SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Klote sfeer sinds Schreuder was toch echt wel een onderdeel van het probleem. Niet het enige probleem natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Toch een beetje een gebrek aan sfeer dit
Sorry, ik heb eigenlijk de regel dat ik mijn gemoedstoestand niet negatief laat beïnvloeden door voetbal. Maar ze maken het me nu wel moeilijkquote:
Bijna iedereen die normaal speelt en nu niet doet dat wegens blessure, Brobbey is de enige die gespaard wordt.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Heerlijk die arrogantie om met Ajax D te beginnen, want Ajax A voetbalt zo lekker.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klote sfeer sinds Schreuder was toch echt wel een onderdeel van het probleem. Niet het enige probleem natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Schreuder krijgt nog de schuld.
Oh ja, dat is waar ook... jullie volgen Ajax beter dan welke Ajacied dan ook..quote:
Ligt vast aan Alfredquote:Op donderdag 21 december 2023 19:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dat is waar ook... jullie volgen Ajax beter dan welke Ajacied dan ook..
Sar niet, die is gewoon niet capabel genoeg en gewoon (mis)bruikt....quote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Mislinrat , Sar en hockeyer kunnen wedijveren met oa Munsterman en Scheringa als het om oplichten gaat.
Mwa hij wilde zelf ook maar al te graag een Overmars-rol.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sar niet, die is gewoon niet capabel genoeg en gewoon (mis)bruikt....
Mjah, maar dat vind ik meer een overschatting van eigen kunde dan oplichting.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa hij wilde zelf ook maar al te graag een Overmars-rol.
Wat is er oplichting aanquote:Op donderdag 21 december 2023 19:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mjah, maar dat vind ik meer een overschatting van eigen kunde dan oplichting.
Die Duitser is gewoon een pure oplichter gebleken...
Als je daar een leuke deal met metz over kan sluiten moet je dat echt doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
wAaRom sPeeLt mIkauTadZe nieT ?
Uitgebreide dankbrief erbij .quote:Op donderdag 21 december 2023 19:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als je daar een leuke deal met metz over kan sluiten moet je dat echt doen.
Scheringa in dat rijtje durven noemen, man man man..quote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Mislinrat , Sar en hockeyer kunnen wedijveren met oa Munsterman en Scheringa als het om oplichten gaat.
Die rare constructies rondom die transfers bijvoorbeeld. Zal wettelijk vast allemaal mogen, maar koosjer is het nietquote:
Die kan echt niet voetballen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
wAaRom sPeeLt mIkauTadZe nieT ?
Mjah, het is aan alle kanten fout.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die rare constructies rondom die transfers bijvoorbeeld. Zal wettelijk vast allemaal mogen, maar koosjer is het niet
Overmars lacht zich echt de teringquote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Avila is ook wel een grote grap van een speler
Overmars heeft zo teringhard gelachen om die 13 mioquote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Avila is ook wel een grote grap van een speler
Zo hard dat ie een spontaan een hartverzakking kreeg..quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Overmars heeft zo teringhard gelachen om die 13 mio
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Wotte het volgende:
Ik kan hier op dit moment niet zoveel positiefs van maken.
Op die grasmat sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Je kan er vergif op innemen Ajax op achterstand dan kom jij je hol uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Dit is helemaal geen derde klasserquote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Veel slechter heb ik Ajax idd nog nooit zien spelen....quote:
Ik heb nog goede hoop op Gaaeiquote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Wotte het volgende:
In ieder geval wel een fantastische goal.
Volgens de data de beste back van Denemarken.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is fucking voetbal Gaaei, geen korfbal
Wat dit een zondagsschotquote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meer
Zou dat nodig zijn?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
Ik kom ook net thuis. Met ziekenwagen afgevoerd vanmiddag. Hier fleur ik van op.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Enchanter het volgende:
Kom net thuis , slechts 1-0 achter tegen het nietige Hercules
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
Hoezoquote:Op donderdag 21 december 2023 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom ook net thuis. Met ziekenwagen afgevoerd vanmiddag. Hier fleur ik van op.
Weet je wat het is, je blijft aan de gang dit seizoen. Heb ook nog wel andere hobby's.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik dacht dat we het dieptepunt toch wel hadden gehad, maar het kan blijkbaar nog slechter dan onder Steijn met deze selectie.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je blijft aan de gang dit seizoen. Heb ook nog wel andere hobby's.
Psv was vorig seizoen regelmatig ook kut met peren. Die deden qua onkunde zelden onder voor Schreuder en zijn jongens. d Drie(?) gerichte aankopen en een capabele trainer verder en het is hosanna.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het dieptepunt toch wel hadden gehad, maar het kan blijkbaar nog slechter dan onder Steijn met deze selectie.
Heeft die ook maar ooit iemand hier beweerd? Of verzin je nu dingen zodat je een matige troll poging kan wagen?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ramaj was de beste keeper van de Eredivisie toch?
De spelers van Ajax houden de doorgebroken spelers van Hercules al vast.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef AmenhotepIV het volgende:
Vanavond weer een troost/knuffelsessie op de dam?
Matig is na vanavond een heel ander begrip.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heeft die ook maar ooit iemand hier beweerd? Of verzin je nu dingen zodat je een matige troll poging kan wagen?
Vind het eerlijk gezegd bijzonder lastig om de beste keeper in de Eredivisie aan te wijzen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja maar dit soort ongein is wel heel erg.. en ik denk dat we wel iets meer dan drie goede aankopen nodig hebben...quote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Psv was vorig seizoen regelmatig ook kut met peren. Die deden qua onkunde zelden onder voor Schreuder en zijn jongens. d Drie(?) gerichte aankopen en een capabele trainer verder en het is hosanna.
Geef de moed niet op vrienden. Dit seizoen gewoon weer even stilzitten en geschoren worden.
Oh ik niet.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd bijzonder lastig om de beste keeper in de Eredivisie aan te wijzen.
Als ik van der Sar was zou ik hem na deze wedstrijd echt ontslaan en Peter Bosz aanstellen, channante bedoelingquote:Op donderdag 21 december 2023 20:14 schreef De_Pel het volgende:
Jeeeeemig dit kan toch niet man. Wát een ontzettende prutser is die Maurice Steijn ook!!
Als Feyenoord principieel afvalt is het wel lastig ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het eerlijk gezegd bijzonder lastig om de beste keeper in de Eredivisie aan te wijzen.
Moet je na gaan hoe slecht je troll poging isquote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Matig is na vanavond een heel ander begrip.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:21 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik heb ff gekeken, Hercules heeft van hun laatste 7 wedstrijden in de derde divisie er 5 verloren, 1 gelijk en 1 gewonnen. Het ligt dus echt aan Ajax.
Ben je weer denkbeeldige argumenten aan het verzinnen in je hoofd zodat je met jezelf in discussie kan gaan?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
triple biertjes hoogstensquote:Op donderdag 21 december 2023 20:19 schreef alpeko het volgende:
Dat wordt geen triple dit seizoen voor Ajax
Nee ik gooi een bal op die jullie inkoppen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je weer denkbeeldige argumenten aan het verzinnen in je hoofd zodat je met jezelf in discussie kan gaan?
Ik ga zo wel de kant van de Arena op. Meer mensen?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Hehe ik eis hier rectificatie volgens mij heb ik regelmatig Bijlow bewierrookt hier. Meer dat ik er niet direct eentje echt bovenuit zie steken.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als Feyenoord principieel afvalt is het wel lastig ja.
ja dat is het iddquote:Op donderdag 21 december 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee ik gooi een bal op die jullie inkoppen.
Goede kanidaat wel ja.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh ik niet.
Dat is Benitez op dit moment
Zullen we maar zeggen dat het beter is om naïve te zijn dan depressief.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja maar dit soort ongein is wel heel erg.. en ik denk dat we wel iets meer dan drie goede aankopen nodig hebben...
Als je me vraagt wie de beste verdediger, middenvelder en/of spits zijn in de Eredivisie. Durf ik zonder blikken en blozen te beweren dat het Hato, Taylor en Brobbey zijn natuurlijk.quote:
Dat vroeg ik nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef Wotte het volgende:
Als je me vraagt wie de beste verdediger, middenvelder en/of spits zijn in de Eredivisie.
Taylor sowieso....die maakte vorig jaar zelfs deel uit van de beste linkerflank van heel Europa!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:28 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als je me vraagt wie de beste verdediger, middenvelder en/of spits zijn in de Eredivisie. Durf ik zonder blikken en blozen te beweren dat het Hato, Taylor en Brobbey zijn natuurlijk.
Keeper niet dus geen idee waar vriend dombo het vandaan haalt dat Ramaj de beste is.
Die speelt een uitstekend seizoen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:31 schreef DKUp het volgende:
Zonder Brobbey was het helemaal een drama geweest
die back ook nietquote:Op donderdag 21 december 2023 20:35 schreef Saekerhett het volgende:
Tahirovic kan er ook echt helemaal geen kut van.
Geldt wel voor meerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:37 schreef BobW het volgende:
Martha nooit meer opstellen, leuk experiment geweest
Die martha haha.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Deze defensie kan echt niet.
Ja die Borne Sosa is toch ook weer niet zo slecht.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee ook waarom die elke keer speelt.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef Black-Death het volgende:
Dit vat het jaar wel samen… ik ga weer genieten van mijn pasgeboren dochtertje
geniet ervan, mooie dingen van het levenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef Black-Death het volgende:
Dit vat het jaar wel samen… ik ga weer genieten van mijn pasgeboren dochtertje
Misschien studeert die Hercules speler wel medicijnen en was het een diagnose?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:41 schreef Adames het volgende:
Is die weer uitgescholden voor kankerneger? Ik sluit het ook niet helemaal uit
Eerste pot na de winterstop Eagles-uit. Je kunt dat ook alweer uittekenen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:42 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben wel echt helemaal klaar met dit seizoen.
Ajax heeft verloren van een amateurclub en nog steeds mislukken jouw trolletjesquote:Op donderdag 21 december 2023 20:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien studeert die Hercules speler wel medicijnen en was het een diagnose?
Wie had dit niet dan?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:42 schreef Document1 het volgende:
Beide voetjes weer op de grond genot dit.
Ja, bizar.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
Tripje Australie en alles gaat weer naar de klote
Hahahahahahaha Ajax.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft verloren van een amateurclub en nog steeds mislukken jouw trolletjes
Dat is in ieder geval minder slechtquote:Op donderdag 21 december 2023 20:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hahahahahahaha Ajax.
Lachwekkendquote:Op donderdag 21 december 2023 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval minder slecht
Brobbey deed het best aardig inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oh, ze speelden in de domstad. Dat verklaart een hoop bij Ajax
Er zitten er een paar tussen die serieus denken dat top 3 halen mogelijk is. Top 4 wordt al heel ingewikkeld met dit bierteam.quote:
Las hier vorige week nog dat als hij zo doorgaat dat hij dan de nieuwe Haaland gaat worden.quote:
Tadic is een zienerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zie jullie weer als de laatste Mislintat aankoop opgerot is
De schuldige van dit alles.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:45 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik zie jullie weer als de laatste Mislintat aankoop opgerot is
ja dat is idd het tegenovergestelde van de voetjes weer op de vloerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er zitten er een paar tussen die serieus denken dat top 3 halen mogelijk is. Top 4 wordt al heel ingewikkeld met dit bierteam.
Jij bent @Malavita of niet?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat is idd het tegenovergestelde van de voetjes weer op de vloer
Als enigequote:Op donderdag 21 december 2023 20:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brobbey deed het best aardig inderdaad.
Hij probeert het allemaal wat leuk te verpakken sinds zijn binnenkomst.quote:
Was jij niet die user die ging bereken dat het kampioenschap nog wel zou kunnen of was dat een ander?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ja dat is idd het tegenovergestelde van de voetjes weer op de vloer
Met welk geldquote:Op donderdag 21 december 2023 20:48 schreef Scorpie het volgende:
Mag hopen dat we de winterstop toch gaan gebruiken om wat kwaliteit te halen, en afscheid te nemen van wat brandhout.
Mwoah de rest is net zo wispelturig op PSV en Feyenoord na.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:44 schreef Document1 het volgende:
[..]
Er zitten er een paar tussen die serieus denken dat top 3 halen mogelijk is. Top 4 wordt al heel ingewikkeld met dit bierteam.
quote:Op donderdag 21 december 2023 20:48 schreef Document1 het volgende:
[..]
Was jij niet die user die ging bereken dat het kampioenschap nog wel zou kunnen of was dat een ander?
En dan met de Griek verder omdat er niemand anders beschikbaar is?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Na vandaag moet John Van 't Schip per direct worden ontslagen
Ik zou er weer twintig kopen!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Na vandaag moet John Van 't Schip per direct worden ontslagen, hoewel niet hoofdschuldige is hij wel eindverantwoordelijk. Onder hem is het niet beter dan onder Steijn, ongeacht wat mensen hier heel graag willen zien.
Dit resultaat komt gelukkig wel op een goed moment, namelijk vlak voor de winterstop. Nu realiseert men zich bij Ajax eindelijk dat deze transferperiode er eentje is waarin Ajax eindelijk weer goed orde op zaken kan stellen.
En nee, laten we niet denken dat dat besef er bij iedereen is, bij Ajax denken ze vaak te lang dat het met de huidige selectie nog wel te redden valt. Hopelijk is nu iedereen overtuigt dat dit niet kan.
Minimaal vijf nieuwe aankopen: drie voor de defensie, één middenvelder en één aanvaller.
Frank de Boer terughalen, die werd in vier jaar tijd net zo vaak kampioen als Feyenoord in 40 jaar.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
En dan met de Griek verder omdat er niemand anders beschikbaar is?
Ik vind dit een uitstekend plan!
En is daarna overal gefaald. Dus kan er blijkbaar niet zoveel vanquote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer terughalen, die werd in vier jaar tijd net zo vaak kampioen als Feyenoord in 40 jaar.
Geen geld voor helaas, tenzij we een hoop miskopen voor een paar miljoen kunne slijten.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou er weer twintig kopen!
Vandaag en tegen PEC werd juist duidelijk hoe belangrijk de aanwezigheid van Schippie is!quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef Shreyas het volgende:
Na vandaag moet John Van 't Schip per direct worden ontslagen, hoewel niet hoofdschuldige is hij wel eindverantwoordelijk. Onder hem is het niet beter dan onder Steijn, ongeacht wat mensen hier heel graag willen zien.
Dit resultaat komt gelukkig wel op een goed moment, namelijk vlak voor de winterstop. Nu realiseert men zich bij Ajax eindelijk dat deze transferperiode er eentje is waarin Ajax eindelijk weer goed orde op zaken kan stellen.
En nee, laten we niet denken dat dat besef er bij iedereen is, bij Ajax denken ze vaak te lang dat het met de huidige selectie nog wel te redden valt. Hopelijk is nu iedereen overtuigt dat dit niet kan.
Minimaal vijf nieuwe aankopen: drie voor de defensie, één middenvelder en één aanvaller.
Mwoah. Zo wispelturig is Twente niet hoor.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah de rest is net zo wispelturig op PSV en Feyenoord na.
Of hij kan het alleen bij Ajax.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En is daarna overal gefaald. Dus kan er blijkbaar niet zoveel van
Lekker nog een paar kopen. Werkt wel hebben we gezien.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas, tenzij we een hoop miskopen voor een paar miljoen kunne slijten.
Jep.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax loot altijd amateurclubs tot de kwartfinale maar zelfs dat helpt niet meer.
Met dit spelersmateriaal van Solomun maakt het geen flikker uit wie je er neer zet.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer terughalen, die werd in vier jaar tijd net zo vaak kampioen als Feyenoord in 40 jaar.
Die werd kampioen met puntenaantallen waar je nu 4e mee wordt..quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas, tenzij we een hoop miskopen voor een paar miljoen kunne slijten.
Geen idee, maar dat er iets moet gebeuren wil je tweede seizoenshelft stappen zetten is wel duidelijk. Je kan ook wel met deze selectie verder gaan maar dan moet je verwachtingen naar beneden schroeven.quote:
volgens mij kan je daar niet zomaar aan zitten danwel gebruiken voor aankopen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.
Nog verder naar beneden dan de 3de divisie? 4de divisie? Of kom je dan inmiddels in de 1ste klasse zaterdag ofzo?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat er iets moet gebeuren wil je tweede seizoenshelft stappen zetten is wel duidelijk. Je kan ook wel met deze selectie verder gaan maar dan moet je verwachtingen naar beneden schroeven.
Natuurlijk moet je dat niet willen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.
Aan elke aankoop die welke club dan ook doet kleeft een risico. Maar het is geen oplossing om dan maar geen spelers meer te kopen, want de helft van de Ajax-selectie is niveau KeukenKampioen Divisie.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker nog een paar kopen. Werkt wel hebben we gezien.
Die werd kampioen met voetbal dat ieder jaar steeds beroerder werd.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie na zo'n wedstrijd hoor. Maar die pavlovreactie dat je nu weer tien man moet kopen is een beetje dommig. Peak PSV van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan elke aankoop die welke club dan ook doet kleeft een risico. Maar het is geen oplossing om dan maar geen spelers meer te kopen, want de helft van de Ajax-selectie is niveau KeukenKampioen Divisie.
Dus ja er zal flink veel risico genomen moeten worden. Het voordeel is wel dat het bijna niet mogelijk is om nog slechtere spelers te kopen dan degene die er nu al zijn.
Ik zei daarom ook vijf in de post waar jij nota bene op hebt gereageerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie na zo'n wedstrijd hoor. Maar die pavlovreactie dat je nu weer tien man moet kopen is een beetje dommig. Peak PSV van een paar jaar geleden.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zei dat je met je zo'n eigen vermogen een flinke bak vreemd vermogen zou kunnen lenen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar niet zomaar aan zitten danwel gebruiken voor aankopen.
Oh ja maar vijf dan is het goed.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook vijf in de post waar jij nota bene op hebt gereageerd.
verkeerd gelezen, excuusquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Ik zei dat je met je zo'n eigen vermogen een flinke bak vreemd vermogen zou kunnen lenen.
en echt ergquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Perrin het volgende:
2 jaar geleden nog een Europese topclub, niet te geloven
Mwoaaaaaquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Perrin het volgende:
2 jaar geleden nog een Europese topclub, niet te geloven
Pimpelpaarsquote:Op donderdag 21 december 2023 20:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
dit wordt genieten morgen![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |