Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Fijne kerstdagenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
idd van mij ook, en echt heb met hoop van jullie wel eens discussie gehad, maar weet het is goed bedoelt. en stop er niet mee. Maar eigenlijk vind ik jullie allemaal aardig, dus fijne kerstdagen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik blijf gewoon vuurspuwen
Gezeik?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
van mij hoor niet op jullie, maar op belastingen was ie meer bedoelt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Die dennenboom moet nou eenmaal een keer in de fikquote:Op maandag 25 december 2023 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk we herkennen ons kwaliteiten hier altijd.
hahahaha hmmms mss moet iemand iets liefs Kersts inzetten ofzo, ik lees wel ff mee, zo gezeik weer van me.Do what you love, love what you do!![]()
Gezeik is vaak kersttraditie in veel familiesquote:Op maandag 25 december 2023 12:45 schreef kree het volgende:
[..]
van mij hoor niet op jullie, maar op belastingen was ie meer bedoelt.
mooiste moment van kerst ja, verbranden die hap.quote:Op maandag 25 december 2023 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Die dennenboom moet nou eenmaal een keer in de fik
Do what you love, love what you do!![]()
nouja hahaha ik wil het niet maar komt het bij mij iig ook op neer, alleen maar gezeik man, heb er helemaal geen zin in. LOLquote:Op maandag 25 december 2023 12:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Gezeik is vaak kersttraditie in veel familiesDo what you love, love what you do!![]()
Ik doe niet echt aan kerst verder.quote:Op maandag 25 december 2023 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
mooiste moment van kerst ja, verbranden die hap.
Zal wel boek lezen na het familie etentje worden vanavond.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
gaat duindorp btw nog half Scheveningen in die fik steken dit jaar? mooi wel mn manager woont daar ergens. hahaha
edit niet dat ik het hem gun om in de fik te gaan btw. hahaha kan weer zo verkeerd begrepen worden, mag hem wel. maar meer voor de mooie verhalen.Do what you love, love what you do!![]()
ik ook niet hoor morgen ff langs want zo afgesproken ivm planning enzo. voor de rest boeit t me ook niet zo heel veel.quote:Op maandag 25 december 2023 12:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe niet echt aan kerst verder.
Zal wel boek lezen na het familie etentje worden vanavond.Do what you love, love what you do!![]()
Zoiets hier ookquote:Op maandag 25 december 2023 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet hoor morgen ff langs want zo afgesproken ivm planning enzo. voor de rest boeit t me ook niet zo heel veel.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jaaa mama gaat de worstenbroodjes in de oven doen!!..hier kwam ik voorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja alleen wel wijn vandaagquote:Op maandag 25 december 2023 13:07 schreef Harrie het volgende:
Ik geloof het allemaal wel met die kerstdagen, gewoon op tijd beginnen vandaaghoogste tijd
Ben al bezig
Dus wijn bolk![]()
![]()
Jij mag mij altijd bolkenquote:Op maandag 25 december 2023 13:18 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen wel wijn vandaag
Ben al bezig
Dus wijn bolk![]()
Proost![]()
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwenquote:Op maandag 25 december 2023 13:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lunch binnen gepropt en nu met je ouders heel de middag klaverjassen en wijn zuipen![]()
![]()
ben ik blij dat ik gewoon heel de middag heb om te drinken ipv 30 secondenquote:Op maandag 25 december 2023 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee 30 seconds. Mannen tegen de vrouwen![]()
![]()
Dat klinkt inderdaad een stuk beter dan alles in 30 secondenquote:Op maandag 25 december 2023 13:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik gewoon heel de middag heb om te drinken ipv 30 seconden![]()
Allesquote:Op maandag 25 december 2023 13:30 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad een stuk beter dan alles in 30 seconden![]()
![]()
ik kan dit blikje wel weg tikken binnen 30 seconden maar als ik dat ga proberen totdat hetop is dan denk ik dat ik eerder dood ben
![]()
![]()
Rustig aan dan maar, geniet u er ook wat meer van!quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef Harrie het volgende:
ik kan dit blikje wel weg tikken binnen 30 seconden maar als ik dat ga proberen totdat hetop is dan denk ik dat ik eerder dood ben
![]()
Er staat nog ene record op mijn naam in de skihut.quote:Op maandag 25 december 2023 13:35 schreef Harrie het volgende:
Halve liter bier, een cocktail en een shotje in 36 seconden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2023 13:38:06 ]![]()
Uquote:Op maandag 25 december 2023 13:36 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar, geniet u er ook wat meer van!flikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uflikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
Ik drink altijd verantwoord dus dat soort dingen zou ik noooooooooooooit doenquote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Er staat nog ene record op mijn naam in de skihut.
Halve liter bier, een cocktail en een shotje in 36 seconden![]()
![]()
U of jij was de optie en ik ben lui...quote:Op maandag 25 december 2023 13:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Uflikker lekker op joh, zo oud ben ik ook weer niet
![]()
goeie kutsmoes welquote:Op maandag 25 december 2023 13:39 schreef Tjalala het volgende:
[..]
U of jij was de optie en ik ben lui...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: