'Vroeger' had je ook geen PF en Queen en Dire Straits bij de onderste 1000. Maar dat was voordat ze hun noteringen verdubbeldenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De tijd dat je op de laatste dagen wachtte voor Radiohead, Meat Loaf, AC/DC, Metallica enzo zijn wel voorbij
Voor of nadat ze was overleden?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef MTheBassman het volgende:
Bij The Cats nummers moet ik altijd denken aan de geur van mijn oma's huis.
ze leven beide nogquote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Voor of nadat ze was overleden?
Je hoort er pas echt bij als je Tante Betsie vroeger je Ome Pieter wasquote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef Berkery het volgende:
Wij noemden dit thuis 'Tante Betsie'-muziek.
Ik heb dus echt een tante Bets die gek is van de oude palingsound.
Dire Straits hebben altijd wel “laag” gestaan en Pink Floyd had tijdlang dat Barrett tweeluikquote:Op woensdag 27 december 2023 12:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
'Vroeger' had je ook geen PF en Queen en Dire Straits bij de onderste 1000. Maar dat was voordat ze hun noteringen verdubbelden
Kerstboom al op straat gemieterd?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef MielMonteur het volgende:
Mensen, kerst is officieel klaar voor mij, tijd om te shitposten!
Het volume in de Top 2000 is ook wel prima, na een week Evergreen ben ik ze wel beuquote:Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoewel het wat oubollig is kan ik The Cats best hebben.
katten zijn altijd welkomquote:Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef Gretzl het volgende:
Cats in de Top 2000 is altijd een goede reden om wat content van m'n eigen twee darlings te delen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kerstboom al op straat gemieterd?
Ik dacht Truly Madly Deeply maar dat is blijkbaar 1997.quote:
Kattengejankquote:Op woensdag 27 december 2023 12:14 schreef ok01 het volgende:
Oke maar dit toch gewoon vreselijk mensen
Hun covers zijn over het algemeen wel oké jaquote:
Miauwende groetjes van ons zwart-witte monstertje!quote:Op woensdag 27 december 2023 12:13 schreef Gretzl het volgende:
Cats in de Top 2000 is altijd een goede reden om wat content van m'n eigen twee darlings te delen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |