Wil ik dat wetenquote:
Ja Duhquote:Op maandag 25 december 2023 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben geen vet vrij papierke he, ik ben die worst in dat papierke
Ga je lekker vlammen met die rode curry?quote:Op maandag 25 december 2023 15:22 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wil ik dat weten
[..]
Ja Duh
en de koning van de troon
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou overquote:Op maandag 25 december 2023 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga je lekker vlammen met die rode curry?
Mij ook niet gezien, gewoon beetje pittig is voldoendequote:Op maandag 25 december 2023 15:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Gewoon lekker eten geen extreme pepers dat laat ik aan jou over
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken wasquote:
8u met een dikke paffert op het terras is nog beterquote:Op maandag 25 december 2023 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had om 9:00 mijn tijd al een slokje wijn op. Te vroeg, maar ik moest toch proeven wat ik aan het maken was
Thee bolkquote:
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet bovenquote:Op maandag 25 december 2023 15:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
8u met een dikke paffert op het terras is nog beter
White Christmasquote:Op maandag 25 december 2023 15:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
om 1 uur paar dikke lijnen om het optimale uit de kerstdagen te halen gaat daar niet boven
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.
zo ben ik ook ooit begonnen hier, als kloon van Danny maar nu is hij er niet meer zo blij meequote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken
Wie is er een kloon volgens jou?quote:Op maandag 25 december 2023 15:19 schreef Mickytjuh het volgende:
Mensen die kloontjes aanmaken voor spellen.
Dan ben je echt af.
maar niet voor goede gesprekkenquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.
Beste gesprekken zijn dat juistquote:
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel staquote:Op maandag 25 december 2023 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Handig, dan kun je met jezelf spelletjes spelen!
Ik heb een kloon voor de goede gesprekken
Nee en die boeit me ook niet echtquote:Op maandag 25 december 2023 16:00 schreef kree het volgende:
dit niet weer he. `lol over klonen, jullie weten mijn mening er wel over...
Dat is meer iets voor SEX of KPDquote:Op maandag 25 december 2023 15:58 schreef drakin het volgende:
Er zijn ook gewoon solo varianten van spellen.
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhoudenquote:Op maandag 25 december 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel sta
nee joh want je ziet er vast veel leuker uit als je vanaf de spiegel naar iemand anders kijkt.quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden
Hoeveelste?quote:
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken jaquote:Op maandag 25 december 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?
Eerste van de dag pasquote:
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken ja
En ik wil niet met mezelf geconfronteerd worden
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemenquote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik begin niet na die pijn van gisterquote:
Ik ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 25 december 2023 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemen
Wijn dan maar?quote:Op maandag 25 december 2023 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begin niet na die pijn van gister
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....quote:
Nee ik hou het op thee.quote:
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuurquote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar meequote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik hou het op thee.
Koffie reageerde mijn maag ook al op dus even niks raars
Het zakt wel hoop ik, vanmorgen ging het al iets beter en mijn hoofd barst ook al niet meer uit elkaarquote:Op maandag 25 december 2023 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar mee
Moet ie al helemaal geen kombucha proberenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef kree het volgende:
was een aardige vent btw wel echte techneut.
Na 10 wandelen en daarna goed poepen was alles wel verholpenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zakt wel hoop ik, vanmorgen ging het al iets beter en mijn hoofd barst ook al niet meer uit elkaar
Moet ie al helemaal geen kombucha proberenquote:Op maandag 25 december 2023 16:15 schreef kree het volgende:
was een aardige vent btw wel echte techneut.
Poeptopicquote:Op maandag 25 december 2023 16:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Na 10 wandelen en daarna goed poepen was alles wel verholpen
Ja, kombucha zal ik van af blijvenquote:Op maandag 25 december 2023 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ie al helemaal geen kombucha proberen
[..]
Poeptopic
Er zijn maar weinigen die wel met zichzelf geconfronteerd willen wordenquote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
technisch Duits is btw wel lastig te volgen, maar schat mee er nog aardig in in om het wel te begrijpen enzo.quote:Op maandag 25 december 2023 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Moet ie al helemaal geen kombucha proberen
[..]
Poeptopic
Google translate.quote:Op maandag 25 december 2023 16:26 schreef kree het volgende:
maar wat als je de taal helemaal niet kent? Russisch bv. uiteindelijk kom je ver met handgebaren toch nog soort van.
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?quote:
Omdraaien en weglopenquote:Op maandag 25 december 2023 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?
Ja dat zei je er niet bij. Dan wijs ik wel aan wat ik bedoelquote:Op maandag 25 december 2023 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ff voor de grap, leuk als alle mobieltjes het niet doen enzo. en ja meegemaakt, maargoed is tijdje terug, maar nog. wat dan?
ja en wat als je er nu bent voor werk en op een missie dus om een machine te repareren en je zit ergens op de Atlantic Ocean waar mobieltjes het sowieso al niet doen?quote:
nu wel, toen niet LOL. dat was er nog niet joh. deze komt nog ff uit de tijd van dat we net sms konden sturen.quote:Op maandag 25 december 2023 16:35 schreef devzero het volgende:
Google translate app werkt ook prima offline.
ja toch of uitbeelden en wijzen enzo, kom je nog een eind mee. mss nog beter als translatie.quote:Op maandag 25 december 2023 16:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat zei je er niet bij. Dan wijs ik wel aan wat ik bedoel
denk beetje uitbeelden van we komen in vrede ofzo?quote:Op maandag 25 december 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
Maar wat als je op een missie op de maan bent en je komt een marsmannetje tegen. Neem je een hap of wijs je op je flux capacitor?
Is een reëel probleemquote:Op maandag 25 december 2023 16:38 schreef devzero het volgende:
Maar wat als je op een missie op de maan bent en je komt een marsmannetje tegen. Neem je een hap of wijs je op je flux capacitor?
Naar zn leidinggevende lopen en zeggen dat ik een andere oostblokker wil die wel communiceren. Hetzelfde als wat ik nu op het werk ook doequote:Op maandag 25 december 2023 16:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja en wat als je er nu bent voor werk en op een missie dus om een machine te repareren en je zit ergens op de Atlantic Ocean waar mobieltjes het sowieso al niet doen?
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.quote:Op maandag 25 december 2023 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
denk beetje uitbeelden van we komen in vrede ofzo?
owh ik weet hem wel. ff in die situatie he, zal hem je uitleggenquote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe? Wikipedia kun je niet raadplegen op de maan.
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoeldequote:Op maandag 25 december 2023 16:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuur
quote:Op maandag 25 december 2023 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
lol wss mss wel LOL wil niet moeilik doen wss mss daarom google hihi
goede film welquote:Op maandag 25 december 2023 16:45 schreef devzero het volgende:
Jammer dat die clip net niet iets langer is, want aan het einde schieten ze iedereen neer
Cheesy is soms ook leukquote:Op maandag 25 december 2023 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg cheesy, maar wel heel vermakelijk.
O gelukkig, want ik was wel heel boos.quote:Op maandag 25 december 2023 16:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ow nee hoor! Moest zelfs even nadenken welke woordenwisseling je bedoelde
Het was eigenlijk voor dev zelf bedoeld, maar niet serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |