quote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Alleen al die zeikerige manier van zingen.
Heb jij trouwens ook dat het allemaal niet té uptempo/te hoge BPM moet zijn de hardloop playlist? Ga zelf dan echt sneller te hard van stapel lopen.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:38 schreef ok01 het volgende:
Deze heeft uiteraard ook een plekje in mijn hardloop playlist
Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).quote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zelf een beetje een haat/liefde gekregen met If You Tolerate This… omdat ik zelf dus Spaans ben en mijn vader is gevlucht, dus sindsdien dat gekaapt is door de anti-coronalobby voelt dat toch wrang
Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaansquote:Op woensdag 27 december 2023 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had ergens anders een andere username die enigszins erop leek (Hurricano - naar Last Day of Magic van The Kills) en toen noemde iemand mij altijd Mexicano en zo geschiedde
Dat gaat over de Metro van Madrid neem ik aan? Aangezien mijn familie voor een groot deel daar woont was dat wel iets aangrijpends jaquote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vast eens gelezen, maar was het ook compleet vergeten dat If You Tolerate This over dit onderwerp gaat (dat zou je niet direct raden aan de hand van de songtitel).
Ken je toevallig deze Spaans-Baskische band genaamd La Oreja de Van Gogh? Mijn favoriete nummer van hen gaat ook over een verschrikkelijke historische gebeurtenis, die op mij als 13-jarige ook aardig wat indruk maakte (vergelijkbaar met 9/11).
Ik heb hetzelfde inderdaad. Ik heb zelf een redelijk gevarieerde lijst qua tempo. Van Bob Seger tot aan Britney Spearsquote:Op woensdag 27 december 2023 12:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Heb jij trouwens ook dat het allemaal niet té uptempo/te hoge BPM moet zijn de hardloop playlist? Ga zelf dan echt sneller te hard van stapel lopen.
Ja, maar dat kwam door die usernamequote:Op woensdag 27 december 2023 12:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht dat het was omdat je altijd om te klieren Mexicaans werd genoemd ipv Spaans
Ah andersom dus, vandaar!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat kwam door die username
en terug?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Beter de Road To Nowhere dan de Road To Hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |