Sorry maar ik heb geen tatoeages.quote:
Talking Headsquote:Op woensdag 27 december 2023 12:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zijn er nog artiesten met minstnes 3 noteringen die we nog helemaal niet hebben gehoord?
Samequote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef alopio het volgende:
STEMPLAAT GENOT
Chris God
Koning Eddie
Ze moeten gewoon een broodje gaan etenquote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
Honger hebben rond lunchtijd is op zich niet heel bijzonder...
Honger hebben ze in Afrika.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Tussle266 het volgende:
Honger hebben rond lunchtijd is op zich niet heel bijzonder...
gohquote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Klinkt een beetje als Pearl Jam gejank.
Ze had m in haar stemlijst, maar Mia is dit jaar niet 1x gedraaid op radio 2, behalve gisteren haha.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaa, dan kun je er niet meer omheen. Mijn adoratie voor haar begon eigenlijk ook al sinds ik las dat ze in 2010 (in haar 3FM tijd) al Conversation 16 uitriep tot Song van de Week. Vroege fan dus![]()
En we mogen in onze handen knijpen dat er dj's als Annemieke zijn die Gorki en consorten ook blijven draaien gedurende het jaar, zodat Mia niet snel uit de lijst valt.
Nu je het zegtquote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Dat klopt. Eddie zit er in. En Vedder nog Chris Cornell.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:07 schreef Zwansen het volgende:
Das mooi. Die hebben ook weleens lager gestaan geloof ik.quote:
Hier net wel (de voordeur).quote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen belletje rinkelen
De Gestapo die zingend aan de deur staat.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
40/45 de musical, is dat verzonnen door een FOK!ker?
Vanmorgen was die erquote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen Muse gehoord in de lijst. Die golf van nummers zal morgen of zo wel beginnen.
Madness was vanochtend en Resistance is ook al geweestquote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb volgens mij nog geen Muse gehoord in de lijst. Die golf van nummers zal morgen of zo wel beginnen.
Lijkt er eerder op dat ie granen aan het groeien is daarquote:
De band heet dan ook Temple of The Dog en niet Temple of The Catquote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef essnhills het volgende:
Er gaat nog geen belletje rinkelen
Oh god dat wist ik dus niet.quote:Op woensdag 27 december 2023 12:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Eddie zit er in. En Vedder nog Chris Cornell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |