SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Klote sfeer sinds Schreuder was toch echt wel een onderdeel van het probleem. Niet het enige probleem natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:09 schreef Caland het volgende:
Toch een beetje een gebrek aan sfeer dit
Sorry, ik heb eigenlijk de regel dat ik mijn gemoedstoestand niet negatief laat beïnvloeden door voetbal. Maar ze maken het me nu wel moeilijkquote:
Bijna iedereen die normaal speelt en nu niet doet dat wegens blessure, Brobbey is de enige die gespaard wordt.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Heerlijk die arrogantie om met Ajax D te beginnen, want Ajax A voetbalt zo lekker.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Klote sfeer sinds Schreuder was toch echt wel een onderdeel van het probleem. Niet het enige probleem natuurlijk.
quote:Op donderdag 21 december 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Schreuder krijgt nog de schuld.
Oh ja, dat is waar ook... jullie volgen Ajax beter dan welke Ajacied dan ook..quote:
Ligt vast aan Alfredquote:Op donderdag 21 december 2023 19:15 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
[..]
Oh ja, dat is waar ook... jullie volgen Ajax beter dan welke Ajacied dan ook..
Sar niet, die is gewoon niet capabel genoeg en gewoon (mis)bruikt....quote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Mislinrat , Sar en hockeyer kunnen wedijveren met oa Munsterman en Scheringa als het om oplichten gaat.
Mwa hij wilde zelf ook maar al te graag een Overmars-rol.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Sar niet, die is gewoon niet capabel genoeg en gewoon (mis)bruikt....
Mjah, maar dat vind ik meer een overschatting van eigen kunde dan oplichting.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mwa hij wilde zelf ook maar al te graag een Overmars-rol.
Wat is er oplichting aanquote:Op donderdag 21 december 2023 19:21 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mjah, maar dat vind ik meer een overschatting van eigen kunde dan oplichting.
Die Duitser is gewoon een pure oplichter gebleken...
Als je daar een leuke deal met metz over kan sluiten moet je dat echt doen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
wAaRom sPeeLt mIkauTadZe nieT ?
Uitgebreide dankbrief erbij .quote:Op donderdag 21 december 2023 19:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Als je daar een leuke deal met metz over kan sluiten moet je dat echt doen.
Scheringa in dat rijtje durven noemen, man man man..quote:Op donderdag 21 december 2023 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
Mislinrat , Sar en hockeyer kunnen wedijveren met oa Munsterman en Scheringa als het om oplichten gaat.
Die rare constructies rondom die transfers bijvoorbeeld. Zal wettelijk vast allemaal mogen, maar koosjer is het nietquote:
Die kan echt niet voetballen.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
wAaRom sPeeLt mIkauTadZe nieT ?
Mjah, het is aan alle kanten fout.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die rare constructies rondom die transfers bijvoorbeeld. Zal wettelijk vast allemaal mogen, maar koosjer is het niet
Overmars lacht zich echt de teringquote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Avila is ook wel een grote grap van een speler
Overmars heeft zo teringhard gelachen om die 13 mioquote:Op donderdag 21 december 2023 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Die Avila is ook wel een grote grap van een speler
Zo hard dat ie een spontaan een hartverzakking kreeg..quote:Op donderdag 21 december 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Overmars heeft zo teringhard gelachen om die 13 mio
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Wotte het volgende:
Ik kan hier op dit moment niet zoveel positiefs van maken.
Op die grasmat sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Je kan er vergif op innemen Ajax op achterstand dan kom jij je hol uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Dit is helemaal geen derde klasserquote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Veel slechter heb ik Ajax idd nog nooit zien spelen....quote:
Ik heb nog goede hoop op Gaaeiquote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Wotte het volgende:
In ieder geval wel een fantastische goal.
Volgens de data de beste back van Denemarken.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is fucking voetbal Gaaei, geen korfbal
Wat dit een zondagsschotquote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meer
Zou dat nodig zijn?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
Ik kom ook net thuis. Met ziekenwagen afgevoerd vanmiddag. Hier fleur ik van op.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Enchanter het volgende:
Kom net thuis , slechts 1-0 achter tegen het nietige Hercules
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |