Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
We zijn er klaar voor. Alweer de 25e editie van de Top 2000. Op de TV is veel veranderd. Jaren het baken van de Top 2000, nouja, van de slippendrager, bleek Matthijs van Nieuwkerk zich toch te misdragen. Hij moest vorig jaar na de nacht van de popmuziek plots het veld ruimen en keert dit jaar niet meer terug. Een smet op het Top 2000-blazoen, maar op de radio ging alles naar behoren. Toen mochten we naar een jaar rust. En relatieve rust kregen we. 2023 was een jaar waar niet bijzonder veel van te zeggen is. De laatste maand is het weer mis in Israel, maar dat zijn we intussen eigenlijk al bijna gewend. Al die andere conflicten, nouja, tsja. Een jaar zonder hoogtepunten dus eigenlijk. Gelukkig is er het enige echte hoogtepunt tussen kerst en oud en nieuw, de Top 2000.
De Top 2000, oud en vertrouwd. Op TV met meer shows dan ooit, we gaan op 3 november al aftrappen met een programma over de beleving van de Top 2000 bij liefhebbers. Ik heb nu al zin in de Iron Maiden man of iemand die zegt dat ie in 1999 zat te wachten op Danny Mirror. Verder is er een quiz, de untold stories, we kennen het wel. Maar er is maar één moment dat we echt gelukkig zijn en Omsk hebben bereikt: 25 december om 00:00 uur.
Zijn er ons nog mensen ontvallen? Ja, absoluut. Jeff Beck, Tina Turner, Bachman, Crosby, Sakamoto, Sinead O'Connor, Robbie Robertson. Het wordt bijna normaal he? Niet een van de allergrootsten, al weet je nooit of iemand de stembooster op het juiste moment wil inzetten. Sinead en Faithless zullen nog wel in de bonus gaan.
Gelukkig zijn er nog andere dingen geweest die voor wat relevantie zorgen. Wat denken jullie van Barbenheimer! Eerst even een serieuze film, en daarna nog de schijtlolligheden van Oppenheimer. Daar zullen vast wel wat liedjes vandaan komen. Klinkt lekker. Al met al: Veel plezier!
Radio 2 Top 2000: Editie 2023 We zijn alweer bij editie 25 van de Top 2000. Een lijst die een muzikale reis heeft gemaakt, alleen Queen in het laatste uur is een zekerheidje. De 60s zijn uitgefaseerd en de 90s vieren tegenwoordig hoogtij. Nirvana mocht er in 2005 in, daarna kwam metal, en toen kwam ook het recente slappe zomerhitje. 168 uur met nonstop muziek, reclame, gelul van Gijs Staverman en nieuws. Met hier en daar een albumversie tegenwoordig.
De Top 2000 in beeld Cultura 24 NPO 1 Extra: Twee jaar lang zoomers is mooi geweest, dit jaar weer het CAFÉ! 24/7 te zien. Tevens met een uurtje doventolk. Nu eindelijk in HD
Nederland 3 NPO 3: Diep in de nacht. Daar kijkt dus eigenlijk niemand naar.
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen ( !), kun je vast wel ergens vinden.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: ArnieAlberts
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grafische aankleding van het topic:
SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
SPOILER: gifjes en afbeeldingen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Living in another world is geweest Ik kan verder niks bedenken maar er zijn nog wel een paar van die artiesten die met alles écht hoog staan
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
[..] Ze had m in haar stemlijst, maar Mia is dit jaar niet 1x gedraaid op radio 2, behalve gisteren haha.
Ooooh dat is wel belachelijk weinig , terwijl het toch zo'n toegankelijk nummer is in de moerstaal (met zeker niet te dik Vlaams accent en een begrijpelijke, universele songtekst <3)
quote:
Jaa, dan kun je er niet meer omheen. Mijn adoratie voor haar begon eigenlijk ook al sinds ik las dat ze in 2010 (in haar 3FM tijd) al Conversation 16 uitriep tot Song van de Week. Vroege fan dus
En niet te vergeten 'haar pick' Bloodbuzz Ohio in juni 2010 (dat is RUIM een jaar voordat ik zelf fan werd).
SPOILER
De tijd dat je op de laatste dagen wachtte voor Radiohead, Meat Loaf, AC/DC, Metallica enzo zijn wel voorbij
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 27 december 2023 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende: De tijd dat je op de laatste dagen wachtte voor Radiohead, Meat Loaf, AC/DC, Metallica enzo zijn wel voorbij
'Vroeger' had je ook geen PF en Queen en Dire Straits bij de onderste 1000. Maar dat was voordat ze hun noteringen verdubbelden
[..] 'Vroeger' had je ook geen PF en Queen en Dire Straits bij de onderste 1000. Maar dat was voordat ze hun noteringen verdubbelden
Dire Straits hebben altijd wel “laag” gestaan en Pink Floyd had tijdlang dat Barrett tweeluik
Het volume in de Top 2000 is ook wel prima, na een week Evergreen ben ik ze wel beu
Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef Gretzl het volgende: Cats in de Top 2000 is altijd een goede reden om wat content van m'n eigen twee darlings te delen
Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef Gretzl het volgende: Cats in de Top 2000 is altijd een goede reden om wat content van m'n eigen twee darlings te delen
Prima lijst, toch een beetje het gevoel van wat de Top 2000 ooit was
1243 Hunger Strike Temple Of The Dog 1242 Scarlet Ribbons The Cats 1241 Hold Me The Teskey Brothers 1240 Pamela Toto 1239 Sky And Sand Paul Kalkbrenner 1238 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers 1237 All I Need Air 1236 Undisclosed Desires Muse 1235 Road To Nowhere Talking Heads 1234 Pressure Makes Diamonds Danny Vera 1233 One Word Anouk 1232 21 Guns Green Day
[..] Dire Straits hebben altijd wel “laag” gestaan en Pink Floyd had tijdlang dat Barrett tweeluik
2002 geen dire straits boven de 1000 maar daarna net erover ja. 2007 Pink Floyd ook nog niet bij onderste 1000. Daarna is t langzaamaan meer geworden ja
Op woensdag 27 december 2023 12:15 schreef Chiappucci het volgende: Op een gegeven moment werd je hier bij Radio 2 helemaal mee doodgegooid. Maar slecht is het niet.
Ik luister eigenlijk alleen radio 2 in week 52, en in de auto. En ik rij bijna nooit auto.
[..] 2002 geen dire straits boven de 1000 maar daarna net erover ja. 2007 Pink Floyd ook nog niet bij onderste 1000. Daarna is t langzaamaan meer geworden ja
U2 stond in die jaren ook alleen maar hoog
Op woensdag 27 december 2023 12:16 schreef Gretzl het volgende: 1243 Hunger Strike Temple Of The Dog 1242 Scarlet Ribbons The Cats 1241 Hold Me The Teskey Brothers 1240 Pamela Toto 1239 Sky And Sand Paul Kalkbrenner 1238 Motorcycle Emptiness Manic Street Preachers 1237 All I Need Air 1236 Undisclosed Desires Muse 1235 Road To Nowhere Talking Heads 1234 Pressure Makes Diamonds Danny Vera 1233 One Word Anouk 1232 21 Guns Green Day
Ooh, dit is best een goed uurtje! 21 Guns en All I Need mijn favorieten.
[..] Evergreen jaarlijks meepakken is ook wel een top 3 in lijstjesbeleving wmb
Kink - Evergreen - V500 - Top 2000 is wel compleet. Kink voor alternative 90s en 00s, evergreen voor 60s/70s, V500 voor 80s en wat random shit, en top 2000 maakt de hiaten compleet
[..] Kink - Evergreen - V500 - Top 2000 is wel compleet. Kink voor alternative 90s en 00s, evergreen voor 60s/70s, V500 voor 80s en wat random shit, en top 2000 maakt de hiaten compleet
Wanneer is er dan tijd om zelf nieuwe muziek te ontdekken?
[..] Kink - Evergreen - V500 - Top 2000 is wel compleet. Kink voor alternative 90s en 00s, evergreen voor 60s/70s, V500 voor 80s en wat random shit, en top 2000 maakt de hiaten compleet
Voor m'n gevoel werd de V500 dit jaar echt steeds meer 80's ja
Remember the jester that showed you tears The script for tears
[..] Wanneer is er dan tijd om zelf nieuwe muziek te ontdekken?
Januari - september
Hoewel ik door m’n tinnitushoofdpijnen dat afgelopen jaar te weinig heb gedaan
[..] Voor m'n gevoel werd de V500 dit jaar echt steeds meer 80's ja
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Op woensdag 27 december 2023 12:20 schreef LekkerWeertje het volgende: Eigenlijk bizar hoeveel invloed de mannen van Toto hebben gehad op de sound van de 80s. Ook buiten hun eigen band in andere producties.
En dat voor een paar sessie muzikanten op de Grease soundtrack
Op woensdag 27 december 2023 12:20 schreef LekkerWeertje het volgende: Eigenlijk bizar hoeveel invloed de mannen van Toto hebben gehad op de sound van de 80s. Ook buiten hun eigen band in andere producties.
Steve Lukather zit zo ongeveer overal ja
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
[..] Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Eens, maar welke nieuwere nummers komen “we” vaak dan niet uit
[..] Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Zeker mee eens. Vond de uitvallers in de editie dit jaar zelf overduidelijk ook een stuk beter dan de nieuwe binnenkomers
Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende: Vind bij Kink wel vooral t eerste deel leuk, tot ong 400. Daarna is t de helft vd tijd hardrock dat de klok slaat
Ja, na het weekend waarin ik vaak lang niet alles luisteren kan is die lijst vaak een stuk minder
Wisten jullie dat de backingtrack van de nummers van toto gespeeld zijn door toto. #feitjes.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Wel lekker alternative uurtje met TOTD, Manics, Air en deze zo
Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende: Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende: Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
We plaatsen vaak wel wat berichten in het Kink topic tijdens de Kink 1500. Evergreen heeft een eigen reeks maar lijkt me niet per se wat voor jou.
Deze songtitel vind ik wel een mooi bruggetje naar een van mijn fave Even Tot Hier-vertolkingen (en blijft leuk om terug te blikken aan die ellendige coronatijd met zulke classics)
SPOILER
[..] Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
[..] Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
[..] Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Kink 1500 was ook tof in de interactie met dj Tim Op Het Broek. Die las alles mee hier.
Hoopte dat het nu eindelijk genoeg zou zijn. Was uit 2017 dus zeker wel nieuw. Toepasselijk om die tijdens de Manics even te noemen
Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.
Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende: A Design For Life, Its not War (Just the End of Love), You Stole the Sun From My Heart allemaal beter
Eens maar dit gitaartje is wel lekker hoor, al mijn aversies tegen de Manics ten spijt
[..] Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldig Veeeel minder kill your darlings op die manier.
En de V500 is kwalitatief toch een alleraardigst gezelschap imo, leuke mix van mainstream radioclassics, alternatieve hedendaagse toppers en nog wat minder bekende obscure parels.
En je krijgt er leuke dj's op de koop toe bij, zoals @Scorpion_17 (hopelijk kun je er volgend jaar weer bij zijn in de studio )
[..] Net zoals dat vroeger de Cats wel 20x in de lijst stonden
Mwah, Max is 12-13x ofzo en die stonden tenminste nog netjes verdeeld over de lijst
[..] Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldig Veeeel minder kill your darlings op die manier.
En de V500 is kwalitatief toch een alleraardigst gezelschap imo, leuke mix van mainstream radioclassics, alternatieve hedendaagse toppers en nog wat minder bekende obscure parels.
[..] Geen fan van maar qua vernieuwing mag die er prima in wmb. Zal m volgend jaar ook een plekje geven in mn lijst :-)
Het is wel hun meest toegankelijke denk ik met die riff, iets meer een rockisten nummertje
[..] When The Sun Hits is de enige Slowdive waar ik op stem eigenlijk
Ik ben denk ik de persoon met de stemlijst met het meeste Slowdive
Op woensdag 27 december 2023 12:32 schreef Gretzl het volgende: Kan nooit kiezen wat nu de beste MSP is, deze of toch Children.. Hmmm. In ieder geval niet het kapotgedraaide duet met Nina Persson
You Stole the Sun From My Heart
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
[..] Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.
Ja, wat je zegt over de sfeer, kan ik mee inkomen. Een heel novemberweekend V500 vind ik ook razend leuk, maar de chat aldaar komt qua fun niet in de buurt van onze slowchat reeks. Voor de V500 zijn we ook overgeleverd tot een Kiwi / Mibbit-chat, geeft gewoon weinig mogelijkheden tot het delen van leuke filmpjes/gifs/linkjes en het standaard aanbod van emoji's is daar ook veel minder leuk.
Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
Prostaatrock, die bingoterm had ik lang niet gehoord
Op MuMe spreken we meestal gewoon van OLM (ouwelullenmuziek) of boomerpop
[..] Ja, wat je zegt over de sfeer, kan ik mee inkomen. Een heel novemberweekend V500 vind ik ook razend leuk, maar de chat aldaar komt qua fun niet in de buurt van onze slowchat reeks. Voor de V500 zijn we ook overgeleverd tot een Kiwi / Mibbit-chat, geeft gewoon weinig mogelijkheden tot het delen van leuke filmpjes/gifs/linkjes en het standaard aanbod van emoji's is daar ook veel minder leuk.
Ja die chat is toch minder beleving helaas
Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende: Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
Is het inmiddels een anti-corona nummer geworden ja? Wat vreselijk
Ik vind wel dat de top2000 steeds meer last krijgt van clubjes die hun nummer de lijst in pushen. Er stemmen natuurlijk heel veel mensen die nooit radio 2 luisteren maar het lijkt er de laatste tijd wel op dat radio 2 hun profiel aanpast aan de lijst. Vooral die Nederlandse bagger draaien ze steeds meer.
Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende: Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
Ooh dat is wel stom zeg, dat je gevoel bij een nummer op die manier zo hard wordt verpest.
Wist trouwens niet dat je een Spaanse achtergrond hebt, leuke fun fact Maar wat is nu eigenlijk de anekdote achter je username? (dat wilde ik altijd ngo eens vragen)
[..] Klopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lijst ook niet erg bijzonder vind, niet echt gevarieerd.
Ik ben zelf nogal 80s minded dus voor mij wel veel lekkere nummers, maar variatie is beperkt idd
Ik heb toch liever wat meer nummers van Origin of Symmetry dan een paar van die meer popnummers die o.a. op The Resistance staan. Maar goed dat zal ik elk jaar wel zeggen.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
[..] Ooh dat is wel stom zeg, dat je gevoel bij een nummer op die manier zo hard wordt verpest.
Wist trouwens niet dat je een Spaanse achtergrond hebt, leuke fun fact Maar wat is nu eigenlijk de anekdote achter je username? (dat wilde ik altijd ngo eens vragen)
Ik had ergens anders een andere username die enigszins erop leek (Hurricano - naar Last Day of Magic van The Kills) en toen noemde iemand mij altijd Mexicano en zo geschiedde
Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef MTheBassman het volgende: Ik heb toch liever wat meer nummers van Origin of Symmetry dan een paar van die meer popnummers die o.a. op The Resistance staan. Maar goed dat zal ik elk jaar wel zeggen.
Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef MTheBassman het volgende: Ik heb toch liever wat meer nummers van Origin of Symmetry dan een paar van die meer popnummers die o.a. op The Resistance staan. Maar goed dat zal ik elk jaar wel zeggen.
Ik probeer al jaren om New Born in de lijst te krijgen, maar helaas.
Ik vind dit van de meer elektronische nummers van Muse denk ik wel de beste, dus prima dat dit erin staat
Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).
Ken je toevallig deze Spaans-Baskische band genaamd La Oreja de Van Gogh? Mijn favoriete nummer van hen gaat ook over een verschrikkelijke historische gebeurtenis, die op mij als 13-jarige ook aardig wat indruk maakte (vergelijkbaar met 9/11).
[..] Ik had ergens anders een andere username die enigszins erop leek (Hurricano - naar Last Day of Magic van The Kills) en toen noemde iemand mij altijd Mexicano en zo geschiedde
Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaans
[..] Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).
Ken je toevallig deze Spaans-Baskische band genaamd La Oreja de Van Gogh? Mijn favoriete nummer van hen gaat ook over een verschrikkelijke historische gebeurtenis, die op mij als 13-jarige ook aardig wat indruk maakte (vergelijkbaar met 9/11).
Dat gaat over de Metro van Madrid neem ik aan? Aangezien mijn familie voor een groot deel daar woont was dat wel iets aangrijpends ja
[..] Heb jij trouwens ook dat het allemaal niet té uptempo/te hoge BPM moet zijn de hardloop playlist? Ga zelf dan echt sneller te hard van stapel lopen.
Ik heb hetzelfde inderdaad. Ik heb zelf een redelijk gevarieerde lijst qua tempo. Van Bob Seger tot aan Britney Spears
[..] Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaans
Ja, maar dat kwam door die username
[..] Ik mis nog steeds wat nu de lol is om daar te gaan staan
1x gedaan, ik geloof in 2012 of 2013. Destijds hoefde je nog niet weken van tevoren te reserveren, je ging er gewoon op de bonnefooi heen en dan werd je verteld dat je over 4 uur naar binnen mocht. In de tussentijd kon je dan het museum in of even naar de stad.
Het was leuk om eens meegemaakt te hebben maar idd ook weer niet zoveel specialer dan thuis op de bank.
Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort act
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
[..] Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort act
[..] Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man is
Dan mis je hoe dat nr inmiddels bij veel mensen geland is als een troostbiedende plaat. Op begrafenissen maar ook als mensen t moeilijk hebben wordt dat echt veel gedraaid. Tis de hype voorbij inmiddels en ik zie m niet snel uit de top 5 wegvallen
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
[..] oh ja, heb haar een tijd terug ook live gezien. Was een prima optreden
Ik ook laatst in 1997 in Ommen was prima