Ja die chat is toch minder beleving helaasquote:Op woensdag 27 december 2023 12:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, wat je zegt over de sfeer, kan ik mee inkomen. Een heel novemberweekend V500 vind ik ook razend leuk, maar de chat aldaar komt qua fun niet in de buurt van onze slowchat reeks. Voor de V500 zijn we ook overgeleverd tot een Kiwi / Mibbit-chat, geeft gewoon weinig mogelijkheden tot het delen van leuke filmpjes/gifs/linkjes en het standaard aanbod van emoji's is daar ook veel minder leuk.
Is het inmiddels een anti-corona nummer geworden ja? Wat vreselijkquote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
Klopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lijst ook niet erg bijzonder vind, niet echt gevarieerd.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die chat is toch minder beleving helaas
Ooh dat is wel stom zeg, dat je gevoel bij een nummer op die manier zo hard wordt verpest.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:37 schreef PzKpfw het volgende:
Er zijn weinig platen die ik kan waarderen van Muse en dit is er niet een van.
Ik ben zelf nogal 80s minded dus voor mij wel veel lekkere nummers, maar variatie is beperkt iddquote:Op woensdag 27 december 2023 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lijst ook niet erg bijzonder vind, niet echt gevarieerd.
Is jouw hardloopplaylist de nieuwe 'ik heb dit ooit bij de karaoke in de gaybar gezongen'?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:38 schreef ok01 het volgende:
Deze heeft uiteraard ook een plekje in mijn hardloop playlist
Alleen al die zeikerige manier van zingen.quote:
Ik had ergens anders een andere username die enigszins erop leek (Hurricano - naar Last Day of Magic van The Kills) en toen noemde iemand mij altijd Mexicano en zo geschieddequote:Op woensdag 27 december 2023 12:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ooh dat is wel stom zeg, dat je gevoel bij een nummer op die manier zo hard wordt verpest.
Wist trouwens niet dat je een Spaanse achtergrond hebt, leuke fun factMaar wat is nu eigenlijk de anekdote achter je username? (dat wilde ik altijd ngo eens vragen)
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb toch liever wat meer nummers van Origin of Symmetry dan een paar van die meer popnummers die o.a. op The Resistance staan. Maar goed dat zal ik elk jaar wel zeggen.
Ik probeer al jaren om New Born in de lijst te krijgen, maar helaas.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb toch liever wat meer nummers van Origin of Symmetry dan een paar van die meer popnummers die o.a. op The Resistance staan. Maar goed dat zal ik elk jaar wel zeggen.
Ja die zijn wel fijn. Ik hou ook wel van muziek uit de p 80’s.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben zelf nogal 80s minded dus voor mij wel veel lekkere nummers, maar variatie is beperkt idd
Ik denk het?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Is jouw hardloopplaylist de nieuwe 'ik heb dit ooit bij de karaoke in de gaybar gezongen'?
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alleen al die zeikerige manier van zingen.
Heb jij trouwens ook dat het allemaal niet té uptempo/te hoge BPM moet zijn de hardloop playlist? Ga zelf dan echt sneller te hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:38 schreef ok01 het volgende:
Deze heeft uiteraard ook een plekje in mijn hardloop playlist
Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).quote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaansquote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ergens anders een andere username die enigszins erop leek (Hurricano - naar Last Day of Magic van The Kills) en toen noemde iemand mij altijd Mexicano en zo geschiedde
Dat gaat over de Metro van Madrid neem ik aan? Aangezien mijn familie voor een groot deel daar woont was dat wel iets aangrijpends jaquote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).
Ken je toevallig deze Spaans-Baskische band genaamd La Oreja de Van Gogh? Mijn favoriete nummer van hen gaat ook over een verschrikkelijke historische gebeurtenis, die op mij als 13-jarige ook aardig wat indruk maakte (vergelijkbaar met 9/11).
Ik heb hetzelfde inderdaad. Ik heb zelf een redelijk gevarieerde lijst qua tempo. Van Bob Seger tot aan Britney Spearsquote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook dat het allemaal niet té uptempo/te hoge BPM moet zijn de hardloop playlist? Ga zelf dan echt sneller te hard van stapel lopen.
Ja, maar dat kwam door die usernamequote:Op woensdag 27 december 2023 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaans
Ah andersom dus, vandaar!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door die username
en terug?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter de Road To Nowhere dan de Road To Hell
Hier heb ik enige ervaring mee.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ene Jan is de Top 20000 aan het luisteren. Dan ben je lang bezig.
Maar nog beter de Stairway to Heavenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik mis nog steeds wat nu de lol is om daar te gaan staanquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Even lekker kaarten in het café, waarom niet.
Hell in Noorwegen is nog niet zo slechtquote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Sluiten ze wel gelijk Paul buitenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Even lekker kaarten in het café, waarom niet.
Zeker als je maar half uur mag. Tegen de tijd dat je je plekje hebt gevonden, is een derde al voorbijquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds wat nu de lol is om daar te gaan staan
Ik ben er een een keer geweest. Was niet bepaald een denderende ervaringquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1x gedaan, ik geloof in 2012 of 2013. Destijds hoefde je nog niet weken van tevoren te reserveren, je ging er gewoon op de bonnefooi heen en dan werd je verteld dat je over 4 uur naar binnen mocht. In de tussentijd kon je dan het museum in of even naar de stad.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fun fact. Er was ooit een vlucht vanuit Oslo naar Hell, die heette vlucht 666.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hell in Noorwegen is nog niet zo slecht
+1quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Ik zal de Danny Vera hype denk ik nooit begrijpen
Valt toch wel mee met hype?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
allemaal de schuld van derksen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort actquote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Van Fucking naar Hell zou leuker zijn. Maar Fucking zal wel geen vliegveld hebben (en heet ook anders tegenwoordig).quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Fun fact. Er was ooit een vlucht vanuit Oslo naar Hell, die heette vlucht 666.
Is al geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind The Devil's Son wel leuk. Die zal nog komen
De Ilse De Lange act dusquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort act
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man isquote:
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met ditquote:Op woensdag 27 december 2023 12:48 schreef alopio het volgende:
Hier mis je echt niks aan als dit er niet instaat
In mijn omgeving vrijwel niemand. Zelf 2x naar concert geweest.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou voor mijn gevoel lijkt iedereen hem goed te vinden.
En Nederland een smakeloos land isquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man is
Dan mis je hoe dat nr inmiddels bij veel mensen geland is als een troostbiedende plaat. Op begrafenissen maar ook als mensen t moeilijk hebben wordt dat echt veel gedraaid. Tis de hype voorbij inmiddels en ik zie m niet snel uit de top 5 wegvallenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Rollercoaster nog steeds op 2 geeft mij een indicatie dat er nog steeds een hype om die man is
fucking is erg klein dus ik denk het niet nee.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Van Fucking naar Hell zou leuker zijn. Maar Fucking zal wel geen vliegveld hebben (en heet ook anders tegenwoordig).
Die is niet te vergelijken met Vera neequote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met dit
Daar was ik me al van bewustquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
En Nederland een smakeloos land is
Ik vind Chris Stapleton best goed.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is Chris Stapleton nog een bluesgod vergeleken met dit
Die wel ja. Dat nummer.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Roller Coaster is wel oprecht een goed nummer. Snap wel dat die zo hoog staat.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:49 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wellesquote:
Nouja dit was wel een bluesy nummerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Die is niet te vergelijken met Vera nee
oh ja, heb haar een tijd terug ook live gezien. Was een prima optredenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef ok01 het volgende:
Ik kan Anouk steeds meer waarderen sinds ik haar live heb gezien dit jaar
Mijn eerste gitaarlesquote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Roller Coaster is wel oprecht een goed nummer. Snap wel dat die zo hoog staat.
Ik ook laatst in 1997 in Ommenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
oh ja, heb haar een tijd terug ook live gezien. Was een prima optreden
Zeker! En hier in Overijssel hebben we ook nog het plaatsje Rectum.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
fucking is erg klein dus ik denk het niet nee.
Heeft iemand ook van de anale driehoek in België gehoord? het zijn drie plekken echt dichtbij mekaar die Kontich, Reet en Aartselaar heten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |