Ik geloof je nietquote:
@gianni61 's thuisland!quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef mario390 het volgende:
weten julie van welke land de
original van roie klied is??
De provincie Limburg. Rowe Heze is een band uit limburg. Kon je dat dialect verstaan?quote:Op maandag 25 december 2023 17:47 schreef mario390 het volgende:
weten julie van welke land de
original van roie klied is??
Het is Rowwen Heze!quote:Op maandag 25 december 2023 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
De provincie Limburg. Rowe Heze is een band uit limburg. Kon je dat dialect verstaan?
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebrachtquote:Op maandag 25 december 2023 17:49 schreef devzero het volgende:
Als mario zoiets vraagt, dan is het waarschijnlijk een cover van een Oostenrijks nummer waar een limburgse tekst op is gezet
of heel oude in een nieuw jasje.quote:Op maandag 25 december 2023 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebracht
Ja, maar het origineel kwam van Hubert von Goisernquote:Op maandag 25 december 2023 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zo zijn er heel veel liedjes die in meerdere talen zijn uitgebracht
hou van feitjes/weetjesquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar het origineel kwam van Hubert von Goisern
Weer een nutteloos feitje waar niemand wat aan heeft
Ik zal dit voor altijd onthoudenquote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Huub huub huub barbatruc!quote:Op maandag 25 december 2023 17:52 schreef devzero het volgende:
[..]
owh ik vond hem wel leuk. ff voor teuusendoor, een hele serie hieraan moet je me ook niet aan doenquote:
veel plezier makkerquote:Op maandag 25 december 2023 18:05 schreef devzero het volgende:
Ik ben ervandoor, tijd voor een kerstlunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |