Hier heb ik enige ervaring mee.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:43 schreef DecoAoreste het volgende:
Ene Jan is de Top 20000 aan het luisteren. Dan ben je lang bezig.
Maar nog beter de Stairway to Heavenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter de Road To Nowhere dan de Road To Hell
Ik mis nog steeds wat nu de lol is om daar te gaan staanquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Even lekker kaarten in het café, waarom niet.
Hell in Noorwegen is nog niet zo slechtquote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter de Road To Nowhere dan de Road To Hell
Sluiten ze wel gelijk Paul buitenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Even lekker kaarten in het café, waarom niet.
Zeker als je maar half uur mag. Tegen de tijd dat je je plekje hebt gevonden, is een derde al voorbijquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds wat nu de lol is om daar te gaan staan
Ik ben er een een keer geweest. Was niet bepaald een denderende ervaringquote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
1x gedaan, ik geloof in 2012 of 2013. Destijds hoefde je nog niet weken van tevoren te reserveren, je ging er gewoon op de bonnefooi heen en dan werd je verteld dat je over 4 uur naar binnen mocht. In de tussentijd kon je dan het museum in of even naar de stad.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Fun fact. Er was ooit een vlucht vanuit Oslo naar Hell, die heette vlucht 666.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hell in Noorwegen is nog niet zo slecht
+1quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Ik zal de Danny Vera hype denk ik nooit begrijpen
Valt toch wel mee met hype?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
allemaal de schuld van derksen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Waar ik persoonlijk nooit zo goed tegen kan is dat ie in interviews altijd wil benadrukken dat ie zo normaal is gebleven, waardoor het juist tenenkrommend irritant wordt, een soort actquote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef ok01 het volgende:
Van Fucking naar Hell zou leuker zijn. Maar Fucking zal wel geen vliegveld hebben (en heet ook anders tegenwoordig).quote:Op woensdag 27 december 2023 12:47 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Fun fact. Er was ooit een vlucht vanuit Oslo naar Hell, die heette vlucht 666.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |