Eens, maar welke nieuwere nummers komen “we” vaak dan niet uitquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
quote:
Zeker mee eens. Vond de uitvallers in de editie dit jaar zelf overduidelijk ook een stuk beter dan de nieuwe binnenkomersquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vooral veel prostaatrock erbij gekomen doordat veel mensen uit een bepaalde ouwelullenfacebookgroep hebben gestemd. Tijd dat er wat meer jonge muziek bij komt (vinden we bij de organisatie ook)
Ja, na het weekend waarin ik vaak lang niet alles luisteren kan is die lijst vaak een stuk minderquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vind bij Kink wel vooral t eerste deel leuk, tot ong 400. Daarna is t de helft vd tijd hardrock dat de klok slaat
Kies je favoriet uit alles wat er tegenaan schurktquote:Op woensdag 27 december 2023 12:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens, maar welke nieuwere nummers komen “we” vaak dan niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topicquote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Design our own world
Ain't nobody understand
Zo voelt mijn Top 2000 beleving een beetje voor de vriendin geloof ik
We plaatsen vaak wel wat berichten in het Kink topic tijdens de Kink 1500. Evergreen heeft een eigen reeks maar lijkt me niet per se wat voor jou.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit een van de andere lijsten geluisterd. Ik neem aan dat hier ook wel topics voor zijn op FOK?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Echte klassiekers (first rebirth, wizards of the sonic etc.) staan dan ook niet in de top 2000.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Wel goed dat er tegenwoordig meer trance in de lijst staat maar dit vind ik vrij saai.
Oke, dat zegt misschien al genoeg danquote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200
Kink 1500 was ook tof in de interactie met dj Tim Op Het Broek. Die las alles mee hier.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ga misschien het wel eens proberen. Evergreen lijkt me mss leuk omdat het veel oudere nummers zijn maar er zal ook wel veel oubollige dingen in zitten die ik minder vind. Kink en nationale heb ik geen idee wat daar zoal instaat.
Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Net zoals dat vroeger de Cats wel 20x in de lijst stondenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen is wel 50x de cats bij de bovenste 200
Zet het album gerust eens opquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat ik alleen tijdens de top 2000 hoor
Maar dit is de beste, hoe kan dat dan weer?quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Starflyer het volgende:
Ik heb op de andere Manics gestemd. Die moet nog komen.
ZIet er ook wel uit als een fokkerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kink 1500 was ook tof in de interactie met dj Tim Op Het Broek. Die las alles mee hier.
Eens maar dit gitaartje is wel lekker hoor, al mijn aversies tegen de Manics ten spijtquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
A Design For Life, Its not War (Just the End of Love), You Stole the Sun From My Heart allemaal beter
Geen fan van maar qua vernieuwing mag die er prima in wmb. Zal m volgend jaar ook een plekje geven in mn lijst :-)quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Slowdive (539) nog gepushed @:Scorpion17
Hoopte dat het nu eindelijk genoeg zou zijn. Was uit 2017 dus zeker wel nieuw. Toepasselijk om die tijdens de Manics even te noemen
Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldigquote:Op woensdag 27 december 2023 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Evergreen sowieso. Kinklijst in t kinktopic. Snob2000 heeft eigen lijst. En rond de nationale 500 wordt er vast gechat in t Radio 2-topic
Mwah, Max is 12-13x ofzo en die stonden tenminste nog netjes verdeeld over de lijstquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Net zoals dat vroeger de Cats wel 20x in de lijst stonden
When The Sun Hits is de enige Slowdive waar ik op stem eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had Slowdive (539) nog gepushed @:Scorpion17
Hoopte dat het nu eindelijk genoeg zou zijn. Was uit 2017 dus zeker wel nieuw. Toepasselijk om die tijdens de Manics even te noemen
De hele v500 is hier te vinden trouwens:quote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan mijn medelijstjefanaten hier het ook zeker aanraden om eens aan de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio deel te nemen door een eigen lijst in te zenden. Je lijstje mag dan maximaal 500 nummers lang zijn, dat vind ik persoonlijk geweldigVeeeel minder kill your darlings op die manier.
En de V500 is kwalitatief toch een alleraardigst gezelschap imo, leuke mix van mainstream radioclassics, alternatieve hedendaagse toppers en nog wat minder bekende obscure parels.
Het is wel hun meest toegankelijke denk ik met die riff, iets meer een rockisten nummertjequote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen fan van maar qua vernieuwing mag die er prima in wmb. Zal m volgend jaar ook een plekje geven in mn lijst :-)
Nu wel.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:31 schreef Zorro het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat Richie Edwards 27 was toen hij verdween?
Ik ben denk ik de persoon met de stemlijst met het meeste Slowdivequote:Op woensdag 27 december 2023 12:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
When The Sun Hits is de enige Slowdive waar ik op stem eigenlijk
Ik vind die andere leukerquote:Op woensdag 27 december 2023 12:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar dit is de beste, hoe kan dat dan weer?
You Stole the Sun From My Heartquote:Op woensdag 27 december 2023 12:32 schreef Gretzl het volgende:
Kan nooit kiezen wat nu de beste MSP is, deze of toch Children.. Hmmm. In ieder geval niet het kapotgedraaide duet met Nina Persson
Absoluut mee eens! Staat haast geen matig nummer opquote:Op woensdag 27 december 2023 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hele album Moon Safari mag zo in de lijst
Een vd weinige albums voor mij met nauwelijks mindere nummers iddquote:Op woensdag 27 december 2023 12:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Absoluut mee eens! Staat haast geen matig nummer op
Ja, wat je zegt over de sfeer, kan ik mee inkomen. Een heel novemberweekend V500 vind ik ook razend leuk, maar de chat aldaar komt qua fun niet in de buurt van onze slowchat reeks. Voor de V500 zijn we ook overgeleverd tot een Kiwi / Mibbit-chat, geeft gewoon weinig mogelijkheden tot het delen van leuke filmpjes/gifs/linkjes en het standaard aanbod van emoji's is daar ook veel minder leuk.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kink 1500 is wel echt heel tof, V500 ook. Qua muziek zijn die beide eigenlijk beter dan de Top 2000 (iig naar mijn smaak). Maar qua sfeer komt natuurlijk niets in de buurt hiervan.
quote:Op woensdag 27 december 2023 12:28 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is ook zo'n nummer dat ik alleen tijdens de top 2000 hoor
Helaas neemt wansmakelijk Nederland het zo weer over met Danny Veraquote:
Prostaatrock, die bingoterm had ik lang niet gehoordquote:Op woensdag 27 december 2023 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja. Genot duurt nooit langquote:Op woensdag 27 december 2023 12:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas neemt wansmakelijk Nederland het zo weer over met Danny Vera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |