Ik hou van pluizen in familiesquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zit wel heel leuk in de richting![]()
Maar Drachten <-- --> Deinum is niet heel logisch, en als ik wat rondpor in die Griffioen (ik stam zelf ook uit een van die landadel stammen) dan blijft die familie vrij statisch. Maar wel leuk!
Bedoel je niet fermenteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Geen idee ik frementeer nooit.
Bekijk de pagina met dat fabuleuze apparaat eens goed.quote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:20 schreef sigme het volgende:
Ik heb zowaar een middagdut gedaan. Dat is (voor mij) wel ongeveer de definitie van ziek.
Afgelopen vakanties zijn road trips geweest. Top, maar ook vermoeiend. Dus daarom wilde ik nu iets anders.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kattenze vinden altijd het perfecte plekje
Ik hou van road trips. Als je die reisdagen als vakantie kan zien is het helemaal leuk.
Boven waterquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Of avond! Of weet ik veel![]()
Vrijdag pas weer werken, dus ik heb nog even om uit te brakken gelukkig.
Nu op de bank Doctor Who aan het kijken. Wilde eigenlijk de nieuwere seizoenen kijken, maar er was teveel weggezakt. Dus tijdje terug weer begonnen met seizoen 1 (Eccleston).
Team #roadtrip . Maar als je minder binnendoor kunt rijden is het niet altijd even spannend. En het hangt ook wel sterk van je reisgezelschap af. (Ik duld eigenlijk vrij weinig mensen voortdurend in mijn buurt, op vakantie of op de weg er naar toe.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na seizoen helaas niks meer op Prime, dus nog steeds op zoek naar een legale manier om nu verder te komen. Ik overweg een binge-watch vakantie naar de UK zodat ik BBC iPlayer kan gebruiken, maar ik sta open voor goedkopere alternatieven.
Dat is niet wat op de website van dat ding staat. Fermenteren doe ik wel :pquote:
Af en toe met een schuin oog meegelezen, maar ik was een beetje in winterslaap modus qua sociale activiteitenquote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Boven water
Drukke tijden gehad of heb ik over je aanwezigheid heen gelezen?
Ik ben ook ‘moeilijk’ wat betreft 1 op 1 reisgezelschap. Vriendin is een van de weinige mensen waarmee ik road trips kan doen. Dus dat punt is geen probleem.
Ik ben ook weer terug in seizoen 1quote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:40 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Of avond! Of weet ik veel![]()
Vrijdag pas weer werken, dus ik heb nog even om uit te brakken gelukkig.
Nu op de bank Doctor Who aan het kijken. Wilde eigenlijk de nieuwere seizoenen kijken, maar er was teveel weggezakt. Dus tijdje terug weer begonnen met seizoen 1 (Eccleston).
Team #roadtrip . Maar als je minder binnendoor kunt rijden is het niet altijd even spannend. En het hangt ook wel sterk van je reisgezelschap af. (Ik duld eigenlijk vrij weinig mensen voortdurend in mijn buurt, op vakantie of op de weg er naar toe.)
Oh lijkt me eng een klapbandquote:Op dinsdag 2 januari 2024 19:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik had op mijn to do list voor deze week staan: rode stadsfiets naar de fietsenmaker voor nieuwe achterband.
Vanochtend uitstelgedrag gedaan.
Vanmiddag op weg naar huis klapband![]()
![]()
Fiets geparkeerd, naar huis gewandeld, wat gegeten, hardloopkleren aan, naar fiets gehold, fiets naar fietsenmaker gezeuld, naar huis gehold.
Was niet helemaal m'n planning voor een rustige avond naar werk maar ging wel efficiënt zo
Wij zochten ook een nieuwe lamp voor bij de bank, die papieren kap laat helemaal los.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 18:07 schreef Tuindier het volgende:
Wij gingen vanmorgen naar IKEA. Het was te doen, ik denk dat we op tijd weg waren. Een aantal lampen in de woonkamer vervangen vanwege ouderdom, en nog wat lampen toegevoegd. Van een van de oude lampen verpulverde de kunststof kap toen ik hem demonteerde, en het rijstpapier van een andere lamp was inmiddels ook tot stof aan het vergaan.
Valt wel mee hoor. Hij was al erg versleten, waardoor hij niet heel goed meer van vorm was en ik merkte iets eerder al dat de band ergens was gaan aanlopen. Dus ik was rustiger gaan fietsen en vroeg me af of ik moest stoppen, en toen *plop* *leeg*quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh lijkt me eng een klapband
Goed opgelost dat wel
Doe het!quote:Op dinsdag 2 januari 2024 20:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik krijg ook weer zin om Doctor Who te gaan kijken door jullie.
Nicequote:Op dinsdag 2 januari 2024 17:38 schreef Vanyel het volgende:
Dit jaar 500 kuub minder gas verbruikt dan vorig jaar![]()
Vorig jaar ook al 500 minder dan gebruikelijk![]()
En wij worden net wakker uit een samenslaapje met kind half op ons dat tv laag te kijken. De leef
Misschien wel iddquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Misschien wel idd![]()
Mijn dag was fijn! Ik heb wat zaden uitgezocht, bedacht wat er met de kapotte moestuinbakken moet gebeuren, boodschapje gedaan, normaal gekookt, lekker zware yoga gedaan.
Ik heb geleerd dat er een fire hydrant pose is
Je moet op je knieën zitten en 1 been schuin opheffen alsof je een plassende hond bentquote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat dan?
DIe storm hè en stormvlagen…het staat nu op de achtergevel.
En ik word er knap onrustig van, bijna panisch.
Doe ik muziek -luid - op mijn oren en hoor gewoon de tv en mnX en de storm erdoorheen. WIe zegt dat oordoppen werken. He ik ook geen goeie ervaringen mee.
#schijtlijster
Zo ben ik twee keer van/naar Slovenië terug naar huis gereden. Heenweg via de Sauerland Autobahn (Dortmund-Siegen) richting Würzburg.quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef AnneX het volgende:
Halverwege Frankrijk van de weg: bleek 2e keer ongepland dezelfde afslag.
quote:Op dinsdag 2 januari 2024 21:37 schreef AnneX het volgende:
Jaaa…goeie tip: de noise cancelling oren over mijn oren met muziek. Dank 💐 Het scheelt enorm.
Snap er niks van. Het is iets van het afgelopen jaar ongeveer.
En dan ben ik aan de kust opgegroeid n.b. in Den Haag.
@:Cat-astrophe wij zijn 2 x 3 weken met auto naar Portugal geweest. Prima te doen.
Halverwege Frankrijk van de weg: bleek 2e keer ongepland dezelfde afslag.😂
De ene keer via Noord Spanje langs de kust en Noord Portugal.
Andere keer na Santander de Picos door naar Salamanca en halverwege Portugal binnengereden naar Porto. Door Frankrijk is het ook leuk de Bison Futée - de “snelle buffel” route - te nemen.
Veel voorpret. En succes met de kasten.
Hou op!quote:Op woensdag 3 januari 2024 00:43 schreef fietsie het volgende:
Hier liggen ondertussen rijtjes pannen op te wippen op het dak, kraken de houten spanten van de zolder
quote:En Ik richt Mijn verbond op met u, dat niet meer alle vlees door de wateren des vloeds zal worden uitgeroeid; en dat er geen vloed meer zal zijn, om de aarde te verderven.
De tegels waren om 8.10u binnen.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Dat was een beste wind vannacht. Alles lijkt nog heel maar t komt niet vaak voor dat mijn slaapkamerraam nat is. En het ziet er echt nog niet fijn uit buiten.
Hoe gaat het @:sigme? En bij @:madmaster, de tegels binnen? Hoe lang duurt de verbouwing? Denk niet dat jij ooit in een huis als @:lucky_strike gaat wonen. Zag van de week op funda een leuk huisje staan, maar dat mag nog niet eens klushuis heten, eerder ruïne
Ik vrees dat het toilet na deze verbouwing er ook nog aan mag geloven, maar dat is dan meer recht toe/recht aan werk en na deze klus, waarbij alle leidingen en electra omgelegd moeten worden, een peulenschil…quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:47 schreef AnneX het volgende:
Madmaster Het kost wat oa. energie en dan heb je een heerlijke badkamer.
Alleen hoop ik dan voor je, dat mw.MM geen verdere onrustige bouwplannen heeft….
Welke regelgeving is dat? Die voor verhuur aan derden toch niet?quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Vandaag al even veel aanvragen voor bezichtiging woning als de twee maanden hiervoor. Mensen hebben duidelijk de nieuwe regelgeving af zitten wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |