mogge

Nou, voorlopig dus nog even respijt van de zondvloed.

quote:
En Ik richt Mijn verbond op met u, dat niet meer alle vlees door de wateren des vloeds zal worden uitgeroeid; en dat er geen vloed meer zal zijn, om de aarde te verderven.
pi_211900903
Mogge! Dat was een beste wind vannacht. Alles lijkt nog heel maar t komt niet vaak voor dat mijn slaapkamerraam nat is. En het ziet er echt nog niet fijn uit buiten.

Hoe gaat het @sigme? En bij @MadMaster, de tegels binnen? Hoe lang duurt de verbouwing? Denk niet dat jij ooit in een huis als @Lucky_Strike gaat wonen :D . Zag van de week op funda een leuk huisje staan, maar dat mag nog niet eens klushuis heten, eerder ruïne
We have far more in common than that which devides us..
pi_211900905
Vandaag al even veel aanvragen voor bezichtiging woning als de twee maanden hiervoor. Mensen hebben duidelijk de nieuwe regelgeving af zitten wachten.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211900909
niks gemerkt van storm Henk er zijn wel weer een paar bomen omgewaaid, maar geen menselijke slachtoffers gevallen gelukkig

vandaag ben ik vrij , zojuist maar even de fietstassen bevestigd die hier al een tijdje lagen
zodat ik morgen mijn kerstpakket een keertje mee kan nemen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 3 januari 2024 @ 10:26:14 #297
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211900998
IJmuiden had weer eens gewonnen qua hardste windvlaag. :+.
Beetje aanrommelen vandaag. Daar is het ook vakantie voor ;)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 3 januari 2024 @ 10:32:16 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211901033
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Dat was een beste wind vannacht. Alles lijkt nog heel maar t komt niet vaak voor dat mijn slaapkamerraam nat is. En het ziet er echt nog niet fijn uit buiten.

Hoe gaat het @:sigme? En bij @:madmaster, de tegels binnen? Hoe lang duurt de verbouwing? Denk niet dat jij ooit in een huis als @:lucky_strike gaat wonen :D . Zag van de week op funda een leuk huisje staan, maar dat mag nog niet eens klushuis heten, eerder ruïne
De tegels waren om 8.10u binnen.
Naar verwachting duurt de verbouwing 2 weken, maar waarschijnlijk wordt de radiator pas na die periode geleverd. De badmeubelen komen als het goed is volgende week. Fingers crossed…
  woensdag 3 januari 2024 @ 10:41:20 #299
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211901115
quote:
1s.gif Op woensdag 3 januari 2024 08:47 schreef AnneX het volgende:

Madmaster Het kost wat oa. energie en dan heb je een heerlijke badkamer.
Alleen hoop ik dan voor je, dat mw.MM geen verdere onrustige bouwplannen heeft….
Ik vrees dat het toilet na deze verbouwing er ook nog aan mag geloven, maar dat is dan meer recht toe/recht aan werk en na deze klus, waarbij alle leidingen en electra omgelegd moeten worden, een peulenschil…
pi_211901219
quote:
2s.gif Op woensdag 3 januari 2024 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag al even veel aanvragen voor bezichtiging woning als de twee maanden hiervoor. Mensen hebben duidelijk de nieuwe regelgeving af zitten wachten.
Welke regelgeving is dat? Die voor verhuur aan derden toch niet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')