Ik ga dat donderdag spelen, is het een beetje leuk?quote:Op maandag 25 december 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwen
Dank uquote:Op maandag 25 december 2023 14:16 schreef Tjalala het volgende:
Blijkbaar kunt u er beter ver vandaag blijven devzero, dat hoor ik net uit een zeer betrouwbare bron.
Maar dan vergeet ik het weer aan te zettenquote:Op maandag 25 december 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
Je kan hem uitzetten tot ze bij het punt zijn wat jij wil horen.
True.quote:Op maandag 25 december 2023 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Dat is de charme van de top2000, anders kun je ook gewoon spotify aanzetten!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-12-2023 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Uhuhquote:Op maandag 25 december 2023 13:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik drink altijd verantwoord dus dat soort dingen zou ik noooooooooooooit doen
Oh, die werken ook op 1e kerstdag?quote:Op maandag 25 december 2023 14:48 schreef Harrie het volgende:
Zo, heerlijk als ze ook gewoon 1ste kerstdag je bier komen brengen
Goeie service van de picnic
Ik stond er ook van te kijkenquote:Op maandag 25 december 2023 14:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die werken ook op 1e kerstdag?
Vers bier!
Oh dat wist ik niet! Maar begin nu inderdaad te twijfelen of ik ze ooit in Duitsland gezien heb.quote:Op maandag 25 december 2023 14:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het volgens mij typisch nederlands is. Ik heb ze hier nog nooit in de winkel gezien
Ja de meeste mensen zullen het wel de dag voor kerst willen, om alvast voorbereidingen te doen.quote:Op maandag 25 december 2023 14:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijkenWilde eigenlijk zaterdag bestellen voor Gisteren maar toen was er geen bezorgmoment vandaag en morgen gewoon wel.
Ze doen allemaal maar, ik maak vandaag gewoon een heerlijke voedzame maaltijd kerst of niet, dat gelul met extra voorbereiding enzo is allemaal zo triest.quote:Op maandag 25 december 2023 15:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja de meeste mensen zullen het wel de dag voor kerst willen, om alvast voorbereidingen te doen.
Denk dat de supermarkten nu ook wel een stuk rustiger zijn.
Ik zat me af te vragen of mijn broer in Berlijn kerstkransjes heeft. Misschien die chocoladedingen, maar de koekjes variant is wel erg nederlands.quote:Op maandag 25 december 2023 15:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet! Maar begin nu inderdaad te twijfelen of ik ze ooit in Duitsland gezien heb.
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?quote:Op maandag 25 december 2023 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat me af te vragen of mijn broer in Berlijn kerstkransjes heeft. Misschien die chocoladedingen, maar de koekjes variant is wel erg nederlands.
Heeeej vetvrijpapierkequote:Op maandag 25 december 2023 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?
Nee bolk bolkjequote:
wat voor spellen bedoel jequote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.
Spelletjes op fokquote:
Ben geen vet vrij papierke he, ik ben die worst in dat papierkequote:Op maandag 25 december 2023 15:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heeeej vetvrijpapierke![]()
Jij bent mijn inspiratie voor het eten vandaagrode Thaise curry gaat het worden
Proost trouwens
maar dat is een pizzaquote:Op maandag 25 december 2023 15:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je dan op een gegeven moment uit wanhoop bij een pizzaria vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |