Eens, maar welke nieuwere nummers komen “we” vaak dan niet uitquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
quote:
Zeker mee eens. Vond de uitvallers in de editie dit jaar zelf overduidelijk ook een stuk beter dan de nieuwe binnenkomersquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Ja, na het weekend waarin ik vaak lang niet alles luisteren kan is die lijst vaak een stuk minderquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind bij Kink wel vooral t eerste deel leuk, tot ong 400. Daarna is t de helft vd tijd hardrock dat de klok slaat
Kies je favoriet uit alles wat er tegenaan schurktquote:Op woensdag 27 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar welke nieuwere nummers komen “we” vaak dan niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topicquote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Design our own world
Ain't nobody understand
Zo voelt mijn Top 2000 beleving een beetje voor de vriendin geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |