Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Fijne kerstdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
idd van mij ook, en echt heb met hoop van jullie wel eens discussie gehad, maar weet het is goed bedoelt. en stop er niet mee. Maar eigenlijk vind ik jullie allemaal aardig, dus fijne kerstdagen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik blijf gewoon vuurspuwen
Gezeik?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
van mij hoor niet op jullie, maar op belastingen was ie meer bedoelt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die dennenboom moet nou eenmaal een keer in de fikquote:Op maandag 25 december 2023 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk we herkennen ons kwaliteiten hier altijd.
hahahaha hmmms mss moet iemand iets liefs Kersts inzetten ofzo, ik lees wel ff mee, zo gezeik weer van me.Do what you love, love what you do!![]()
Gezeik is vaak kersttraditie in veel familiesquote:Op maandag 25 december 2023 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
van mij hoor niet op jullie, maar op belastingen was ie meer bedoelt.
mooiste moment van kerst ja, verbranden die hap.quote:Op maandag 25 december 2023 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dennenboom moet nou eenmaal een keer in de fik
Do what you love, love what you do!![]()
nouja hahaha ik wil het niet maar komt het bij mij iig ook op neer, alleen maar gezeik man, heb er helemaal geen zin in. LOLquote:Op maandag 25 december 2023 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezeik is vaak kersttraditie in veel familiesDo what you love, love what you do!![]()
Ik doe niet echt aan kerst verder.quote:Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
mooiste moment van kerst ja, verbranden die hap.
Zal wel boek lezen na het familie etentje worden vanavond.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gaat duindorp btw nog half Scheveningen in die fik steken dit jaar? mooi wel mn manager woont daar ergens. hahaha
edit niet dat ik het hem gun om in de fik te gaan btw. hahaha kan weer zo verkeerd begrepen worden, mag hem wel. maar meer voor de mooie verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook niet hoor morgen ff langs want zo afgesproken ivm planning enzo. voor de rest boeit t me ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 25 december 2023 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst verder.
Zal wel boek lezen na het familie etentje worden vanavond.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets hier ookquote:Op maandag 25 december 2023 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet hoor morgen ff langs want zo afgesproken ivm planning enzo. voor de rest boeit t me ook niet zo heel veel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaaa mama gaat de worstenbroodjes in de oven doen!!..hier kwam ik voorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja alleen wel wijn vandaagquote:Op maandag 25 december 2023 13:07 schreef Harrie het volgende:
Ik geloof het allemaal wel met die kerstdagen, gewoon op tijd beginnen vandaaghoogste tijd
Ben al bezig
Dus wijn bolk![]()
![]()
Jij mag mij altijd bolkenquote:Op maandag 25 december 2023 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen wel wijn vandaag
Ben al bezig
Dus wijn bolk![]()
Proost![]()
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwenquote:Op maandag 25 december 2023 13:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lunch binnen gepropt en nu met je ouders heel de middag klaverjassen en wijn zuipen![]()
![]()
ben ik blij dat ik gewoon heel de middag heb om te drinken ipv 30 secondenquote:Op maandag 25 december 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwen![]()
![]()
Dat klinkt inderdaad een stuk beter dan alles in 30 secondenquote:Op maandag 25 december 2023 13:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik gewoon heel de middag heb om te drinken ipv 30 seconden![]()
Allesquote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad een stuk beter dan alles in 30 seconden![]()
![]()
ik kan dit blikje wel weg tikken binnen 30 seconden maar als ik dat ga proberen totdat hetop is dan denk ik dat ik eerder dood ben
![]()
![]()
Rustig aan dan maar, geniet u er ook wat meer van!quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef Harrie het volgende:
ik kan dit blikje wel weg tikken binnen 30 seconden maar als ik dat ga proberen totdat hetop is dan denk ik dat ik eerder dood ben
![]()
Er staat nog ene record op mijn naam in de skihut.quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef Harrie het volgende:
Halve liter bier, een cocktail en een shotje in 36 seconden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2023 13:38:06 ]![]()
Uquote:Op maandag 25 december 2023 13:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar, geniet u er ook wat meer van!flikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uflikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
Ik drink altijd verantwoord dus dat soort dingen zou ik noooooooooooooit doenquote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Er staat nog ene record op mijn naam in de skihut.
Halve liter bier, een cocktail en een shotje in 36 seconden![]()
![]()
U of jij was de optie en ik ben lui...quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uflikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
goeie kutsmoes welquote:Op maandag 25 december 2023 13:39 schreef Tjalala het volgende:
[..]
U of jij was de optie en ik ben lui...![]()
![]()
Ik ga dat donderdag spelen, is het een beetje leuk?quote:Op maandag 25 december 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwen![]()
Blijkbaar kunt u er beter ver vandaag blijven devzero, dat hoor ik net uit een zeer betrouwbare bron.![]()
Dank uquote:Op maandag 25 december 2023 14:16 schreef Tjalala het volgende:
Blijkbaar kunt u er beter ver vandaag blijven devzero, dat hoor ik net uit een zeer betrouwbare bron.![]()
Je kan hem uitzetten tot ze bij het punt zijn wat jij wil horen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
omdat je elk boomer liedje moet horenReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar dan vergeet ik het weer aan te zettenquote:Op maandag 25 december 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Je kan hem uitzetten tot ze bij het punt zijn wat jij wil horen.![]()
![]()
Dat is de charme van de top2000, anders kun je ook gewoon spotify aanzetten!You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
True.quote:Op maandag 25 december 2023 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is de charme van de top2000, anders kun je ook gewoon spotify aanzetten!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. devzero / 2575 / +166 / +65 / 1702 / 2664
2. Lovely / 1658 / +18 / +0 / 1956 / 2845
3. gianni61 / 1417 / +108 / +5 / 1319 / 1955
4. Mazikeen / 1304 / +123 / +23 / 1870 / 2332
5. HiDiHo / 969 / +0 / +0 / 457 / 884
6. kree / 942 / +7 / +132 / 915 / 1400
7. mario390 / 921 / +24 / +41 / 474 / 871
8. chufi / 881 / +35 / +17 / 625 / 1021
9. hemarookworst / 793 / +13 / +19 / 924 / 1379
10. ieniminimuis / 737 / +23 / +12 / 912 / 1283
11. KillemWieft / 719 / +19 / +5 / 253 / 493
12. DerRabbit / 605 / +26 / +37 / 722 / 925
13. HappyCharly / 577 / +0 / +5 / 799 / 1121
14. drakin / 574 / +90 / +20 / 746 / 970
15. Fogel / 562 / +35 / +8 / 706 / 1020
16. marc0871 / 545 / +11 / +8 / 195 / 388
17. MizzezAmy / 512 / +11 / +7 / 570 / 920
18. Mickytjuh / 476 / +86 / +19 / 660 / 873
19. aloa / 396 / +0 / +0 / 675 / 873
20. M_0_0_N / 326 / +6 / +0 / 479 / 655SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Jaaaaaa lekkerssOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mijn kat wilde naar buiten, dus ik open de deur (naar afgeschermde veranda) voor hem. Maar naar buiten gaan ho maar. Nu zit die naast zijn voerbak, terwijl hij al eten heeft gehad.
Ik begrijp Kree beter dan mijn kat...![]()
Uhuhquote:Op maandag 25 december 2023 13:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik drink altijd verantwoord dus dat soort dingen zou ik noooooooooooooit doen![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh, die werken ook op 1e kerstdag?quote:Op maandag 25 december 2023 14:48 schreef Harrie het volgende:
Zo, heerlijk als ze ook gewoon 1ste kerstdag je bier komen brengen
Goeie service van de picnic
Vers bier!
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die werken ook op 1e kerstdag?
Vers bier!Wilde eigenlijk zaterdag bestellen voor Gisteren maar toen was er geen bezorgmoment vandaag en morgen gewoon wel.
![]()
Oh dat wist ik niet! Maar begin nu inderdaad te twijfelen of ik ze ooit in Duitsland gezien heb.quote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij typisch nederlands is. Ik heb ze hier nog nooit in de winkel gezienYou're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Ja de meeste mensen zullen het wel de dag voor kerst willen, om alvast voorbereidingen te doen.quote:Op maandag 25 december 2023 14:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijkenWilde eigenlijk zaterdag bestellen voor Gisteren maar toen was er geen bezorgmoment vandaag en morgen gewoon wel.
Denk dat de supermarkten nu ook wel een stuk rustiger zijn.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Ze doen allemaal maar, ik maak vandaag gewoon een heerlijke voedzame maaltijd kerst of niet, dat gelul met extra voorbereiding enzo is allemaal zo triest.quote:Op maandag 25 december 2023 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen zullen het wel de dag voor kerst willen, om alvast voorbereidingen te doen.
Denk dat de supermarkten nu ook wel een stuk rustiger zijn.![]()
Ik zat me af te vragen of mijn broer in Berlijn kerstkransjes heeft. Misschien die chocoladedingen, maar de koekjes variant is wel erg nederlands.quote:Op maandag 25 december 2023 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Maar begin nu inderdaad te twijfelen of ik ze ooit in Duitsland gezien heb.![]()
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?quote:Op maandag 25 december 2023 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of mijn broer in Berlijn kerstkransjes heeft. Misschien die chocoladedingen, maar de koekjes variant is wel erg nederlands.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
BolkjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heeeej vetvrijpapierkequote:Op maandag 25 december 2023 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?![]()
Jij bent mijn inspiratie voor het eten vandaagrode Thaise curry gaat het worden
Proost trouwens![]()
![]()
BOLK nog maar een keerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Snollebolkjes?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee bolk bolkjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
wat voor spellen bedoel jequote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan ben je echt af.![]()
![]()
Spelletjes op fokquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben geen vet vrij papierke he, ik ben die worst in dat papierkequote:Op maandag 25 december 2023 15:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeeej vetvrijpapierke![]()
Jij bent mijn inspiratie voor het eten vandaagrode Thaise curry gaat het worden
Proost trouwensUw ADH vitamine Worst
maar dat is een pizzaquote:Op maandag 25 december 2023 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?![]()
![]()
Vanaf 15 januari eindelijk nieuw seizoen van Sluipschutters
Uw ADH vitamine Worst
Wil ik dat wetenquote:Ja Duhquote:Op maandag 25 december 2023 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben geen vet vrij papierke he, ik ben die worst in dat papierke
en de koning van de troon![]()
![]()
Ga je lekker vlammen met die rode curry?quote:Op maandag 25 december 2023 15:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil ik dat weten
[..]
Ja Duh
en de koning van de troonUw ADH vitamine Worst
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je lekker vlammen met die rode curry?![]()
![]()
Mij ook niet gezien, gewoon beetje pittig is voldoendequote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou overUw ADH vitamine Worst
Zo ik zit weer op de bankOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken wasquote:![]()
![]()
8u met een dikke paffert op het terras is nog beterquote:Op maandag 25 december 2023 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken wasUw ADH vitamine Worst
Thee bolkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet bovenquote:Op maandag 25 december 2023 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
8u met een dikke paffert op het terras is nog beter![]()
![]()
White Christmasquote:Op maandag 25 december 2023 15:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet boven
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan ben je echt af.
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken
zo ben ik ook ooit begonnen hier, als kloon van Danny maar nu is hij er niet meer zo blij meequote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken![]()
![]()
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wie is er een kloon volgens jou?quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Dan ben je echt af.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
maar niet voor goede gesprekkenquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.![]()
![]()
Beste gesprekken zijn dat juistquote:
dit niet weer he. `lol over klonen, jullie weten mijn mening er wel over...Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel staquote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken![]()
Nee en die boeit me ook niet echtquote:Op maandag 25 december 2023 16:00 schreef kree het volgende:
dit niet weer he. `lol over klonen, jullie weten mijn mening er wel over...
Mijn gemiddelde kloon was al gebanned voor jij je registreerde dus je zou er zomaar 1 kunnen zijn![]()
![]()
Dat is meer iets voor SEX of KPDquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.![]()
![]()
kloon gekloonde om met de kloon van jezelf weer naar je kloon te praten,.,,, ja gezellig wel
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhoudenquote:Op maandag 25 december 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel sta
nee joh want je ziet er vast veel leuker uit als je vanaf de spiegel naar iemand anders kijkt.quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden![]()
Hoeveelste?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken jaquote:Op maandag 25 december 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?
En ik wil niet met mezelf geconfronteerd worden
auw damn heb wat smeer olie in mn oog nu ofzo of iets van vet lol, mss had ik ff handen moeten wassen.Do what you love, love what you do!![]()
Eerste van de dag pasquote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken ja
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemenquote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik begin niet na die pijn van gisterquote:
Ik ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 25 december 2023 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemen
Wijn dan maar?quote:Op maandag 25 december 2023 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begin niet na die pijn van gisterReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Drakinnenbolk
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik hou het op thee.quote:
Koffie reageerde mijn maag ook al op dus even niks raarsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuurquote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....
Bolk weer mezelf
KwartetDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar meequote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik hou het op thee.
Koffie reageerde mijn maag ook al op dus even niks raarsReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik moest zo lachen nog he laatst nog op werk, moest een Duitser opvangen ff om te begeleiden etc blabla. Dus ik daar in de ochtend op parkeerplaats, morgen. ik ben kree bladiebal.
`gelukkig sprak ie ook nog engels en kan Duits wel verstaan maar spreken wat minder.
Maargoed ik zei dus in engels. yo you wan;t a cup of Coffey first lol op gebroken ergens zoals Nederlands dat doen.
Doe maar ich chocolate, nou geen mens die dat zuipt, maargoed t komt nog uit die koffieautomaat ook, wss op de terugweg heeft ie paar keer moet schijten. maar eigen schuld dan.Do what you love, love what you do!![]()
Het zakt wel hoop ik, vanmorgen ging het al iets beter en mijn hoofd barst ook al niet meer uit elkaarquote:Op maandag 25 december 2023 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar mee
Moet ie al helemaal geen kombucha proberenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef kree het volgende:
was een aardige vent btw wel echte techneut.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Na 10 wandelen en daarna goed poepen was alles wel verholpenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zakt wel hoop ik, vanmorgen ging het al iets beter en mijn hoofd barst ook al niet meer uit elkaar
Moet ie al helemaal geen kombucha proberenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef kree het volgende:
was een aardige vent btw wel echte techneut.Poeptopicquote:Op maandag 25 december 2023 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na 10 wandelen en daarna goed poepen was alles wel verholpen
Ja, kombucha zal ik van af blijvenquote:Op maandag 25 december 2023 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ie al helemaal geen kombucha proberen
[..]
Poeptopic
Er zijn maar weinigen die wel met zichzelf geconfronteerd willen wordenquote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En ik wil niet met mezelf geconfronteerd worden![]()
![]()
technisch Duits is btw wel lastig te volgen, maar schat mee er nog aardig in in om het wel te begrijpen enzo.quote:Op maandag 25 december 2023 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ie al helemaal geen kombucha proberen
[..]
PoeptopicDo what you love, love what you do!![]()
hoe doen jullie dat eigenlijk? want ok Duits is denk voor de meeste te begrijpen en engels al helemaal.
maar wat als je de taal helemaal niet kent? Russisch bv. uiteindelijk kom je ver met handgebaren toch nog soort van.Do what you love, love what you do!![]()
het grappige is dat het dan ook niet meer uit maakt wat je zegt. gaat het om de klank icm handgebaren. je kunt net zo goed aaaaaaah booooeeee ieeee daaaaaa blabla zeggen en het uitbeelden.Do what you love, love what you do!![]()
Google translate.quote:Op maandag 25 december 2023 16:26 schreef kree het volgende:
maar wat als je de taal helemaal niet kent? Russisch bv. uiteindelijk kom je ver met handgebaren toch nog soort van.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Omdraaien en weglopenquote:Op maandag 25 december 2023 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja dat zei je er niet bij. Dan wijs ik wel aan wat ik bedoelquote:Op maandag 25 december 2023 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?
ja en wat als je er nu bent voor werk en op een missie dus om een machine te repareren en je zit ergens op de Atlantic Ocean waar mobieltjes het sowieso al niet doen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
nu wel, toen niet LOL. dat was er nog niet joh. deze komt nog ff uit de tijd van dat we net sms konden sturen.quote:Op maandag 25 december 2023 16:35 schreef devzero het volgende:
Google translate app werkt ook prima offline.
Maargoed nu nog hoor dit, want ok mobieltje erbij houden. tis nog steeds nieuw voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
ja toch of uitbeelden en wijzen enzo, kom je nog een eind mee. mss nog beter als translatie.quote:Op maandag 25 december 2023 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij. Dan wijs ik wel aan wat ik bedoelDo what you love, love what you do!![]()
Maar wat als je op een missie op de maan bent en je komt een marsmannetje tegen. Neem je een hap of wijs je op je flux capacitor?![]()
denk beetje uitbeelden van we komen in vrede ofzo?quote:Op maandag 25 december 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
Maar wat als je op een missie op de maan bent en je komt een marsmannetje tegen. Neem je een hap of wijs je op je flux capacitor?Do what you love, love what you do!![]()
Is een reëel probleemquote:Op maandag 25 december 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
Maar wat als je op een missie op de maan bent en je komt een marsmannetje tegen. Neem je een hap of wijs je op je flux capacitor?
♡♡♡♡![]()
Naar zn leidinggevende lopen en zeggen dat ik een andere oostblokker wil die wel communiceren. Hetzelfde als wat ik nu op het werk ook doequote:Op maandag 25 december 2023 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja en wat als je er nu bent voor werk en op een missie dus om een machine te repareren en je zit ergens op de Atlantic Ocean waar mobieltjes het sowieso al niet doen?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.quote:Op maandag 25 december 2023 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
denk beetje uitbeelden van we komen in vrede ofzo?![]()
owh ik weet hem wel. ff in die situatie he, zal hem je uitleggenquote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.
Doe je duimen en wijsvingers tegen elkaar en maak er een hartje van.Do what you love, love what you do!![]()
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoeldequote:Op maandag 25 december 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuur
Het was eigenlijk voor dev zelf bedoeld, maar niet serieus
quote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
lol wss mss wel LOL wil niet moeilik doen wss mss daarom google hihi
♡♡♡♡![]()
goede film welquote:Op maandag 25 december 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die clip net niet iets langer is, want aan het einde schieten ze iedereen neerReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Cheesy is soms ook leukquote:Op maandag 25 december 2023 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg cheesy, maar wel heel vermakelijk.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
ik zie het nog zo voor me hele kut machine en werkte voor geen reet op een russichse boot waar niemand engels sprak. en ok eentje die er op werkte dat kruisje slaan toen we de test gingen beginnen. serieus ik kwam ff niet meer bij. LOLDo what you love, love what you do!![]()
O gelukkig, want ik was wel heel boos.quote:Op maandag 25 december 2023 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoelde
Het was eigenlijk voor dev zelf bedoeld, maar niet serieus
Zullen we dan nu weer verder braaf spelen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hebben jullie ruzie gemaakt?quote:Op maandag 25 december 2023 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O gelukkig, want ik was wel heel boos.
Zullen we dan nu weer verder braaf spelen?
Dan maar de hele film bekijken.quote:Op maandag 25 december 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die clip net niet iets langer is, want aan het einde schieten ze iedereen neer
Heb hem meer dan 1 keer gezien, echt 1 die nooit verveeld
mjah soms maak je zo onwijze grappige dingetjes mee in werk. jullie nog wat? Of was het meer over potlood uitgeglipt in kantoor?Do what you love, love what you do!![]()
ik had nog wel eens dat filmpje ervan gedeeld enzo, maar dat was met de uitgeknipte stukjes. LOL. ik heb ze nu terug gevonden, lol alleen op verzoek en als je beloofd ze niet te delen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een grapje![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het was dan ook maar een grapje
Excuus, was niet mn bedoeling je boos te makenquote:Op maandag 25 december 2023 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Weer lekker braaf samen spelen
Jaquote:Op maandag 25 december 2023 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Excuus, was niet mn bedoeling je boos te maken
Weer lekker braaf samen spelen
Leuke act weerquote:Op maandag 25 december 2023 17:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Excuus, was niet mn bedoeling je boos te maken
Weer lekker braaf samen spelen![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou allemaal weer blij dan vriendjes en vriendinnetjes, dan zal de schoolmeester jullie nu wel weer naar het topic roepen. lol damn zeg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 17:17 schreef Mazikeen het volgende:
Interessante SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nee, ik hou er niet van mensen boos te maken. Behalve jou natuurlijkquote:
ik ruk jullie wel ff uit elkaar hoor no Problem. en zijn we weer bij de les.quote:Op maandag 25 december 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van mensen boos te maken. Behalve jou natuurlijkDo what you love, love what you do!![]()
Wat is het topic?quote:Op maandag 25 december 2023 17:18 schreef kree het volgende:
nou allemaal weer blij dan vriendjes en vriendinnetjes, dan zal de schoolmeester jullie nu wel weer naar het topic roepen. lol damn zeg.
En wie is de schoolmeester?quote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Nou dat is er dus nooit hier. hahaha. maar niet ruzie maken, * kree kan daar niet zo goed tegen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mensen worden wel vaker boos op mijquote:Op maandag 25 december 2023 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
En ik ben altijd braaf![]()
![]()
Ik heb hem ergens op mijn computer staan. Maar zal ook wel online te streamen zijn. Ik vond het een leuke filmquote:Op maandag 25 december 2023 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar de hele film bekijken.
Heb hem meer dan 1 keer gezien, echt 1 die nooit verveeld![]()
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?quote:
Meestal de stiefmoeder toch?quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Op een schip met russen onderweg naar de maan? Ik begrijp er niets meer van.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?![]()
Eerder de schoonmoeder. Waar denk je dat die naam "schoon" moeder vandaan komtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door devzero op 25-12-2023 17:34:23 ]![]()
vertel?quote:Op maandag 25 december 2023 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder de schoonmoeder. Waar denk je dat die naam "schoon" moeder vandaan komtDo what you love, love what you do!![]()
Maar @gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"quote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een schip met russen onderweg naar de maan? Ik begrijp er niets meer van.
+1quote:Op maandag 25 december 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van mensen boos te maken. Behalve jou natuurlijk![]()
![]()
Jij en Gianni zijn nou eenmaal een stuk slimmer dan ikquote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar @:gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"![]()
![]()
ik durf te wedden he want zijn wij niet gewend, maar leerde wat Russische woorden. maar soort van op die manier (moeten) ze elkaar aanspreken daar wel.quote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar @:gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"Do what you love, love what you do!![]()
Amy en ik begrijpen elkaar gewoon goedquote:Op maandag 25 december 2023 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en Gianni zijn nou eenmaal een stuk slimmer dan ik
en echt was tijd terug, maar echt jongens, eigenlijk kun je mensen zo niet aan het werk zetten..... echt ging kijken in die hutten toen ff op uitnodiging, maar er liepen kakkerlakken rond gewoon en met 8 in een echt kleine ruimte. Wij zaten bij de officieren 4 denk hoger. maar het is eigenlijk niet menswaardig.Do what you love, love what you do!![]()
Als twee handen op een wasmachinequote:Op maandag 25 december 2023 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amy en ik begrijpen elkaar gewoon goed![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn 2 handen op Amyquote:Op maandag 25 december 2023 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Als twee handen op een wasmachine
quote:Op maandag 25 december 2023 17:42 schreef Mazikeen het volgende:
Beetje jong, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik geloof je nietquote:
hebben jullie btw nog kadootjes gehad voor kerst?
Wij doen er niet zo aan want met sinterklaas maar jullie mss wel en wat?Do what you love, love what you do!![]()
@gianni61 's thuisland!quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef mario390 het volgende:
weten julie van welke land de
original van roie klied is??
De provincie Limburg. Rowe Heze is een band uit limburg. Kon je dat dialect verstaan?quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef mario390 het volgende:
weten julie van welke land de
original van roie klied is??![]()
Als mario zoiets vraagt, dan is het waarschijnlijk een cover van een Oostenrijks nummer waar een limburgse tekst op is gezet![]()
![]()
Het is Rowwen Heze!quote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De provincie Limburg. Rowe Heze is een band uit limburg. Kon je dat dialect verstaan?Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebrachtquote:Op maandag 25 december 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
Als mario zoiets vraagt, dan is het waarschijnlijk een cover van een Oostenrijks nummer waar een limburgse tekst op is gezetReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
of heel oude in een nieuw jasje.quote:Op maandag 25 december 2023 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebrachtDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar het origineel kwam van Hubert von Goisernquote:Op maandag 25 december 2023 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebracht
Weer een nutteloos feitje waar niemand wat aan heeft![]()
![]()
hou van feitjes/weetjesquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het origineel kwam van Hubert von Goisern
Weer een nutteloos feitje waar niemand wat aan heeft
Ik zal dit voor altijd onthoudenquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Weer een nutteloos feitje waar niemand wat aan heeftReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Huub huub huub barbatruc!quote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Weer een nutteloos feitje waar niemand wat aan heeftYou're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
tis wel grappig want moet wel eens soort van die keyboard 2 partijen doen en dan ook met accordeon. als geluidje, denk je tis simpel na te maken, maar niet echt. LOLDo what you love, love what you do!![]()
Niet geklikt
Rowwen heze for lifeReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
owh ik vond hem wel leuk. ff voor teuusendoor, een hele serie hieraan moet je me ook niet aan doenquote:
veel plezier makkerquote:Op maandag 25 december 2023 18:05 schreef devzero het volgende:
Ik ben ervandoor, tijd voor een kerstlunch
Nog een bolkjequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nee. Ben al aan het etenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
![]()
Dankje. Dat is het zekerquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik was net lekker bezigquote:
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 18:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet afwassenquote:
Eten op spelletjes tijdThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
👀 HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 19:10 schreef Mazikeen het volgende:
👀 HihiDeze is wel een beetje engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: