Coco is in de war.quote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare TT ook. PEC speelt helemaal niet
Foutje fok.quote:Op zondag 17 december 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Door het slotje heen posten.
Dan neem je dit forum niet serieus.
Rare TTquote:
Ik had een leuke TT inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2023 21:02 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1 is woedend dat hij niet de TS is.
Dit is een Nederlands forum.quote:Op zondag 17 december 2023 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had een leuke TT inderdaad.
PSV-MASTERCLASS
Dikke mensen neem ik niet serieus.quote:Op zondag 17 december 2023 21:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de Dikke van Dale hoor
"[Live Eredivisie #1613] Rule #34"quote:Op zondag 17 december 2023 21:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rare TT
"[Live Eredivisie #1613] Post #34"
Vandalen ook niet.quote:
Dat spreekt voor zich jaquote:Op zondag 17 december 2023 21:18 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een slaapverwekkende tweede helft.
PSV hoeft niet en AZ kan niet.
Echt een geluksdag.quote:Op zondag 17 december 2023 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
Potverdorie wat zit alles weer mee vandaag zeg!
Die tijden zijn voorbij.quote:Op zondag 17 december 2023 21:21 schreef KingRoland het volgende:
ik heb gekkere dingen gezien
kan nog 4-4 worden
Schuld van dombo.quote:Op zondag 17 december 2023 21:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
NOU, DOE ER WAT AAN DAN!
Delete gewoon die post.quote:
Nee nee nee zo werkt het nietquote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Delete gewoon die post.
Geen Post 34, geen TT.
Dan krijg ik op mijn kop achter de schermen.quote:Op zondag 17 december 2023 21:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Delete gewoon die post.
Geen Post 34, geen TT.
Wat flauwquote:Op zondag 17 december 2023 21:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan krijg ik op mijn kop achter de schermen.
En dan heeft de tegenstander nog niet eens rood!quote:
Iedereen zit geboeid met open mond te kijken naar zoveel genialiteit.quote:Op zondag 17 december 2023 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het gebrek aan enthousiasme voor het ronduit fantastische voetbal van PSV vind ik wat teleurstellend hier.
Erg opvallend.
Die kan er toch ook helemaal geen kut van joh.quote:Op zondag 17 december 2023 21:29 schreef Mansjester het volgende:
Ajax moet de Wit terughalen nu die niet speelt. Ze kunnen zo'n draufganger met grinta wel gebruiken.
Neequote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen jullie het je nog herinneren, toen PSV-ers boos waren op Bazoer omdat hij naar Ajax ging? Want ENORM veel talent?
Dat was gewoon in het algemeen iets te veel een ratquote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen jullie het je nog herinneren, toen PSV-ers boos waren op Bazoer omdat hij naar Ajax ging? Want ENORM veel talent?
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?quote:Op zondag 17 december 2023 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Niet recent in elk geval.quote:Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?
Ik denk dat Ooijer nog de beste overstap van PSV naar Ajax heeft gehadquote:Op zondag 17 december 2023 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben die ooit een PSV-er gekocht die een succes werd daar?
En Gert Bals wellicht maar dat is wel heel lang geleden.quote:Op zondag 17 december 2023 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Ooijer nog de beste overstap van PSV naar Ajax heeft gehad
Oh mja dat is nog wat beter inderdaad.quote:Op zondag 17 december 2023 21:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
En Gert Bals wellicht maar dat is wel heel lang geleden.
AZ is een parodie.quote:Op zondag 17 december 2023 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh mja dat is nog wat beter inderdaad.
Nog steeds nul schoten![]()
Zelfs als het draait niet?quote:Op zondag 17 december 2023 19:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb er eigenlijk heel weinig vertrouwen in dat dit AZ iets kan tegen PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net thuis, ik was bij Philippe Geubels. Retteketet PSV. Weltrusten.quote:Op zondag 17 december 2023 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
@:rambodirk @:oriente @:wereldgozer @:nober @:zipportal @:3rr0r
Halverwege januari is de meest deprimerende tijd van het jaar, geef ons dan tenminste nog voetbal in plaats van winterstop. Prima dat er met kerst en oud en nieuw even niets is.quote:Op zaterdag 23 december 2023 13:16 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Op tweede kerstdag en nieuwjaarsdag had je prima kunnen voetballen.
Hier was ik ook bij jaquote:Op zaterdag 23 december 2023 13:28 schreef Caland het volgende:
Mooie herinneringen aan voetballen op tweede kerstdag
Volgens mij heeft nu ongeveer elke club in Nederland aangegeven dat de ontvangst in Amsterdam ver beneden peil is, maar ze herkennen zich niet in de puntenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Waarom heeft die keeper een helm op?
Als je Fraser aanstelt als coach verdien je om te degraderen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:31 schreef de_boswachter het volgende:
Heel mooi dit. 100% anti fietsenstalling
Leonne laat uwen pener zien. @Halconquote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:41 schreef leolinedance het volgende:
Wat is dit voor een kutzooi met die samenvatting van RKC. Waarom al dat gelul ervoor en wat doet die Leonne erbijDonder op man laat gewoon voetbal zien.
Eens.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je Fraser aanstelt als coach verdien je om te degraderen.
Hup AZ of Twente?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leonne laat uwen pener zien. @:halcon
Vanzelfsprekendquote:
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Mats Seuntjens is ook wel een clubhopper pur sang of niet.
En gij Rene.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
helaas viel die tegen bij Utrechtquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vet zwijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.
Gelukkig is dit relevant in een wedstrijdtopic, en verwijt je me terecht te veel topics over Ajax te openen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Broodje knakworst met Unox mosterdsaus. Denk dat ik me 4 broodjes smeer.
Nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we dit bad nu even warm houden.
Daar is de knokploeg langs geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Waar is die act eigenlijk gebleven die hier een tijd rond hing en die zogenaamd voor Fortuna was?
Jaquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit relevant in een wedstrijdtopic, en verwijt je me terecht te veel topics over Ajax te openen.
Erg mooiquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar is de knokploeg langs geweest
Pas op je taal.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HAHAHAH
Met je hoerenkutaanloop.
God kijkt anders gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:27 schreef Zorro het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan eeb VAR als je deze strafschop niet terugdraait?
Niets.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:27 schreef Zorro het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan eeb VAR als je deze strafschop niet terugdraait?
Misschien.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wanneer zijn de opnames, 13 mei?
Morgen mogen ze ff gratis punten gaan verdienenquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:00 schreef Zipportal het volgende:
Go Ahead Eagles is de club van Overijssel.
Akkoord.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:08 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Morgen mogen ze ff gratis punten gaan verdienen
Ik doe alleen aan oude memes.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe meme in VBL? Of is dit serieus?
FOK! is doodquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef De_Kraam het volgende:
Fok loopt nog niet warm voor de TOPPER Twente - AZ.
Heb een kat hier. Vrienden die langskomen mogen haar aanraken en klik Like om haar een keer te aaien.quote:
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hele leuke wedstrijd.
Het lelijke PSV sla ik gewoon maar even over.
Wil jij zeggen dat dombo onzin uitkraamt?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:30 schreef Caland het volgende:
Twente-AZ is trouwens ook geen bijzonder leuke wedstrijd
Erg jammer. @IkGeefEnkelLikesquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:40 schreef Caland het volgende:
Oja Bazoer, die bestaat ook nog steeds
Idem, dan slinger ik Netflix aan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:01 schreef bbuddybb het volgende:
Present voor de wedstrijd van PSV, maar na de onvermijdelijke 1-0 haak ik af.
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Idem, dan slinger ik Netflix aan.
La sociedad de la nieve is eindelijk weer iets steengoeds op netflixquote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.
Ik ben bezig met 'The Rookie' en dat heeft mij positief verrastquote:
En de buurvrouw?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met 'The Rookie' en dat heeft mij positief verrast
Ik heb zowat alles, behalve Primequote:
Alsof er WO opgeleide Marokkaanse liplezers zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:09 schreef Caland het volgende:
Noa Lang die zelfs op de bank praat met een hand voor zijn mond
Alsof WO opgeleide liplezers een idee hebben wat die jongen zegt
Ik lees goede dingen over La Sociedad de la Nieve.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is 'r nog iets leuks? Net the proposal met sandra bullock gekeken maar kwam blijkbaar uit 2009. Vond het al verrassend dat ze zo bijzonder deed over youtube.
Daar heb ik geen zin in. Zal vanavond wel weer een uitnodiging krijgen als ze dronken of high is. No thanks.quote:
Dat is een remake.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik lees goede dingen over La Sociedad de la Nieve.
Het was Luuk met de voet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo man.
Het is Excelsior.
Hbo keur ik goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb Luuk de Jong als aanvoerder in scorito
En slinger nu hbo aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |