Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Net zoals dat vroeger de Cats wel 20x in de lijst stondenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200
Zet het album gerust eens opquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat ik alleen tijdens de top 2000 hoor
Maar dit is de beste, hoe kan dat dan weer?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb op de andere Manics gestemd. Die moet nog komen.
ZIet er ook wel uit als een fokkerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kink 1500 was ook tof in de interactie met dj Tim Op Het Broek. Die las alles mee hier.
Eens maar dit gitaartje is wel lekker hoor, al mijn aversies tegen de Manics ten spijtquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
A Design For Life, Its not War (Just the End of Love), You Stole the Sun From My Heart allemaal beter
Geen fan van maar qua vernieuwing mag die er prima in wmb. Zal m volgend jaar ook een plekje geven in mn lijst :-)quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Slowdive (539) nog gepushed @:Scorpion17
Hoopte dat het nu eindelijk genoeg zou zijn. Was uit 2017 dus zeker wel nieuw. Toepasselijk om die tijdens de Manics even te noemen
Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldigquote:Op woensdag 27 december 2023 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Mwah, Max is 12-13x ofzo en die stonden tenminste nog netjes verdeeld over de lijstquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net zoals dat vroeger de Cats wel 20x in de lijst stonden
When The Sun Hits is de enige Slowdive waar ik op stem eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Slowdive (539) nog gepushed @:Scorpion17
Hoopte dat het nu eindelijk genoeg zou zijn. Was uit 2017 dus zeker wel nieuw. Toepasselijk om die tijdens de Manics even te noemen
De hele v500 is hier te vinden trouwens:quote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldigVeeeel minder kill your darlings op die manier.
En de V500 is kwalitatief toch een alleraardigst gezelschap imo, leuke mix van mainstream radioclassics, alternatieve hedendaagse toppers en nog wat minder bekende obscure parels.
Het is wel hun meest toegankelijke denk ik met die riff, iets meer een rockisten nummertjequote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen fan van maar qua vernieuwing mag die er prima in wmb. Zal m volgend jaar ook een plekje geven in mn lijst :-)
Nu wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Richie Edwards 27 was toen hij verdween?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |