Naar zn leidinggevende lopen en zeggen dat ik een andere oostblokker wil die wel communiceren. Hetzelfde als wat ik nu op het werk ook doequote:Op maandag 25 december 2023 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja en wat als je er nu bent voor werk en op een missie dus om een machine te repareren en je zit ergens op de Atlantic Ocean waar mobieltjes het sowieso al niet doen?
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.quote:Op maandag 25 december 2023 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
denk beetje uitbeelden van we komen in vrede ofzo?
owh ik weet hem wel. ff in die situatie he, zal hem je uitleggenquote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoeldequote:Op maandag 25 december 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuur
quote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
lol wss mss wel LOL wil niet moeilik doen wss mss daarom google hihi
goede film welquote:Op maandag 25 december 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die clip net niet iets langer is, want aan het einde schieten ze iedereen neer
Cheesy is soms ook leukquote:Op maandag 25 december 2023 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg cheesy, maar wel heel vermakelijk.
O gelukkig, want ik was wel heel boos.quote:Op maandag 25 december 2023 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoelde
Het was eigenlijk voor dev zelf bedoeld, maar niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |