Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhoudenquote:Op maandag 25 december 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon een spiegel voor. Hoewel ik natuurlijk wel met mijn rug naar de spiegel sta
nee joh want je ziet er vast veel leuker uit als je vanaf de spiegel naar iemand anders kijkt.quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?quote:Op maandag 25 december 2023 16:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Na, ik ga mezelf natuurlijk geen spiegel voorhouden
Hoeveelste?quote:
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken jaquote:Op maandag 25 december 2023 16:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je jezelf niet ziet in de spiegel?
quote:
quote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken ja
En ik wil niet met mezelf geconfronteerd worden
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemenquote:Op maandag 25 december 2023 16:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, van sommige mensen kan ik het bloed wel drinken ja
En ik wil niet met mezelf geconfronteerd worden
Ik begin niet na die pijn van gisterquote:
Ik ben wel nieuwsgierig nuquote:Op maandag 25 december 2023 16:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe denk niet dat je die mensen gaat noemen
Wijn dan maar?quote:Op maandag 25 december 2023 16:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik begin niet na die pijn van gister
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....quote:
Nee ik hou het op thee.quote:
Ik maak kans om genoemd te worden na 1 keer een woordenwisseling met haar. Draken spuwen nou eenmaal vuurquote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook, maar hoop dan toch dat ik er niet bij zit eigenlijk....
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar meequote:Op maandag 25 december 2023 16:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee ik hou het op thee.
Koffie reageerde mijn maag ook al op dus even niks raars
Het zakt wel hoop ik, vanmorgen ging het al iets beter en mijn hoofd barst ook al niet meer uit elkaarquote:Op maandag 25 december 2023 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn maag had het vanmorgen ook even lastig. Maar hij doet het er maar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |