ik ruk jullie wel ff uit elkaar hoor no Problem. en zijn we weer bij de les.quote:Op maandag 25 december 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van mensen boos te maken. Behalve jou natuurlijk
Wat is het topic?quote:Op maandag 25 december 2023 17:18 schreef kree het volgende:
nou allemaal weer blij dan vriendjes en vriendinnetjes, dan zal de schoolmeester jullie nu wel weer naar het topic roepen. lol damn zeg.
En wie is de schoolmeester?quote:
Nou dat is er dus nooit hier. hahaha. maar niet ruzie maken, * kree kan daar niet zo goed tegen.quote:
Mensen worden wel vaker boos op mijquote:Op maandag 25 december 2023 16:51 schreef drakin het volgende:
[..]
O gelukkig, want ik was wel heel boos.
Zullen we dan nu weer verder braaf spelen?
Ik heb hem ergens op mijn computer staan. Maar zal ook wel online te streamen zijn. Ik vond het een leuke filmquote:Op maandag 25 december 2023 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan maar de hele film bekijken.
Heb hem meer dan 1 keer gezien, echt 1 die nooit verveeld
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?quote:
Meestal de stiefmoeder toch?quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?
Op een schip met russen onderweg naar de maan? Ik begrijp er niets meer van.quote:Op maandag 25 december 2023 17:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En zit er ook iemand klem in de wasmachine?
Eerder de schoonmoeder. Waar denk je dat die naam "schoon" moeder vandaan komtquote:
vertel?quote:Op maandag 25 december 2023 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Eerder de schoonmoeder. Waar denk je dat die naam "schoon" moeder vandaan komt
Maar @gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"quote:Op maandag 25 december 2023 17:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Op een schip met russen onderweg naar de maan? Ik begrijp er niets meer van.
+1quote:Op maandag 25 december 2023 17:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik hou er niet van mensen boos te maken. Behalve jou natuurlijk
Jij en Gianni zijn nou eenmaal een stuk slimmer dan ikquote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar @:gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"
ik durf te wedden he want zijn wij niet gewend, maar leerde wat Russische woorden. maar soort van op die manier (moeten) ze elkaar aanspreken daar wel.quote:Op maandag 25 december 2023 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar @:gianni61 snapt het! Het kwam door het gebruik van het woord "meester"
Amy en ik begrijpen elkaar gewoon goedquote:Op maandag 25 december 2023 17:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Jij en Gianni zijn nou eenmaal een stuk slimmer dan ik
Als twee handen op een wasmachinequote:Op maandag 25 december 2023 17:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Amy en ik begrijpen elkaar gewoon goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn 2 handen op Amyquote:Op maandag 25 december 2023 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Als twee handen op een wasmachine
quote:Op maandag 25 december 2023 17:42 schreef Mazikeen het volgende:
Beetje jong, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |