Ik ben denk ik de persoon met de stemlijst met het meeste Slowdivequote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
When The Sun Hits is de enige Slowdive waar ik op stem eigenlijk
Ik vind die andere leukerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dit is de beste, hoe kan dat dan weer?
You Stole the Sun From My Heartquote:Op woensdag 27 december 2023 12:32 schreef Gretzl het volgende:
Kan nooit kiezen wat nu de beste MSP is, deze of toch Children.. Hmmm. In ieder geval niet het kapotgedraaide duet met Nina Persson
Absoluut mee eens! Staat haast geen matig nummer opquote:Op woensdag 27 december 2023 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele album Moon Safari mag zo in de lijst
Een vd weinige albums voor mij met nauwelijks mindere nummers iddquote:Op woensdag 27 december 2023 12:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Absoluut mee eens! Staat haast geen matig nummer op
Ja, wat je zegt over de sfeer, kan ik mee inkomen. Een heel novemberweekend V500 vind ik ook razend leuk, maar de chat aldaar komt qua fun niet in de buurt van onze slowchat reeks. Voor de V500 zijn we ook overgeleverd tot een Kiwi / Mibbit-chat, geeft gewoon weinig mogelijkheden tot het delen van leuke filmpjes/gifs/linkjes en het standaard aanbod van emoji's is daar ook veel minder leuk.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat ik alleen tijdens de top 2000 hoor
Helaas neemt wansmakelijk Nederland het zo weer over met Danny Veraquote:
Prostaatrock, die bingoterm had ik lang niet gehoordquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Tja. Genot duurt nooit langquote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas neemt wansmakelijk Nederland het zo weer over met Danny Vera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |