Wil ik dat wetenquote:
Ja Duhquote:Op maandag 25 december 2023 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben geen vet vrij papierke he, ik ben die worst in dat papierke
Ga je lekker vlammen met die rode curry?quote:Op maandag 25 december 2023 15:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil ik dat weten
[..]
Ja Duh
en de koning van de troon
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je lekker vlammen met die rode curry?
Mij ook niet gezien, gewoon beetje pittig is voldoendequote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou over
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken wasquote:
8u met een dikke paffert op het terras is nog beterquote:Op maandag 25 december 2023 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken was
Thee bolkquote:
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet bovenquote:Op maandag 25 december 2023 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
8u met een dikke paffert op het terras is nog beter
White Christmasquote:Op maandag 25 december 2023 15:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet boven
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.
zo ben ik ook ooit begonnen hier, als kloon van Danny maar nu is hij er niet meer zo blij meequote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken
Wie is er een kloon volgens jou?quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.
maar niet voor goede gesprekkenquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.
Beste gesprekken zijn dat juistquote:
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel staquote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken
Nee en die boeit me ook niet echtquote:Op maandag 25 december 2023 16:00 schreef kree het volgende:
dit niet weer he. `lol over klonen, jullie weten mijn mening er wel over...
Dat is meer iets voor SEX of KPDquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |