Jep.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax loot altijd amateurclubs tot de kwartfinale maar zelfs dat helpt niet meer.
Met dit spelersmateriaal van Solomun maakt het geen flikker uit wie je er neer zet.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer terughalen, die werd in vier jaar tijd net zo vaak kampioen als Feyenoord in 40 jaar.
Die werd kampioen met puntenaantallen waar je nu 4e mee wordt..quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer terughalen, die werd in vier jaar tijd net zo vaak kampioen als Feyenoord in 40 jaar.
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen geld voor helaas, tenzij we een hoop miskopen voor een paar miljoen kunne slijten.
Geen idee, maar dat er iets moet gebeuren wil je tweede seizoenshelft stappen zetten is wel duidelijk. Je kan ook wel met deze selectie verder gaan maar dan moet je verwachtingen naar beneden schroeven.quote:
volgens mij kan je daar niet zomaar aan zitten danwel gebruiken voor aankopen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.
Nog verder naar beneden dan de 3de divisie? 4de divisie? Of kom je dan inmiddels in de 1ste klasse zaterdag ofzo?quote:Op donderdag 21 december 2023 20:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat er iets moet gebeuren wil je tweede seizoenshelft stappen zetten is wel duidelijk. Je kan ook wel met deze selectie verder gaan maar dan moet je verwachtingen naar beneden schroeven.
Natuurlijk moet je dat niet willen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met zoveel eigen vermogen zou je in principe een kredietlijn van heb ik jou daar kunnen aanwenden. Moet je dat willen is een tweede natuurlijk.
Aan elke aankoop die welke club dan ook doet kleeft een risico. Maar het is geen oplossing om dan maar geen spelers meer te kopen, want de helft van de Ajax-selectie is niveau KeukenKampioen Divisie.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker nog een paar kopen. Werkt wel hebben we gezien.
Die werd kampioen met voetbal dat ieder jaar steeds beroerder werd.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie na zo'n wedstrijd hoor. Maar die pavlovreactie dat je nu weer tien man moet kopen is een beetje dommig. Peak PSV van een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Aan elke aankoop die welke club dan ook doet kleeft een risico. Maar het is geen oplossing om dan maar geen spelers meer te kopen, want de helft van de Ajax-selectie is niveau KeukenKampioen Divisie.
Dus ja er zal flink veel risico genomen moeten worden. Het voordeel is wel dat het bijna niet mogelijk is om nog slechtere spelers te kopen dan degene die er nu al zijn.
Ik zei daarom ook vijf in de post waar jij nota bene op hebt gereageerd.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik begrijp de emotie na zo'n wedstrijd hoor. Maar die pavlovreactie dat je nu weer tien man moet kopen is een beetje dommig. Peak PSV van een paar jaar geleden.
Dat is niet wat ik zeg. Ik zei dat je met je zo'n eigen vermogen een flinke bak vreemd vermogen zou kunnen lenen.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
volgens mij kan je daar niet zomaar aan zitten danwel gebruiken voor aankopen.
Oh ja maar vijf dan is het goed.quote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zei daarom ook vijf in de post waar jij nota bene op hebt gereageerd.
verkeerd gelezen, excuusquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Ik zei dat je met je zo'n eigen vermogen een flinke bak vreemd vermogen zou kunnen lenen.
en echt ergquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Perrin het volgende:
2 jaar geleden nog een Europese topclub, niet te geloven
Mwoaaaaaquote:Op donderdag 21 december 2023 20:57 schreef Perrin het volgende:
2 jaar geleden nog een Europese topclub, niet te geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |