Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?quote:Op donderdag 21 december 2023 19:54 schreef Wotte het volgende:
Ik kan hier op dit moment niet zoveel positiefs van maken.
Op die grasmat sluit ik niets uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Je kan er vergif op innemen Ajax op achterstand dan kom jij je hol uit.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Dit is helemaal geen derde klasserquote:Op donderdag 21 december 2023 20:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
En van de week zag ik nog users die er van overtuigd zijn dat Ajax 3e gaat worden. Zelfs een 3e klasser is momenteel te sterk
Ik heb nog goede hoop op Gaaeiquote:Op donderdag 21 december 2023 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou, er zijn nog geen doden gevallen. Dat is toch best positief?
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meerquote:Op donderdag 21 december 2023 20:10 schreef Wotte het volgende:
In ieder geval wel een fantastische goal.
Volgens de data de beste back van Denemarken.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef MatthijsDJ het volgende:
Het is fucking voetbal Gaaei, geen korfbal
Wat dit een zondagsschotquote:Op donderdag 21 december 2023 20:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel ja, die scoort ie zo nooit meer
Zou dat nodig zijn?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
Ik kom ook net thuis. Met ziekenwagen afgevoerd vanmiddag. Hier fleur ik van op.quote:Op donderdag 21 december 2023 19:56 schreef Enchanter het volgende:
Kom net thuis , slechts 1-0 achter tegen het nietige Hercules
Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 21 december 2023 20:12 schreef Scorpie het volgende:
Ik verwacht wel dat de bus ff opgewacht gaat worden om duidelijk te maken dat dit niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |